Fazerrijders - Hangplek - deel 15


Spammer, nu snap ik hoe je aan je 33.146 berichten komt _O-

@patrick, wordt het niet eens tijd voor een poser sectie in de OP met alle posers uit het topic hier 8-)

Ik heb bewust alle foto's weggelaten omdat de OP zeer verouderd was, maar we kunnen inderdaad wel weer een nieuwe bouwen nu het wat drukker wordt. Leuk dat het topic weer lekker leeft *O*

Ik zal 'm per direct gaan bijwerken en bijhouden :t
 



JOUW FAZERFOTO IN DE OPENINGSPOST?

GOEDE KWALITEIT FOTO GRAAG HIER POSTEN OF PM NAAR MIJ MET VERMELDING ERBIJ


:t









EDIT
OP is aangepast. Kijk even of je foto er tussen staat. Ja, maar wil je een ander, dan alsnog posten. Is het goed zo? Dan is het goed zo :W
 
Laatst bewerkt:
Voor de openingspost:

sgo61c.jpg


Mods:
- Korte cnc hendels
- Zwarte voorpoten
- Volledig hyperpro afgeveerd
- Kleine LED knippers
- SBK stuur
- Rizoma handvatten
 



JOUW FAZERFOTO IN DE OPENINGSPOST?

GOEDE KWALITEIT FOTO GRAAG HIER POSTEN OF PM NAAR MIJ MET VERMELDING ERBIJ


:t









EDIT
OP is aangepast. Kijk even of je foto er tussen staat. Ja, maar wil je een ander, dan alsnog posten. Is het goed zo? Dan is het goed zo :W







Ik heb een nieuwe voor de OP.

40940277580_c1fee3165e_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor de reacties👍. Ik woon zelf in Roosendaal. In de winter heeft hij op mijn motorbrug gestaan met de wieltjes vrij. Iemand van de motorgarage voelde het ook, maar had er minder last van. Nieuwe banden ga ik in ieder geval doen. Even kijken wat ik erop laat gooien. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen dagen continu spanning voel in beide handen. Ook doet de muis van beide handen allejesus veel pijn. Donderdag naar de fysio. Eens kijken wat die er van kan maken. Keep you posted!
 



JOUW FAZERFOTO IN DE OPENINGSPOST?

GOEDE KWALITEIT FOTO GRAAG HIER POSTEN OF PM NAAR MIJ MET VERMELDING ERBIJ


:t









EDIT
OP is aangepast. Kijk even of je foto er tussen staat. Ja, maar wil je een ander, dan alsnog posten. Is het goed zo? Dan is het goed zo :W







Deze gastrijder is u erkentelijk dat ik er nog tussen sta met mijn oude brommert.
Zaterdagavond zag ik haar bij Hans van Wijk staan... Even staan bewonderen…. :Y
 



JOUW FAZERFOTO IN DE OPENINGSPOST?

GOEDE KWALITEIT FOTO GRAAG HIER POSTEN OF PM NAAR MIJ MET VERMELDING ERBIJ


:t









EDIT
OP is aangepast. Kijk even of je foto er tussen staat. Ja, maar wil je een ander, dan alsnog posten. Is het goed zo? Dan is het goed zo :W






Graag deze voor mij .

1k0.jpg


opties : wat eigenlijk niet .
 
OP is bijgewerkt met de nieuwe van kalekat en Johnny zit er ook weer bij :t

Deze gastrijder is u erkentelijk dat ik er nog tussen sta met mijn oude brommert.
Zaterdagavond zag ik haar bij Hans van Wijk staan... Even staan bewonderen…. :Y
Voormalige TS'ers hebben nou eenmaal wat privileges verworven ;)

Mooie O.P. patrick :}
Thanks, zit ook wat tijd in haha :+
 
Nou, ik blijf toch even met de fzs600 rijden. Net even een financiële tegenvaller gehad dus geen geld voor de grote broer :+

Ik wil misschien wel risers of er hoger/breder stuur monteren. Wie heeft hier ervaring mee? Bij Motoport zeiden ze dat de meeste leidingen wel zouden kunnen qua lengte maar de remleiding zou verlengd moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Deze gastrijder wil er ook nog wel bij ;)

Staat erin :t

Nou, ik blijf toch even met de fzs600 rijden. Net even een financiële tegenvaller gehad dus geen geld voor de grote broer :+

Ik wil misschien wel risers of er hoger/breder stuur monteren. Wie heeft hier ervaring mee? Bij Motoport zeiden ze dat de meeste leidingen wel zouden kunnen qua lengte maar de remleiding zou verlengd moeten worden.

Gelijk een goed excuus voor stalen remleidingen *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan