Ex-lessersrit Noord 19 April

Route (Tijd zonder pauze)

  • Joure - Assen 3:00

    Stemmen: 3 30,0%
  • Joure - Oosterwolde: 3:30

    Stemmen: 2 20,0%
  • Joure - Drachten 3:45

    Stemmen: 3 30,0%
  • Anders

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Ik kan het even niet meer terug vinden, maar wat is nou de exacte start locatie? Ik weet dat het drachten is, maar dat is nog best groot... :-)
 
Zijn er mensen met een camera mee?

Heb zelf al een tijdje een Polaroid Cube en nu met motorrijden pas een helmet mount bij gekocht. Alleen nog niet gebruikt en dus niet het resultaat gezien op de motor :)

Zal die helmet mount even installeren op m'n helm en zaterdag een proefrondje maken. Kijken of het wat is.
 
ik monteer de sony as20 op mn buddy... heb ik wat opnames van alles wat achter me aan het sturen is.

Heb ook een helm mount... maar vind het wel een hele dikke pukkel voor aan mn helm :-P
Die cube is leuk ! heb ik ook over getwijfeld.
 
Ah mooi! Zou leuk zijn als ik die beelden zou kunnen gebruiken voor in de montage! :)

Dat is dus stiekem de reden dat ik m nog niet gebruikt heb.. :$ Aan de andere kant zijn dit soort ritten natuurlijk het mooist om vast te leggen! Bij de cube is het ook niet aan de zijkant, maar echt lekker bovenop. Zo (en dan heb ik ook nog waterproof case erom):

--34384453_001_b
 
Dan bevestig ik mijn gopro wel op mijn helm.👌🏻 Zaterdag ook maar even proefrijden hoe het lijkt.
Van een camera met een deugdelijke bevestiging loop je tevens geen extra risico. Schumacher zal het wel met een boutje en moertje bevestiging hebben. Lekker goedkoop💪🏻
 
Mwah, ik weet niet of een boutje het probleem was bij Schumi. Dacht gelezen te hebben dat een hoek van de GoPro zelf door de schaal van de helm gedrukt was ... :X

Ik ga zelf dus toch maar voor de zijkant...
 
Laatst bewerkt:
Deze helmet mount zit een 3M-sticker op als bevestiging. Hoe zit dat bij GoPro? Daarom eerst maar even hier zelf proberen, je moet m ook niet kwijtraken onderweg.

Zou m misschien ook wel aan de zijkant kunnen doen, maar even kijken of ik de camera dan ook kan keren. Volgens mij kan ie maar op 1 manier in die waterproof case en daartussen zit geen scharnier. (niet dat we die waterproof case per se nodig hebben)
 
De gopro kan inderdaad ook bevestigt worden met m3 tape. Op de zijkant van je helm maak je wel stabielere beelden, dat heb te maken met je schanierpunt van je nek.
 
Heb zelf ook een camera op de helm zitten, is alleen zo'n 50 euro gevalletje van de mediamarkt...
Als de lens niet beslaat is het beeldmateriaal nog redelijk, dus ik ga weer een poging wagen :P
 
Motor laten vallen voor mn werk net. Remhendel afgebroken, knipperlicht kapot (voor) én kapschade.. Zonder voorrem gaat het hem voor mij niet worden .. veel plezier heren.. en dames(niet helemaal gevolgd)..
 
Ik heb vandaag nog beide knipperlichten vervangen, en een remhendel heb je in 2 minuten gepiept!
Als er nog een onderdelenzaak in de buurt zit kun je het nog proberen *D
 
Helaas kan ik er ook niet bij zijn, vandaag is de Hyperpro combikit gemonteerd, maar tijdens de testrit bleek dat mijn balhoofd ook gaar is, motor is nu pas ergens volgende week klaar.
 
Jeeej klote zeg, Julian en SuzRF!

Ik heb juist heeeeel misschien nog een +1. Die haalt morgen nog vervangend onderdeel op en laat me dan weten of dat het euvel wat ie heeft oplost.
 
Het weer ziet er goed uit!
ik ben aanwezig samen met Onrust92 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn ovb kan weg.Ik ben aanwezig.
We eindigen in Heerenveen dacht ik of niet.....

Zijn er nog meer vanuit Sneek, Joure of Heerenveen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan