Foto's maken van rijdende motor

Reprobate

MF veteraan
10 dec 2002
1.966
0
Amsterdam
Ben ik aan het oefenen.

Soms gaat het goed:
28697390-M.jpg

28697406-M.jpg

28697415-M.jpg

28697413-M.jpg

28697420-M.jpg


Soms niet:
28697409-M.jpg

28697410-M.jpg


Wie doet dit ook?
 
Ja leuk.. -O-

Hoor je niet iets anders te doen als je op je motor zit? Om nou te zeggen dat het bijzonder mooie foto's zijn..
 
Dit valt volgens mij onder dezelfde categorie als niet handsfree bellen in de auto.
Vanmiddag in Vries bijna van de weg af gereden door een @#$ die aan het bellen was in z'n auto, en z'n aandacht zo bij het verkeer had, dat hij op de verkeerde weghelft een bocht doorkwam.

Als je zonodig met je electronische speeltjes wilt prutsen, doe het dan lekker thuis in plaats van op de motor. (of koop een tank-cam)
 
Ik ben nog aan het oefenen, hoor.

En als ik zou denken dat het zou afleiden van het motorrijden, dan zou ik het niet doen...
|( |( |( |( Echt waar 1 hand aan het stuur en concentreren op het foto maken vind jij niet afleiden, ik mag hopen dat je op het moment dat er iets fout gaat je niemand meeneemt want ik vind het schandalig dat je uberhaupt op het idee komt!
Hoop dat ze je snel van de weg af halen met deze onzin.

(kind van 8 dat rennen oversteekt die je met een noodstop het leven had kunnen redden, maar jij was foto's aan het maken!!!! :N -O- )
 
Ik ben nog aan het oefenen, hoor.

En als ik zou denken dat het zou afleiden van het motorrijden, dan zou ik het niet doen...


Niets van aantrekken joh, sommige lui hebben niets beters te doen dan te zeiken alsof ze het tegen een klein kind hebben. B|
Stelletje frusties dat ze zijn.
En ook nog eens over de foto's zeiken. Alsof zij wel eens iets gepresteerd hebben. :r

Als je het rijdend foto maken goed onder de knie hebt en mooie bochtfoto's ofzo kunt maken, wil ik de resultaten graag een keer zien. 8-)
 
Niets van aantrekken joh, sommige lui hebben niets beters te doen dan te zeiken alsof ze het tegen een klein kind hebben. B|
Stelletje frusties dat ze zijn.
En ook nog eens over de foto's zeiken. Alsof zij wel eens iets gepresteerd hebben. :r

Als je het rijdend foto maken goed onder de knie hebt en mooie bochtfoto's ofzo kunt maken, wil ik de resultaten graag een keer zien. 8-)

Ik wil jou wel eens horen, als jij oversteekt en zon aap met een fotocamera remt niet op tijd om dat ie bezig is met zijn mooie foto, en je voor de rest van je leven invalide raakt... :z
 
Ja leuk.. -O-

Hoor je niet iets anders te doen als je op je motor zit? Om nou te zeggen dat het bijzonder mooie foto's zijn..
moeilijk he positief zijn :)
|( |( |( |( Echt waar 1 hand aan het stuur en concentreren op het foto maken vind jij niet afleiden, ik mag hopen dat je op het moment dat er iets fout gaat je niemand meeneemt want ik vind het schandalig dat je uberhaupt op het idee komt!
Hoop dat ze je snel van de weg af halen met deze onzin.

(kind van 8 dat rennen oversteekt die je met een noodstop het leven had kunnen redden, maar jij was foto's aan het maken!!!! :N -O- )
Ik rij ook wel eens zonder handen, ga wel eens op mn tank zitten, ga wel eens op mn steppie's staan, rij wel eens met 1 hand. ben ik nu ook zo'n eikel?
 
Echt waar 1 hand aan het stuur en concentreren op het foto maken vind jij niet afleiden, ik mag hopen dat je op het moment dat er iets fout gaat je niemand meeneemt want ik vind het schandalig dat je uberhaupt op het idee komt!
Hee, ik luister ook nog naar muziek over de speakers van mijn intercom, dus ik HOOR je ook niet oversteken... :P

Maar goed, even serieus:
-ik ben niet zelf op het idee gekomen, er zijn meerdere motorrijders die vanaf de motor fotograferen
-ik spendeer net zoveel concentratie aan het fotograferen [dwz, het in de lucht houden van mijn camera en op de afdrukknop drukken] als de gemiddelde motorrijder besteedt aan zwaaien
-en, zoals met zwaaien, fotografeer ik niet als de situatie het niet toelaat
-en rij ik zeker niet zo snel dat ik niet mijn kamera in mijn tanktas kan leggen en mijn hand naar het stuur kan brengen als er een kind of dier de weg op loopt

Maar goed, als je wilt bitchen, ga je gang. :Y
Doet me toch niks. :N
Jij een blerpijp, ik een camera. :W
 
Ik wil jou wel eens horen, als jij oversteekt en zon aap met een fotocamera remt niet op tijd om dat ie bezig is met zijn mooie foto, en je voor de rest van je leven invalide raakt... :z

Ik denk dat je een hele nare ervaring in je privé-omgeving hebt, gezien je reactie en dat spijt mij dan heel erg.
Maar overdrijf toch niet zo.
Ik zie nergens een kruispunt zijwegen of wat dan ook.
:N
Als je bedenkt dat hij de moeite neemt om te oefenen voordat hij het in de praktijk brengt en (volgens mij)daarvoor zorgvuldig een rustige omgeving uitzoekt, heb je hier echt niet met een of andere achterlijke te maken. :N

Ik blijf bij mijn woorden en mening 8-)
 
Kijk eens op de link in mijn onderschrift.
(hier dus)
veel van de foto's in mijn set zijn onder het rijden gemaakt!

Dus ja, ik doe het ook 8-)

OK, ook een rijtje:
512_025.sized.jpg


512_028.sized.jpg


512_094.sized.jpg


512_427.sized.jpg


Deze trein kwam ons tegemoet! Was echt verrast dat ie zo mooi op het plaatje staat:
512_194.sized.jpg
 
Laatst bewerkt:
|( |( |( |( Echt waar 1 hand aan het stuur en concentreren op het foto maken vind jij niet afleiden, ik mag hopen dat je op het moment dat er iets fout gaat je niemand meeneemt want ik vind het schandalig dat je uberhaupt op het idee komt!
Hoop dat ze je snel van de weg af halen met deze onzin.

(kind van 8 dat rennen oversteekt die je met een noodstop het leven had kunnen redden, maar jij was foto's aan het maken!!!! :N -O- )

Moet je natuurlijk ook niet doen in omgevingen waar het niet kan.
Maar er zijn wegen genoeg waar geen plotseling overstekende mensen zijn.

Enne, de ik maak de foto's echt op de point-and-shoot manier:
leuke van digitale fotografie: je ziet later wel welke er allemaal weg kunnen.

 
|( |( |( |( Echt waar 1 hand aan het stuur en concentreren op het foto maken vind jij niet afleiden, ik mag hopen dat je op het moment dat er iets fout gaat je niemand meeneemt want ik vind het schandalig dat je uberhaupt op het idee komt!
Hoop dat ze je snel van de weg af halen met deze onzin.

(kind van 8 dat rennen oversteekt die je met een noodstop het leven had kunnen redden, maar jij was foto's aan het maken!!!! :N -O- )

Neuh, een wheelie of lekker bochtje moet kunnen, maar dit is echt gewoon onzin. Je bent gewoon niet bezig met rijden als je foto's aan het maken bent.
:?

dus jij wilt zeggen dat als jij een wheelie doet en er een kind van 8 plotseling de straat op rent jij wel op tijd je noodstop kan doen? :?
 
dus jij wilt zeggen dat als jij een wheelie doet en er een kind van 8 plotseling de straat op rent jij wel op tijd je noodstop kan doen? :?

Wie beweert dan dat hij dat doet? Wie zegt er dat hij zulke acties onderneemt waar zulke dingen kunnen gebeuren?
Als jij hem goed kent en weet dat hij dat wel doet, dan is het een grote klootzak.
Zoniet, zeik niet zo man!
 
kun je niet iets bedenken met een camera-uitklapsysteem, dat je je camera voor de foto uit kan klappen en bedienen met een soort ptt-knobjuh, naast je intercomknop, dan wordt het een push-to-click of push-to-shoot button,,, hahaha _O-

ik zie het voor me, maar ik heb het idee verzonne, dan ga ik het niet zelf maken natuurlijk

dat kan ik ook helemaal niet
 
Wie beweert dan dat hij dat doet? Wie zegt er dat hij zulke acties onderneemt waar zulke dingen kunnen gebeuren?
Als jij hem goed kent en weet dat hij dat wel doet, dan is het een grote klootzak.
Zoniet, zeik niet zo man!
ff nie zo direct op de kast...hij gaf het juist aan omdat het commentaar en de opmerking van die wheely toch wel enigzins in contradictie zijn :P
Als je commentaar hebt op fotograferen onderweg moet je niet in 1 adem zeggen dat wheelies wel kunnen :X

En ontopic...ik vind t wel humor :)
 
Tja, er kan zomaar een klein meisje met een roodkapje de bossen uit stappen die op weg is naar haar zieke oma.

|(



Hoewel . . .







full


:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan