(foto's) Toon ons je vastrijders !

hier die van mij. zat goed vast.
andere kant van sleepkabel was aan de bus gekoppeld.
[afbeelding]

zo stond ik er 10 jaar geleden in heerde bij.. laatste rondje, lag toen 3e..

m'n geluk was dat de 1e 6 rijders de rest op een rondje waren gezet, was het laatste rondje, dus ik werd toch nog 6e ;)
 
Laatst bewerkt:
En een paar fotookes van deze kant.

Met Starterke's TY, in de blubber bij Kolmont. De motor bleef uit zich zelf staan...

full


full


Vriend E, met z'n R75/5 met span, daar hebben we met z'n 3-en aan moeten duwen..

full



En in 2010, in de sneeuw.
Ondanks de noppenbanden wou de DT125E niet meer van de plaats, dat werd weer sjorren en duwen.
(Hoe kom ik toch aan die slechte rug....?
Ik heb er nu rimlocks opzitten, volgende keer kan de bandenspanning flink omlaag, en dat helpt een boel!

full


Een leuke topic!
Groeten,
Doudou
 
En een paar fotookes van deze kant.

Met Starterke's TY, in de blubber bij Kolmont. De motor bleef uit zich zelf staan...

[afbeelding]

[afbeelding]

Vriend E, met z'n R75/5 met span, daar hebben we met z'n 3-en aan moeten duwen..

[afbeelding]


En in 2010, in de sneeuw.
Ondanks de noppenbanden wou de DT125E niet meer van de plaats, dat werd weer sjorren en duwen.
(Hoe kom ik toch aan die slechte rug....?
Ik heb er nu rimlocks opzitten, volgende keer kan de bandenspanning flink omlaag, en dat helpt een boel!

[afbeelding]

Een leuke topic!
Groeten,
Doudou


geweldig motorspul, schitterend lijkt me dat met zo'n span het bos in !
 
hier mijn aandeel
was op een bergje zijn door dit pad naar boven gereden maar door al het geploeter van de motoren was alles goed los gereden
en met flink wat water wat meekwam is dit het resultaat
met behulp van een boswachter losgekomen, die is een schep gaan halen was ook nog eens op verboden gebied maar zijn er met een waarschuwing vanaf gekomen :}
full
 
Op keien kan je je ook goed "vast"rijden :)
Dit overkwam ons pas nog met het zijspan. Gelukkig kwam er een reddende engel op tractorbandjes langs:
 
Laatst bewerkt:
En nog eentje, deze, hier zat ik vast onder de motor, iemand moest de motor van me afhalen anders kon ik er niet onderuit, mn benen zaten vast. Was de offroadrit de wijk 2009, mn eerste rit op mn "nieuwe" motor (150km gelopen)
Gelukkig geen water gehapt, nat pak was nog wel lachen :P "

full
 
Laatst bewerkt:
Als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik mijzelf ook de sloot in drukken, als de motor maar boven water blijft
 
Hoe kwam je daar nu in terecht? Zoveel plaats nog langs die sloot _O-

We reden richting de sloot en moesten haaks om. Ik zou mn maatje er nog wel ff uitremmen :X Eerst nog door het prikkeldraad heen en vervolgens koppie onder, natuurlijk stond het net daar zwart van het publiek :X :P
 
Laatst bewerkt:
Rijden over een veld wat je niet kent als er sneeuw ligt is niet slim. Dit greppeltje was dichtgevroren, maar niet dik genoeg helaas...
160220101641.jpg

Na wat graven en ploeteren, toch iemand moeten bellen om me eruit te trekken.
160220101642.jpg


Gelukkig er wel uit gekregen :+
160220101647.jpg


Hier ging het ook even fout op de straatbandjes
060420101788.jpg


Hier leerde ik, dat je ook met noppen niet als een dolle aan het gas moet hangen :/
090720102071.jpg


Zo'n V-strom is trouwens ook best zwaar...
CIMG0425.jpg


Gelukkig was ik niet alleen :)
CIMG0426.jpg
 
@ mc real, respect!
ik er niet aan denken om met zo'n motor op die plekken te koemn.
snap alleen niet waarom je die koofer er niet aflaat?

koen
 
@ mc real, respect!
ik er niet aan denken om met zo'n motor op die plekken te koemn.
snap alleen niet waarom je die koofer er niet aflaat?

koen
Moet zeggen dat het inschatten van ondergronden me inmiddels wel beter af begint te gaan :+
De koffer zit meestal m'n laptop in, vanwege het woonwerken wat ik er ook gewoon mee doe.
Als het half kan, laat ik de koffers er graag af!
 
Moet zeggen dat het inschatten van ondergronden me inmiddels wel beter af begint te gaan :+
De koffer zit meestal m'n laptop in, vanwege het woonwerken wat ik er ook gewoon mee doe.
Als het half kan, laat ik de koffers er graag af!


Zeg je nou dat je daar je laptop bij je had? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan