Foto's maken van rijdende motor

Wie beweert dan dat hij dat doet? Wie zegt er dat hij zulke acties onderneemt waar zulke dingen kunnen gebeuren?
Als jij hem goed kent en weet dat hij dat wel doet, dan is het een grote klootzak.
Zoniet, zeik niet zo man!
dus hij knippert ook niet met zn ogen, gaapt niet tijdens het rijden en niezen is al helemaal uit den boze. Allemaal momenten dat je een fractie ff niet op de weg kijkt en dr zal maar net een hert oversteken op dat moment, mijn god :N
 
kun je niet iets bedenken met een camera-uitklapsysteem, dat je je camera voor de foto uit kan klappen en bedienen met een soort ptt-knobjuh, naast je intercomknop, dan wordt het een push-to-click of push-to-shoot button,,, hahaha _O-

ik zie het voor me, maar ik heb het idee verzonne, dan ga ik het niet zelf maken natuurlijk

dat kan ik ook helemaal niet

Dat kan inderdaad, als je een camera hebt waar je zo'n verlengkabeltje aan
kunt maken. Of als ie afstandsbediening heeft.
Zodra ik zo'n camera heb, dan komt er ook zo'n systeem.


heel leuke foto's

maarruh die datumnotitie :N :N
die kan vast uit :Y


.......en verder, lekker fotootjes blijven maken *O* *O* *O*

Uhh, ja die kan uit ja. maar we hadden juist besloten dat het wel handig
is bij het terugkijken van de foto's.
Daarom stond het nog aan.
Achteraf wel bedacht om dat niet weer te doen!
 
Ik weet niet wat voor camera je hebt, maar ik zou je sluitertijd even wat hoger zetten zodat je meer beweging in je foto's krijgt. Dit gebeurt al een beetje bij de laatste foto van je openingspost.
 
Ik weet niet wat voor camera je hebt, maar ik zou je sluitertijd even wat hoger zetten zodat je meer beweging in je foto's krijgt. Dit gebeurt al een beetje bij de laatste foto van je openingspost.
euh mijnheer de fotograaf?!

sluitertijd lager dus.... |( |(
 

|( |( |( |( Echt waar 1 hand aan het stuur en concentreren op het foto maken vind jij niet afleiden, ik mag hopen dat je op het moment dat er iets fout gaat je niemand meeneemt want ik vind het schandalig dat je uberhaupt op het idee komt!
Hoop dat ze je snel van de weg af halen met deze onzin.

(kind van 8 dat rennen oversteekt die je met een noodstop het leven had kunnen redden, maar jij was foto's aan het maken!!!! :N -O- )
:? :z :W
Neuh, een wheelie of lekker bochtje moet kunnen, maar dit is echt gewoon onzin. Je bent gewoon niet bezig met rijden als je foto's aan het maken bent.
:?
Ja en als jij een wheelie trekt en 'er rent een kind de straat op' (je eigen woorden) dan kom jij gelukkig wel op tijd tot stilstand :z

Wanker!
 
frame3.JPG
 
kun je niet iets bedenken met een camera-uitklapsysteem, dat je je camera voor de foto uit kan klappen en bedienen met een soort ptt-knobjuh, naast je intercomknop, dan wordt het een push-to-click of push-to-shoot button...
Tuurlijk wel aan gedacht, maar het blijkt uit ervaringen van anderen dat veel digitale camera's niet tegen de trillingen van een motor kunnen, ook niet met demping van rubber oid.
Daarnaast, wat ik nu doe is ook wijzen en afdrukken, ik ga niet door de zoeker turen. En er ligt gewoon wat zacht materiaal in mijn tanktas waar ik de camera in kan laten donderen. In het ergste geval laat ik de camera ernaast vallen en dan moet ik mijn andere digitale camera halen...
 
Ik weet niet wat voor camera je hebt, maar ik zou je sluitertijd even wat hoger zetten zodat je meer beweging in je foto's krijgt. Dit gebeurt al een beetje bij de laatste foto van je openingspost.
je bedoelt waarschijnlijk lager, maar ik heb een eenvoudig cameraatje dat automatisch scherpstelt enzo, vandaar dat ik mijn aandacht dus niet bij het fotograferen hoef te houden, maar bij het motorrijden.

Bedoel je de laatste gelukte foto of de tweede mislukte foto? *D

Ach, het zijn gewoon kiekjes - lukken ze dan is het een leuk aandenken, lukken ze niet dan wis ik ze weer.

Nou nog een digitale filmcamera met bulletcam regelen voor mijn volgende Zwarte Woud trip... *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's Reprobate,

Het is vrij simpel om te fotograveren tijdens het rijden.
Zoalng je het doet op stukken waar geen ander verkeer is en vrij overzicht.
Het resultaat is zeker interessant.
Een oprit in Nederland
21662134-M.jpg


21662139-M.jpg

Simpel, en zolang de stuurmanskunsten van de rijder het toelaten, veilig.
Ik doe dit al jaren zonder problemen. :]
 
Ik weet niet wat voor camera je hebt, maar ik zou je sluitertijd even wat hoger zetten zodat je meer beweging in je foto's krijgt. Dit gebeurt al een beetje bij de laatste foto van je openingspost.

Als ik die van mij aanzet, staat ie standaard op "automatisch".
Dan regelt ie lekker alles zelf.
Heb geprobeerd op andere standen, en andere sluitingstijden,
maar dan heeft ie meer tijd nodig om het plaatje te maken/te verwerken.

Sluitertijd hoger/lager? :?
Je bedoeld langere belichtingstijd? O-)
 
euh mijnheer de fotograaf?!

sluitertijd lager dus.... |( |(

Ten eerste ben ik niet mijnheer de fotograaf maar gewoon menyo. Ach, of je het nou lager of hoger wilt noemen maakt niet uit. Het is namelijk langer (of ik ging ervanuit dat meneer niet heel veel verstand van fotografie had en ik ging alvast uit dat hij boven de 1" zat, dan wordt het getal hoger
:Z )
 
Terug
Bovenaan Onderaan