"Ex-Lessers" toerrit Noord-Brabant - 15-08-2020

Okami_Xci

MF veteraan
24 dec 2016
2.965
1.877
Eindhoven
Facebook
Dus bij deze een inschrijf lijst voor de mensen die mee gaan komen op de Ex-lessers rit Brabant...
Ik wil een maximum van ~20 personen aan houden, dan overspoelen we de lunch-lokatie niet, en kan ik hun van te voren op de hoogte stellen.
(Voor die dan nog net niet mee kunnen maar wel mee willen,29/30 wil ik 'm weer rijden...)

Dit is een rustige toerrit, knal jij graag standaard met vMax+10Km/u of meer over de wegen dan is deze rit niet geschikt voor jou.
Verzamelpunt: Parkeerplaats Makro Best (Brem 4, Best)
Verzameltijd: 9.30
Vertrektijd: 9.45
Afstand: 200Km (~ 4 uur rijden)
Pauze stops: 3 (2 kleine 1 lunch stop)
Tankstops: 0 (1 geplande mogelijkheid na ~105Km indien gemeld bij de lunch stop!
(meer info volgt via PB)

1597073878227.png


Aanwezigen voor 15-08-2020:
1. @Okami_Xci
2. @Diaantje
3. @jbazelmans
4. @MBKNLD
5. @Vesta
6. @botoo (o.v.b goed weer)
7. @LeonD (o.v.b.?)
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20. @max snelheid
 
Laatst bewerkt:
Idd, komt voort uit dat topic. Gisteren besloten om het ook hier te melden omdat het aantal aanmelding wat tegenviel
 
Ik ben ook een soort ex-lesser; in 1993 gelest, in 94 geslaagd en (een beetje) gaan rijden, in 95 motor verkocht.
Dit jaar weer 3 lessen genomen, in februari weer een motor gekocht (Aprilia Pegaso 650, een allroad dus) en sindsdien ongeveer elke week één keer gereden. Nog redelijk onervaren dus.
Op 15/8 kan ik helaas niet, dan ga ik naar 2 hele oude motoren kijken om mee te kunnen doen aan de 500 euro challenge van dit Motor-forum.nl.
De route ziet er goed uit, een volgende keer rijd ik graag mee!
 
Ik werk in een motorzaak ;)
weekend is bij mij zo + ma
Oooooooooh en nooit een keer een zaterdag vrij?
Ach als je het maar naar je zin hebt toch, ik heb jaren in de supermarkt gewerkt ook altijd op zaterdag en later ook zondag maar toch wel eens in de zoveel tijd de zaterdag vrij :)
 
Zo! Nog even klein ritje gemaakt en de motor afgedankt. Dadelijk nog even oliepeil controleren en morgenvroeg de bandenspanning. En dan om 08:15 😱vertrekken naar Best voor de langverwachte ex-lessers toerrit.
Ben toch wel benieuwd om iedereen in het echt te zien. En naar de mooie tocht die @Okami_Xci heeft uitgezet
 
Zo! Nog even klein ritje gemaakt en de motor afgedankt. Dadelijk nog even oliepeil controleren en morgenvroeg de bandenspanning. En dan om 08:15 😱vertrekken naar Best voor de langverwachte ex-lessers toerrit.
Ben toch wel benieuwd om iedereen in het echt te zien. En naar de mooie tocht die @Okami_Xci heeft uitgezet
Tot morgen :]
 
Zo! Nog even klein ritje gemaakt en de motor afgedankt. Dadelijk nog even oliepeil controleren en morgenvroeg de bandenspanning. En dan om 08:15 😱vertrekken naar Best voor de langverwachte ex-lessers toerrit.
Ben toch wel benieuwd om iedereen in het echt te zien. En naar de mooie tocht die @Okami_Xci heeft uitgezet

Afgetankt denk ik? :+

Tot Morgen!

1. @Diaantje
2. @jbazelmans
3. @MBKNLD
4. @max snelheid
5. @botoo (o.v.b goed weer)

(de lijst na reeds ontvangen afmeldingen)
 
Zo! Nog even klein ritje gemaakt en de motor afgedankt. Dadelijk nog even oliepeil controleren en morgenvroeg de bandenspanning. En dan om 08:15 😱vertrekken naar Best voor de langverwachte ex-lessers toerrit.
Ben toch wel benieuwd om iedereen in het echt te zien. En naar de mooie tocht die @Okami_Xci heeft uitgezet
Ik ga ook omstreeks die tijd maar misschien nog iets eerder want ik wil eerst nog langs die Shell-pomp. Gebruik 98, zie.
 
Ik ben geen beginner maar wel ex-lesser en het lijkt keigezellig te worden :t


Alhoewel ... met ons vijven maar? :? Dat is dan weer een tegenvaller 😞
 
Ik ben geen beginner maar wel ex-lesser en het lijkt keigezellig te worden :t


Alhoewel ... met ons vijven maar? :? Dat is dan weer een tegenvaller 😞

6, heb mijzelf van de "tot morgen" lijst gehaald natuurlijk :p
(tenzij het toch te slecht weer is voor botoo)

Mjah, de animo was er wel maar wellicht gewoon weinig mensen ivm datum... of mensen die zich toch maar hebben bedacht ofzo....


Hahaha denk dat @jbazelmans en ik de enige "echt ex-lessers" zijn 😅
:+ als autist denk ik: iedereen die rij-lessen heeft gevolgd is een ex-lesser :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan