Flevoland Pre meet MFMM

Bij deze zal ik net als voorgaande edities het Flevoland topic weer bij gaan houden.

09:00 Dronten Shell

Lakkie
Roy(geen lid)
Redmond(geen lid)
Tuony
RVT
AVK mille
Alice(geen lid)
Darule
flexie38





09:30 Lely Mc donalds
eerf-ragus
sollx
Odd82
22ram79


(eventueel harderwijk 10:00 bij harders)
willy46 + 2 geen lid


Alle bovenstaande zijn al gemeld in centrale topic, iedereen die zich nu hier bijvoegd ook graag nog ff doen.
 
ik zal er ook zijn vanaf shell dronten woon er 2 min vandaan :) zal me gelijk ook ff komen voorstellen ik zou anders helemaal naar zaandam rijden naar mijn bike broeders rij altijd met hun en remy weer naar dronten rijden whahahahaha
 
Laatst bewerkt:
Nog even de verzamelpunten en vertrektijden:

Dronten Shell - 09:00 uur
Dan door naar Lelystad McDonalds en om 09:30 uur naar Harderwijk (Harders Plaza) om vervolgens om 10:00 uur richting Veenendaal te gaan.
 
dan kan ik niet achterblijven :P en inderdaad het weer is ok, dus waarom ook niet :P
jammer dat het maar 12 graden wordt, maar daar is mee te leven :Pdie route die zit nog wel in mn hoofd :P dus dat komt goed.

hoe doen we het bij harderwijk? stoppen we daar bij de shell om nog wat mensen op te pikken?
Ik sta om 10 uur bij HP te wachten, met 1 kennis :Y
 
FF beetje extra gas geven bij die kermis trailers bij HP, zullen ze leuk vinden s ochtends vroeg
 
dan kan ik niet achterblijven :P en inderdaad het weer is ok, dus waarom ook niet :P
jammer dat het maar 12 graden wordt, maar daar is mee te leven :Pdie route die zit nog wel in mn hoofd :P dus dat komt goed.

hoe doen we het bij harderwijk? stoppen we daar bij de shell om nog wat mensen op te pikken?

Franky, al kom ik langs je huis... ivm tijd en ochtend en zo... ben ik gewoon om half 10 bij de Mac. Dat je het ff weet!
 
was weer geslaagd :D

en ik heb er al weer een poser foto bij :D
7148411919_97b23ed51c_z.jpg
 
Jammer alleen dat je rechter koplamp stuk is :+

Ook jammer dat ik niet op de Zephyr kon komen. Maar gelukkig ging 'ie al stuk voordat ik de tuin uit was en niet halverwege. :Y

Maar ik was er wél! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan