The bikers' ClassicS Spa-Francorchamps 5, 6 en 7 juli 2013

Nog ingeschreven, de Kat? Of bedoel je de 650, die krijg je daar het circuit niet op :/

Mijn ZXR staat klaar *O*
[afbeelding]
Nu ontdaan van spiegels, knippers, duosteunen en kenteken, maar mocht iemand me willen spotten:
[afbeelding]

Gaan er nog meer mensen die kant op?

Ik ben het wel van plan, maar laat het afhangen van het weer. Als het droog is ga ik kijken.

Ik zal je proberen te spotten!

Heel veel plezier en veilige races in ieder geval, het is een prachtig circuit en event! :W
 
Nah, heb de motor niet klaar, maar ga zaterdag als toeschouwer kijken.
Als het maar een beetje goed weer blijft. Voor organisatie en publiek wel belangrijk.
 
weer ziet er niet echt vrolijk uit voor morgen... hopelijk blijf het toch en beetje droog.
ga wel kijken morgen. vorig jaar was fantasisch!
 
Ik ga morgen ook kijken, te mooi evenement om het te laten schieten.
Kan iemand een programma vinden? Of ik kijk er overheen of men heeft het bewust niet meer op de site gezet, om zodoende meer programma boekjes te kunnen verkopen.
 
Oh top! Kunnen we morgen meteen gebruiken dat programma :D
Iedereen veel plezier morgen! Hopelijk blijft het een beetje droog!
 
Zaterdag geweest, veel te zien maar minder dan vorig jaar. Helaas door het weer ook veel minder mensen daar. Ik denk dat veel standhouders behoorlijk wat omzet missen. Volgens mij hebben ook veel teams technische problemen gehad want er werd veel meer gesleuteld en overal lagen gedemonteerde motorblokken..
 
Net terug. Was idd een hoop minder volk dan vorige jaren. Had misschien met de weersvoorspellingen te maken? Maar toch weer een topdag gehad. Had het niet willen missen.
 
Suzuki was goed vertegenwoordigt:
P1020643_zps2c65324b.jpg

P1020639_zps4f08dbc2.jpg

P1020636_zps34608ec5.jpg


Er waren blijkbaar ook klassieke motoren, maar die heb ik totaal gemist O-)
 
Suzuki was goed vertegenwoordigt:
-knip-
Er waren blijkbaar ook klassieke motoren, maar die heb ik totaal gemist O-)
Die heb ik ook gezien ja :P

Ben zelf net weer terug.
Inderdaad een rustig jaar, zal voornamelijk aan het weer liggen. Erg jammer, net alleen voor de organisatie maar ook voor de deelnemers.

Kon in principe 8 sessies rijden zelf, maar 1 werd afgelast (baan was veel te glad door diverse oliesporen), en 1 heb ik overgeslagen door een flinke regenbui. 6 sessies verreden met de ZXR, waarvan 5 op een droge baan *O* :]

852d145ebc5d41dd998141942352efd3

6cdae4c4e758efbace9fb1faff1668ab
 
Laatst bewerkt:
vond het een erg geslaagde dag!
heenweg lekker in het zonnetje gereden en stukje ardenne meegepakt. koppeling moest ontlucht worden want ik had maar weinig druk op de hendel en kon bijna niet meer schakelen.

voor we weer naar huis gingen dus maar even met wat servetjes tegen de nippel, vanwege het niet bij me hebben van een slangetje, de koppeling ontlucht, was even 10x beter :)
terug ook nog stukje ardenne en duitsland meegepakt. halverwege begon het ineens te zeiken van de regen helaas.

was inderdaad een stuk rustiger dan vorig jaar, maar daardoor niet minder mooi!
weer een hoop mooie motoren gezien! blijft op de een of andere manier toch leuker om te kijken dan de motogp etc.

volgend jaar weer!
 
Laatst bewerkt:
nou voor een eerste keer was het mooi maar zoals gezegd, RUSTIG....
ik had me er heel wat bij voorgesteld, viel dan toch een beetje tegen. niet om de deelnemers en de organisatie maar het toeschouwers aantal was lager als het aantal rijders zo leek het..
en dan mis je toch een beetje de sfeer.

ma verder mooie machines en wat een geluid uit die 6cilinders :9~
 
Die heb ik ook gezien ja :P

Ben zelf net weer terug.
Inderdaad een rustig jaar, zal voornamelijk aan het weer liggen. Erg jammer, net alleen voor de organisatie maar ook voor de deelnemers.

Kon in principe 8 sessies rijden zelf, maar 1 werd afgelast (baan was veel te glad door diverse oliesporen), en 1 heb ik overgeslagen door een flinke regenbui. 6 sessies verreden met de ZXR, waarvan 5 op een droge baan *O* :]

[afbeelding]
[afbeelding]

Gaaf man! Ik zeg: Respect :}

Het was idd erg rustig qua bezoekersaantallen, maar ik heb me weer prima vermaakt hoor :Y Bij het opsnuiven van de eerste geuren en het horen van het geluid, had ik alweer direct een big smile op mijn kupke :Y :}
 
Voor mij de eerste keer op Spa 6 sessies gereden PRACHTIG!
Een ander hoogte punt voor mij was toch wel met mijn motor en Lansivuori op de foto!

full


full
 
Heren weet iemand of je met de Suzuki GSXR 750W 1992 met de SBK klasse mee mag doen?

Dus de eerste watergekoelde GSXR 750

Ik hoor het graag.

Groeten Jarno
 
Laatst bewerkt:
Heren weet iemand of je met de Suzuki GSXR 750W 1992 met de SBK klasse mee mag doen?

Dus de eerste watergekoelde GSXR 750

Ik hoor het graag.

Groeten Jarno

Heb je zelf al moeite gedaan om bij de regelementen te kijken?

Zoals hier: Reglement | Biker's Classics

En dan bij: Toegelaten SuperBikes...?

Zoals hier: http://www.bikersclassics.be/sites/default/files//imagesfiles/BC 13 Toegelaten Superbike.pdf

En als je dan nog twijfeld dan stuur je ff een mailtje naar de organisatie, info@bikersclassics.be of je belt ze even: Tél. + 32 (0) 87 53 90 10 van 8.30 tot 12.30 u

hoe moeilijk kan het zijn voor een dare devil... :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan