Flevoland Pre meet MFMM

Is er al een route bekend? Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik met de groep mee rij of zelf een mooie route ga nemen ;)

Vanaf Lelystad,

Ik
Eerf-ragus
sollx
 
Laatst bewerkt:
We hebben nog tijd om wat moois neer te zetten! (tenzij iedereen liever rechtstreeks gaat?
 
Kan het nu niet goed zien (telefoon) maar ik weet dat er een paar jaar geleden over een dijk zijn gegaan?
 
Je bedoelt toch niet de Knardijk bij Harderwijk (dat is nou niet heel bijzonder) ?

Verder is het vooral boom, asfalt en landschap... :-)
 
Nee ergens anders. Ik was er toen niet bij maar volgens mij hadden mijn broer en sollx het erover. (toen)

Zal het binnenkort is vragen als ik ze zie ;) Vind de standaard route ook een prima idee!
 
Laatst bewerkt:
maakt mij allemaal ni uit ik ga toch achteraan rijden zie geen reet in die spiegels van me nieuwe bike, snap niet eens dat ze erop zitten eigenlijk
 
Ik sta er al tussen zie ik, nice!

Ik kom trouwens alleen als het mooi weer is. Door de regen rijden doe ik wel naar mijn werk. :Y

Die dijk waar flip het over heeft was ergens tussen Lelystad en Veenendaal... geen flauw idee waar dat was. Maar toen zijn we volgens mij via Almere naar Hilversum of zo gereden. En vandaar ergens tussendoor over een dijkje en een paar dijkdorpjes. Maar Sollx heeft een tomtom voor op zijn motor, dus wellicht weet hij een mooie route naar Veenendaal?

We zien het wel!
 
Wil wel aansluiten vanaf de Mac Lelystad; vorige keren niet meegegaan, maar iemand van de sportschool begon erover en zei dat het wel een leuk stukje rijden was. En gezellig :-P
 
Terug
Bovenaan Onderaan