Ex-lessersrit Noord 19 April

Route (Tijd zonder pauze)

  • Joure - Assen 3:00

    Stemmen: 3 30,0%
  • Joure - Oosterwolde: 3:30

    Stemmen: 2 20,0%
  • Joure - Drachten 3:45

    Stemmen: 3 30,0%
  • Anders

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Helaas voor mij gaat het niet jammer :( misschien volgende keer beter! Een dagje Walibi (bedrijfsuitje) zat in de weg. En om die nu te verplaatsen is ook weer zo wat. Maar geniet ervan allemaal als er nog een tweede rit komt doe ik graag mee!
 
Ik breng mijn motor op de 16e weg voor nieuwe hyperpro vering, als alles meezit kan ik hem de 18e weer ophalen, maar zit het tegen dan wordt het over het weekend heen getild en zit ik zonder maar dat laat ik dan wel z.w.m. horen.
 
Even de OP ge-update met definitieve deelnemers en OVB-ers.
Ik heb de laatste 3 pagina's even doorzocht wie er kunnen en wie niet, mocht je d'r niet bij staan (of verkeerd) meld het even.

Het is voor ons als organisatie (ja dat klinkt groot he *D ) wel handig om een idee te hebben hoeveel rijders we min/max kunnen verwachten.
 
Z750 en onrust, u staat erbij ;)

@Markus: Beter nieuws dan eerst in ieder geval! Je hebt nu ook de tijd om op een nieuwe motor te oriënteren...
Zal ik je er OVB bij houden?

Dat zeker, al blijft het een pijnlijk gebeuren.
Ben inderdaad de zoektocht naar wat nieuws gestart, maar ga deze keer wel eerst een ritje maken op de toekomstige motor.
Ovb is zeker goed, ik hou het hier gewoon in de gaten.
 
Goed bezig snipert ;) waarvoor ga je kijken?

julian en ik komen beide uit almere maar we kunnen een stoppie maken bij Haje A6 en je daar oppikken.

Klinkt gezellig! Tis voor mij als nieuwe motorrijder nogal een toer, dus moet er nog even over nadenken.. ik hou jullie op de hoogte ;)
 
Top ! je bent van harte welkom.. !
Nog een weekje slecht weer... en dan gaat het de goede kant op .. let maar op 19 april 18 graden met een zonnetje :-P
 
Is 19 april ook niet WSBK in Assen?
Dan is de kans namelijk groot dat ik wel op de motor zit, maar dan van/naar het TT circuit :P
 
Spijtig maar helaas ga ik het fysiek van zijn lang zal ze leven niet halen in het huidige tempo :-(
Een kleine update: de arm beweegt soepel, maar daar is alles mee gezegd. Toch een rot val gemaakt met een zeer lullig vaartje. Herstel prognose ligt momenteel op mei/juni.

In ieder geval een goede rit allen!
 
OP updeetje gedaan!
Route is inmiddels voorgereden, ziet er goed uit, maar op het laatste deel van de route hebben we langdurige werkzaamheden en een tekort aan bochten...
We zijn nog een paar aanpassingen van plan, maar de route zal grotendeels hetzelfde blijven *D
Komend weekend probeer ik de route nog een keertje voor te rijden.
 
Gezelli master_viper en Richardus bedankt maar weer....
Top dat jullie er zoveel tijd in steken ! wordt gewaardeerd !

Volgens mij gaat het weer in die periode de goede kant op !

a073a41e6f168c79cea87d9475aed525.png
 
Haal mij maar van de ovb lijst af, Richardus...

...En zet me maar op de deelnemerslijst :) Afgelopen zaterdag de trotse bezitter geworden van een ZRX1100!

Zal t gelijk in de agenda zetten!
 
Je kunt bij mij dus nog een +1 zetten. Ik neem iemand mee met een nieuwe KTM Super Duke R :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan