Ervaringen elektrisch verwarmde handschoenen

Ik begrijp hieruit dat niemand meer een reactie van Edwin krijgt. Behalve de automatische.

Ik zelf heb nu drie paar handschoenen. :( :( :( :(

Goede kwaliteit overigens alleen jammer dat ze niet verwarmen. Dus dat is dan € 40,00 per paar.

Ik denk dat ik die maar houdt en volgend jaar voor Gerbing ga.
 
Ik heb gisteren mijn aangetekende brief verzonden (ga er niet vanuit dat het helpt, maar nu heb ik iniedergeval de juiste stappen genomen.)

Hoe staat het bij jullie ervoor?
 
tmoons: elke dag vier sms'en en een mail. Tot nu toe nog helemaal niets. Ook onze stoere Bert die nog eens naar hem toe zou gaan schittert hier door zijn afwezigheid. Ik ben bang dat je gelijk hebt voor wat betreft een reactie terug. Met het betere weer in aantocht, zouden we eens een afspraak moeten maken voor een bezoek.
 
tmoons: elke dag vier sms'en en een mail. Tot nu toe nog helemaal niets. Ook onze stoere Bert die nog eens naar hem toe zou gaan schittert hier door zijn afwezigheid. Ik ben bang dat je gelijk hebt voor wat betreft een reactie terug. Met het betere weer in aantocht, zouden we eens een afspraak moeten maken voor een bezoek.

We mailen van de week wel even buiten het forum om over een langs rij sessie.
 
tmoons: is goed.

Iemand nog iets van onze stoere Bert gehoord? Die ging toch nog bij Edwin op bezoek begreep ik en zou dan hier weer rapporteren. Helaas is hij via zijn profiel (voor zover ik kan zien) niet te benaderen.
 
Heb me al een tijdje op de achtergrond gehouden want inmiddels zelf al de handschoenen verbouwd, maar hoe staat het er eindelijk voor met onze vriend van Temp4All ?
 
Doe eens een gok....

Helemaal NIETS. Ben nu een paar keer langs Apeldoorn gekomen, maar vergat steeds de handschoenen mee te nemen. Ga het binnenkort nog maar weer eens proberen. Wel toevallig dat er een bedrijf op hetzelfde adres vertoefd als onze vriend Edwin, maar zij kenden hem eigenlijk helemaal niet. Ja hij had er zijdelings iets mee te maken gehad.....tuurlijk.

Ik val hem af en toe lastig met mails, sms etc.. Niet dat het veel helpt bij iemand met zo'n enorme plaat voor zijn kop...
 
Ach ik troost me maar met de gedachte dat ik nu twee paar mooie leren handschoenen heb. Voor als het echt weer koud wordt, dan zal ik wel weer kijken wat ik doe: of andere verwamrde handschoenen, of onverwarmde winterhandschoenen.
 
deze al gezien trouwens:
Rechtspraak.nl - Zoeken in uitspraken

en dan met name dit deel:
.7 Op 20 oktober 2006 heeft [gedaagde] aan zestien dealers van [eiser] een e-mail gezonden. Deze e-mail houdt - voor zover hier van belang - het volgende in:
“(...)
Zeer gewaardeerde Gerbing-dealer,
Omdat jullie al dealer zijn van verwarmde motor-kleding van het merk Gerbing wil ik jullie het volgende niet onthouden:
Onlangs is Temp4All gestart met elektrisch verwarmde kleding volgens het principe zoals ook gebruikt door Gerbing, elektrisch verwarmd weerstandsdraad.
Zoals degenen die al geruime tijd dealer voor gerbing zijn geweest zich wel zullen herinneren worden aan dit draad enorm hoge eisen gesteld om de betrouwbaarheid te kunnen garanderen. Dat dit in het verleden wel eens mis ging weten velen nog wel.
Temp4All heeft nu een aantal producten op de markt gezet waar een totaal ander draad wordt toegepast; een draad dat in de praktijk tot in den treure is getest op elektrische maar ook mechanische stress-bestendigheid!
(...)
Wat voorbij is, klanten die ondanks een correct uitgevoerde garantie steeds hun handschoenen zullen moeten omwisselen voor nieuwe.
Met enige trots kondigen wij u dan ook aan dat ook u kan beschikken over onze elektrisch verwarmde handschoen, met uiteraard levenslange garantie en bovendien voor een veel aantrekkelijker prijs! Temp4All producten zijn voorzien van aansluitingen die uitwisselbaar zijn met die van Gerbing en Sonhart.
(...)
U kan onze handschoenen die vanwege een lagere prijs in combinatie met een betere kwaliteit makkelijker verkopen, dan ook eenvoudig als alternatief verkopen naast en als aanvulling op uw andere elektrisch verwarmde producten!
(...)
Bij interesse om dealer te worden en voor uw marges neemt u gerust kontakt met ons op.
(...)”.
 
Inderdaad al eens gezien. Begin ook sterk te twijfelen aan dat verhaal over die boete (staat ook ergens op het internet).

In ieder geval is bovenstaand nou juist wat plaatsvindt bij zijn Belgische dealer. Die waren ook al zo blij met zijn top-product, maar meer nog met zijn bereikbaarheid.
 
Laatst bewerkt:
Meest irritante vind ik dat de temp4all site nog in de lucht is, tuurlijk niet de tijd van het jaar maar hoop niet dat ie probeert komend seizoen weer van deze inferieure troep (die uit den treure is getest aldus [gedaagde]) aan de man probeert te brengen.
Er zijn al genoeg gedupeerde lijkt me.
 
Ik hoop het ook niet, maar iemand die nu en in de winter zo weinig mededogen heeft (gehad) voor andere motorrijders (waarom hij claimt zijn bedrijf te hebben opgezet), gaat tegen de winter vrolijk verder. Voor zulke mensen geldt alleen maar het geld. Erg jammer allemaal. Zal, als ik er naartoe ga, mijn videocamera meenemen, kan ie publiekelijk, via YouTube z'n excuses aan gaan bieden :)
 
Ach ik troost me maar met de gedachte dat ik nu twee paar mooie leren handschoenen heb. Voor als het echt weer koud wordt, dan zal ik wel weer kijken wat ik doe: of andere verwamrde handschoenen, of onverwarmde winterhandschoenen.

Ik doe dat ook, ik heb inmiddels 7 handschoenen, dus 3 paar en 1 losse Niet verwarmde, warme waterdichte handschoenen met wat extra metaal aan boord...


Meest irritante vind ik dat de temp4all site nog in de lucht is, tuurlijk niet de tijd van het jaar maar hoop niet dat ie probeert komend seizoen weer van deze inferieure troep (die uit den treure is getest aldus [gedaagde]) aan de man probeert te brengen.
Er zijn al genoeg gedupeerde lijkt me.

Volgens mij zijn er al mensen geweest die nieuwe handschoenen hebben besteld, maar die kregen die ook niet uitgeleverd (hij ("gedaagde") doet overigens aan IP logging, dus hij kan zien of je iemand bent die hij al " kent ".....

Doe eens een gok....

Helemaal NIETS. Ben nu een paar keer langs Apeldoorn gekomen, maar vergat steeds de handschoenen mee te nemen. Ga het binnenkort nog maar weer eens proberen. Wel toevallig dat er een bedrijf op hetzelfde adres vertoefd als onze vriend Edwin, maar zij kenden hem eigenlijk helemaal niet. Ja hij had er zijdelings iets mee te maken gehad.....tuurlijk.

Ik val hem af en toe lastig met mails, sms etc.. Niet dat het veel helpt bij iemand met zo'n enorme plaat voor zijn kop...

Die man die de eigenaar zou zijn van dat andere zaakje is toevallig OOK de voorzitter van motortoer club Apeldoorn..... dat hele zaakje STINKT!

Misschien komt edwin nog ergens bovendrijven (op de site van de club uit apeldoorn staat hij met een zeer herkenbare GELE motor....) en als hij boven komt kunnen we als nog bij hem aan kloppen (dat is het nadeel voor hem van een eenmanszaak.....)

Overigens, ik heb TWEE aangetekende brieven verzonden.... 1 is zelfs nooit geaccepteerd bij de ontvanger (Edwin) en ligt nu nog op het postkantoor op mij te wachten om weer opgehaald te worden
 
tmoons: heb jij nog iets gedaan met een actie die je zou doen? Zit er over te denken hetzelfde te doen, maar twijfel nog een beetje over de kosten.
 
uiteindelijk heb ik niets meer gedaan (combi natie van geen tijd en geen prioriteit).
ik weet inmiddels wel (via Margriet) dat het een LANGE weg is om helemaal af te wandelen en dat de resultaten eigenlijk (in dit soort kleine zaakjes) nooit echt spectaculair te noemen zijn :N..
 
uiteindelijk heb ik niets meer gedaan (combi natie van geen tijd en geen prioriteit).
ik weet inmiddels wel (via Margriet) dat het een LANGE weg is om helemaal af te wandelen en dat de resultaten eigenlijk (in dit soort kleine zaakjes) nooit echt spectaculair te noemen zijn :N..

Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Ik heb net overigens even op het publieke deel van de KvK gekeken, en jawel hoor, geen temp4all meer te vinden. Wel dat andere autobedrijf. Mag hopen dat Edwin daar zijn klanten niet zo bediend als bij Temp4All.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan