Flevoland Pre meet MFMM

-1 Ik heb besloten om zelfstandig naar de MFMM te komen aangezien er vrijwel niemand vanaf Almere vertrekt.
 
ik ben erbij als t weer goed is ik wil wel vertrekken vanaf almere maar de groep van almere lijkt steeds kleiner te worden wel jammer.
 
Nee ergens anders. Ik was er toen niet bij maar volgens mij hadden mijn broer en sollx het erover. (toen)

Zal het binnenkort is vragen als ik ze zie ;) Vind de standaard route ook een prima idee!
waarom heb je het dan niet gevraagd? :P

We reden toen met almere mee via hilversum en zijn toen in de buurt van Utrecht de dijk op gegaan naar Veenendaal.



Volgens mij is dit de route die we de laatste tijd telkens nemen.

MFMM route
hey.. die route komt me bekend voor.. de gene die die route had uitgezet reed toen op een rode Bandit...

hey.. ik had een rode Bandit :P
 
Ik sluit me aan bij Dronten en neem nog iemand mee.

Ik kom op een zwarte KTM 950SM

Tot Zondag!

Groetjes,
Roel
 
-1 Ik heb besloten om zelfstandig naar de MFMM te komen aangezien er vrijwel niemand vanaf Almere vertrekt.

Lakkie, haal mij er maar vanaf bij Almere.
Ga niet alleen op niemand staan wachten :? Zal de weersverwachtingen ff in de gaten houden zaterdag. Bij heel goed weer rij ik wellicht eerst naar Dronten om daar bij jullie aan te sluiten anders ga ik alleen richting Veenendaal

Bas
 
Ik wil het net zeggen.. Je bent hier ook welkom hoor :Pbij lekker weer komen er altijd meer dan de mensen die zich hebben opgegeven.
En bij slecht weer, zoals het nu lijkt te worden :( komt er niemand -O-

De vooruitzichten moeten wel even beter worden want ik heb ook niet zo'n trek om me voor de lol nat te laten regenen -O- B|
 
Voorspellingen zien er in elk geval nu al beter uit dan eerder.

12gr en....... droog!
 
Geen zin om het hele topic te lezen, maar wilde je deze keer ook weer voorop rijden?
volgens mij heeft iemand anders dat al van me over genomen. heb er opzich geen probleem mee, maar dan doe ik van te voren nog eventjes mn shorty's er weer onder ;)
 
volgens mij heeft iemand anders dat al van me over genomen. heb er opzich geen probleem mee, maar dan doe ik van te voren nog eventjes mn shorty's er weer onder ;)


Rij jij maar voorop, dat beviel goed....route tref je elder in de topic nog aan hahaha
 
Miss dat er vanuit dronten nog paar gasten aansluiten hoor ik morgen, ze geven inderdaad droog weer op dus perfect
 
Het weer schijnt redelijk te zijn morgen... dus ik ben er bij!
dan kan ik niet achterblijven :P en inderdaad het weer is ok, dus waarom ook niet :P
jammer dat het maar 12 graden wordt, maar daar is mee te leven :P

Rij jij maar voorop, dat beviel goed....route tref je elder in de topic nog aan hahaha
die route die zit nog wel in mn hoofd :P dus dat komt goed.

hoe doen we het bij harderwijk? stoppen we daar bij de shell om nog wat mensen op te pikken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan