flat tracker husky

dutch bike

MF'er
4 apr 2011
114
0
Roosendaak
Goedemorgen Motorfanaten,

Ik ben Daan 22jaar en heb de neiging alle motoren die ik zie te willen modificeren (cbr caferacer , en er staan bij mij thuis nog 3 projecten). Zo nu ben ik op het idee gekomen om een flat tracker te bouwen met als hart een husqvarna motorblok 570 of zo'n dergelijke motorblok.

Ik zie veel flattrackers met een xs650 blok van yamaha, maar twijfel erg over het vermogen van zo'n motor. aangezien ik nu verliefd ben op mijn husky 610 te maar, sorry jongens, over het uiterlijk niet echt te spreken ben.

Ben nog niet begonnen maar wilde even jullie reacties??
 
projectjes zijn altijd mooi.

en vind veel flattrack motoren wel mooi om te zien
 
Goedemorgen Motorfanaten,

Ik ben Daan 22jaar en heb de neiging alle motoren die ik zie te willen modificeren (cbr caferacer , en er staan bij mij thuis nog 3 projecten). Zo nu ben ik op het idee gekomen om een flat tracker te bouwen met als hart een husqvarna motorblok 570 of zo'n dergelijke motorblok.

Ik zie veel flattrackers met een xs650 blok van yamaha, maar twijfel erg over het vermogen van zo'n motor. aangezien ik nu verliefd ben op mijn husky 610 te maar, sorry jongens, over het uiterlijk niet echt te spreken ben.

Ben nog niet begonnen maar wilde even jullie reacties??

Ik heb een 610;

lzpOH.jpg


Met 570 plastic :] Dus dat zou het punt niet moeten zijn ;)
 
Op deze zit ook kenteken.
Heb eens een dirttrack wedstrijd in san diego gezien en schrok hoe verschrikkelijk hard dat ging.Mekaar raken hoort erbij en geen gezeur achteraf daar kunnen die motogp rijders nog wat van leren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan