Filerijden BAH

Jaja vandaag voor het eerst in de file gereden. En het viel me vies tegen.
Je moet echt dubbel zo goed uitkijken en met zon slakkegangetje rijdt je motor natuurlijk ook veel minder soepel. Neehoor van mij hoeft het niet.
Wat zijn jullie ervaringen mbt file rijden.

Oja meneer met die caravan: sorry dat uw spiegel zegmaar niet meer helemaal goed gericht staat :?


Sinds vorige week maandag mijn rijbewijs en iedere dag met de motor naar het werk geweest. Over de A27 standaard file dus. Ik merk nu al dat het vlotter gaat dan vorige week. De tips die iedereen je geeft zoals oppassen bij in en uitvoegstroken en wanneer er een gat valt kloppen echt. Vandaag trouwens eerste koekblik gehad dat plotseling van baan wisseld. Volgens mij express. Toen ik langsreed en toeterde om hem duidelijk te maken dat spiegelen niet onverstandig is bij baantje wisselen bleef hij strak voor zich uitkijken. Wacht maar tot ik mijn VRACHTWAGENRIJBEWIJS heb. Ga ik koekblik terug pesten. })
 
Het meeste is hier zo wel over gezegd. Alleen, veel automobilisten gaan wel duidelijk voor mij (en anderen) aan de kant en als het even kan steek ik even mijn hand op. Op termijn bereiken we daar meer mee dan accuut agressief reageren als iemand jouw nadering niet direct doorheeft.
 
Laatst in de file uit verveling maar gaan slalommen om de wegmarkeringen heen. Je moet toch wat. Naar de meeting in Veenendaal op sommige stukken echt met 80 of harder er tussendoor gejakkerd. Zolang er genoeg ruimte is dan gaat ie wel lekker, maar je hebt altijd van die lullo's die je het of niet gunnen dat je er tussendoor kunt of die gewoon zitten te pitten en ineens van rechts naar links gaan of vice versa.
 
Ja opzich gaat het nu al wat beter (al een paar keer file gehad) Maar tis toch niet zo lekker tussen al die vrachtwagens. Je schiet niet op en moet zo goed uitkijken. Maarja zoals jullie al zeggen het zal wel wennen.
 
Op woensdag 25 september 2002 21:12 schreef lambik het volgende:Over de A27 standaard file dus....... Vandaag trouwens eerste koekblik gehad dat plotseling van baan wisseld. Volgens mij express.

Was ik zeker? Doe 'k altijd daar. })
Geintje, ik sta daar altijd in de file en maak alle ruimte, 'k zal vanavond effe zwaaien. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan