Franco Morbidelli

Inderdaad ....kapot knietje , hoop voor hem geen bandje kapot of meniscus .......die knie heb je veel te hard nodig .
Ik was er ook even bang voor maar dan loop en race je even later niet weer normaal he.

Vond het wel raar om hem na afloop een beetje lachend in de box te zien.. alsof hij er ook om moet lachen hoe het dit jaar gaat
 
Heb het ook gehad,bij mij was operatie niet bijzonder,gewoon tijdens kijkoperatie en paar miniscule gaatjes en paar dagen later oud en nieuw gevierd in de kroeg,stijve poot maar drank verdoofd goed.
 
Zojuist vernomen dat Morbidelli z'n buitenste meniscus kapot is , operatie mogelijk na het seizoen .
Poah dat valt mij dan toch weer erg tegen Gerrit !

Bij het oefenen van het overstappen bij een mogelijke flag to flag. Zag er erg knullig uit, hij verstapte zich en viel daarom tegen de motor aan.


Blessure was al opgelopen op de ranch ;) gebeurde hier bij het overstappen weer en toen in de grindbak nog weer volgens mij
 
Beetje offtopic, maar over knullig gesproken..
Nico Rosberg wilde ook afstappen na 2.45. _O-
PSX_20210520_104948.jpg

 
Laatst bewerkt:
Als ik Suzuki was zou ik Rins inruilen voor deze kanjer
Ik vermoed dat ze daar te laat mee zijn. Het is nog even wachten op de officiële aankondiging, maar Morbidelli rijdt volgend jaar voor Petronas op een fabrieksmotor. Nu Rossi met Ducati in zee lijkt te gaan, zal dat voor Franky dus een echte '22 Yamaha worden.
 
Ik vermoed dat ze daar te laat mee zijn. Het is nog even wachten op de officiële aankondiging, maar Morbidelli rijdt volgend jaar voor Petronas op een fabrieksmotor. Nu Rossi met Ducati in zee lijkt te gaan, zal dat voor Franky dus een echte '22 Yamaha worden.
Zie hem ook wel op het plekje van vinales
 
Zie hem ook wel op het plekje van vinales
Maverick heb je geen flikker aan , althans dat vind ik , echt wel een topper maar veel te wisselvallig , is ook geen coureur die je vertrouwen geeft als het een keer tegen zit zoals een Marquez die gewoon zegt mannen het is niet anders we gaan er gewoon voor , en zonder een prutlip zoals een peuter kan doen als die zijn zin niet krijgt. :+
 
Het is nog even wachten op de officiële aankondiging, maar Morbidelli rijdt volgend jaar voor Petronas op een fabrieksmotor. Nu Rossi met Ducati in zee lijkt te gaan, zal dat voor Franky dus een echte '22 Yamaha worden.
@twonha



Bron: Motorsport.com
 

Bron: Motorsport.com
Ik schat die belangstelling zeer gering in, om de simpele reden dat er geen zitjes vrijkomen. :X

Franky mag wel interessant zijn, bij Yamaha zullen ze Viñales echt niet halverwege het contract eruit schuiven. Ook Rins, Mir (Suzuki), Marquez, Espargaro (Honda), Miller en Bagnaia zitten goed bij hun fabrieken, in elk geval voor dit en volgend seizoen. Met alle respect, alle andere fabrieken, dan kun je net zo goed bij SRT blijven.
 
Maverick heb je geen flikker aan , althans dat vind ik , echt wel een topper maar veel te wisselvallig , is ook geen coureur die je vertrouwen geeft als het een keer tegen zit zoals een Marquez die gewoon zegt mannen het is niet anders we gaan er gewoon voor , en zonder een prutlip zoals een peuter kan doen als die zijn zin niet krijgt. :+
koning wintertesten.
Maar kan geen motor ontwikkelen, anders hadden ze de problemen al (sneller) opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan