Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Op dinsdag 06 januari 2004 13:21 schreef Sander het volgende:En ja, ik krijg van 'Jager' steeds € 100,00 voor elke positieve reaktie die ik hier neer
Wij hebben daar 2 motoren gekocht, dan krjgen wij zeker 200 euro per positieve reactie :o :)
 
Op het eerste gezicht lijkt mij het ook zeker een schappelijk iemand. Janice om op jouw vraag terug te komen ik ben geinteresseerd in de Yamaha FZR 600 uit '97 zag er goed uit op een paar plekjes na, zoals een klein deukje in de tank en lichtbeschadigde zijspiegel, maar daar is de prijs ook wel naar. Kreeg direct te horen wat hij nog met de prijs kon doen. Zelf wil ik graag nog wel eerst mijn GS verkopen maar dat is even afwachten.
Bedankt voor de reacties en als er nog vervolg ervaringen komen hoor ik die graag. *D


weet je al meer? of wil ik nu te snel? *D
 
goedemiddag. verder zeg ik niets, anders komt hier straks ook nog een slotje :P jammer dat ik gisteren geen antwoord meer kreeg over wat je nou precies bedoelde met dat mannenpraat })

Ja het hele topic is afgesloten! :) Maar ik wil niet degene zijn, waardoor een topic op slot gaat. Ik zeg het wel een keer via MSN. Is niet moeilijk hoor! :)
 
Hey MSN gasten :9 , sorry da'k stoor in de chat maareh...

Wat voor garantie krijg je (standaard) bij Jager op de motor? Bovag garantie?
Hoe flexibel zijn ze met de "winkelprijzen"? Levert inruil nog wat op of wordt je motor daar ook standaard afgebrand?

Hij gaf aan dat je ook voor een kilometer garantie kon kiezen (iets van 1500 kilometer) als je de komende maanden nog niet zou gaan rijden. Het is voor mij niet helemaal duidelijk of hier op een of andere manier toch nog een kleine vergoeding tegenover moest staan, want hij gaf aan dat de kilometergarantie ook voor meer km. geregeld kon worden.

Op gebied van inruil kreeg ik het idee dat hij liever wel wat nieuwere en zwaardere (sport)motoren ter inruil kreeg, mijn GS zag hij niet helemaal zitten omdat hij ook nog een diversion (blijkbaar een niet erg interessante 600) had staan die hij al behoorlijk lang in zijn zaak had staan.
 
Hij gaf aan dat je ook voor een kilometer garantie kon kiezen (iets van 1500 kilometer) als je de komende maanden nog niet zou gaan rijden. Het is voor mij niet helemaal duidelijk of hier op een of andere manier toch nog een kleine vergoeding tegenover moest staan, want hij gaf aan dat de kilometergarantie ook voor meer km. geregeld kon worden.

Op gebied van inruil kreeg ik het idee dat hij liever wel wat nieuwere en zwaardere (sport)motoren ter inruil kreeg, mijn GS zag hij niet helemaal zitten omdat hij ook nog een diversion (blijkbaar een niet erg interessante 600) had staan die hij al behoorlijk lang in zijn zaak had staan.

mocht je het zeker willen weten kun je Jager ook mailen, heb je in ieder geval duidelijkheid wat die garantie betreft.

betekend die laatste zin nou dat je hem niet gaat kopen? of wil je eerst zelf je motor verkopen en dan kijken of die yamaha er nog staat?
 
ik kijk het de komende maand nog ff aan, mocht ik dan nog niet mijn eigen hebben kunnen verkopen ga ik nog even om de onderhandelingstafel met Jager zitten
 
tot op heden nog niet mijn motor kunnen verkopen, ben toch van plan om deze eerst een nieuw baasje te geven of inruilen bij een andere dealer op een fzr, hoe bevalt jouw motor trouwens?
 
ik heb hem nog niet.
hij moet nog voor de keuring (is een duitser)
zit er met smart op te wachten hoor!!

hoop voor je dat je je motor snel kwijt bent.
heb je hem ook te koop staan op marktplaats enzo?
hoor het wel welke het uiteindelijk worden gaat :)
 
ik heb hem inderdaad op marktplaats te koop staan, dus het is even afwachten
ik heb bij een andere dealer al een mooie inruilprijs gekregen op een FZR uit '94 dus wanneer ik hem niet particulier verkoop ga ik dat misschien doen.
 
ik heb hem inderdaad op marktplaats te koop staan, dus het is even afwachten
ik heb bij een andere dealer al een mooie inruilprijs gekregen op een FZR uit '94 dus wanneer ik hem niet particulier verkoop ga ik dat misschien doen.
Bij Jager kwam je er niet uit dan? Of is die FZR van de baan?
 
ik heb hem inderdaad op marktplaats te koop staan, dus het is even afwachten
ik heb bij een andere dealer al een mooie inruilprijs gekregen op een FZR uit '94 dus wanneer ik hem niet particulier verkoop ga ik dat misschien doen.

als ik het goed begrijp vind je die bij Jager wel mooier dan die bij die andere dealer?


vrijdag haalt tomsoes zijn motor op bij Jager
 
lijkt me erg frustrerend, denk dat je het liefst de gaskraan open wil gooien en lekker :]

Heb je helemaal goed, ik vind de fzr bij Jager mooier, die is denk ik 1 van de laatst geproduceerde fzr's ('97), en ziet er heel strak uit op een klein deukje in de tank na, maar ik heb nog de tijd.

Geduld is een schone zaak *D

Ga je nog een circuitdag met je motor meepakken?
 
lijkt me erg frustrerend, denk dat je het liefst de gaskraan open wil gooien en lekker :]

Heb je helemaal goed, ik vind de fzr bij Jager mooier, die is denk ik 1 van de laatst geproduceerde fzr's ('97), en ziet er heel strak uit op een klein deukje in de tank na, maar ik heb nog de tijd.

Geduld is een schone zaak *D

Ga je nog een circuitdag met je motor meepakken?

als ik wat meer ervaren ben wel ja :) geen idee of me dat dit jaar nog gaat lukken, we zullen wel zien.
maar er zijn hier in dit topic meer die op het circuit gaan rijden dit jaar.
 
Op maandag 19 januari 2004 23:10 schreef janice het volgende:maar er zijn hier in dit topic meer die op het circuit gaan rijden dit jaar.
Ja, misschien dat Jager eens als sponsor kan optreden.
Dus een circuitdag organiseren speciaal voor de mensen die bij hem een motor gekocht hebben
ik hoop dat ie mee leest })

Kosten beetje delen, gezamelijk rijden daar..etc.. :]
Onder het mom van 'Jager Motoren Hoogeveen Circuitdag 2004', JMH-C.
Dit moet hem toch aanspreken :P
 
Ja, misschien dat Jager eens als sponsor kan optreden.
Dus een circuitdag organiseren speciaal voor de mensen die bij hem een motor gekocht hebben
ik hoop dat ie mee leest })

Kosten beetje delen, gezamelijk rijden daar..etc.. :]
Onder het mom van 'Jager Motoren Hoogeveen Circuitdag 2004', JMH-C.
Dit moet hem toch aanspreken :P

hahahaa, ik ben voor! *D
 
Ik heb vandaag een FZR 600 uit 1993 ingeruild tegen een Fazer 600 uit 1998. Een FZR is echt een hele fijne motor, ik doe hem weg omdat met mijn lengte de zithouding toch net iets te sportief is (ik ben 1.63m). Maar ik heb er heel veel plezier mee gehad.

Bijlage: FZR 600 001.jpg
 
nou Sander, dit gaat niet goed zo met die sponsering van Jager ;) :+
of hopen we nu dat die aan ons wel genoeg verdient heeft om ons te sponseren? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan