fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Heb gisteren een FZ8N van 2011 met 16.000km op de teller gekocht. Motor gekocht bij een motorzaak in Belgie, en bij aankoop kwam ik erachter dat hij nederlandse papieren heeft nog. Dat was een leuke meevaller, scheelt weer wat invoerkosten etc. :)
Betere foto's heb ik nog niet helaas.

Ben nu rustig aan het zoeken naar een leuk uitlaatje , en kwam ook de tail light van Motodynamic tegen. Deze wil ik ook eentje gaan bestellen, maar ben er nog niet over uit of het een smoked of clear versie gaat worden.
Verder wil ik er nog een setje valdoppen op monteren, welke raden jullie aan?
En denk dat een witte wheelstriping de motor compleet maakt, dus hier ga ik ook nog even voor kijken.

Gefeliciteerd. Ik heb valdoppen van R&G. Gelukkig weet ik niet hoe goed ze zijn. :)
 
Ikzelf heb valdoppen van Bike Design. Een smoked taillight, staat hem persoonlijk wel goed. En de leovince Lv one. Brult lekker. (Enkel de letters zijn beetje aan het loskomen heb ik de indruk)
 
Zijn er ook bedrijven in Nederland die het achterlicht van Motodynamic leveren? Kan tot dusver alleen via Motodynamic zelf vinden.
 
Deze hebben een geïntegreerdknipperlicht, dit vind ik persoonlijk wel fijner. valt wat beter op:). Zover ik kan zien degene die Mpartz levert is zonder geïntegreerd knipperlicht.
 
Heb gisteren een FZ8N van 2011 met 16.000km op de teller gekocht. Motor gekocht bij een motorzaak in Belgie, en bij aankoop kwam ik erachter dat hij nederlandse papieren heeft nog. Dat was een leuke meevaller, scheelt weer wat invoerkosten etc. :)
Betere foto's heb ik nog niet helaas.

Ben nu rustig aan het zoeken naar een leuk uitlaatje , en kwam ook de tail light van Motodynamic tegen. Deze wil ik ook eentje gaan bestellen, maar ben er nog niet over uit of het een smoked of clear versie gaat worden.
Verder wil ik er nog een setje valdoppen op monteren, welke raden jullie aan?
En denk dat een witte wheelstriping de motor compleet maakt, dus hier ga ik ook nog even voor kijken.

Mooi! Ik heb ook een witte met 16.000km:)
Heb er zelf een leovince gppro uitlaatje onder. Aanrader!
 
Ik heb deze. Door de lens is je lichtbeeld super strak, rubbere dop past ook gewoon nog achter op je behuizing.
 

Bijlagen

  • IMG_20191106_132852.jpg
    IMG_20191106_132852.jpg
    155,5 KB · Weergaven: 28
  • IMG_20191106_124336.jpg
    IMG_20191106_124336.jpg
    169,8 KB · Weergaven: 21
  • IMG_20191105_202531.jpg
    IMG_20191105_202531.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 20
De ledlamp past gewoon 1 op 1. Je moet enkel je stofkap beetje opensnijden zodat het koelelement erdoor past. Aansluiten is met een h4 stekker. Dus die past gewoon 1 op 1 in je standaardstekker.
 
Ik heb deze. Door de lens is je lichtbeeld super strak, rubbere dop past ook gewoon nog achter op je behuizing.

Beeld ziet er zo goed uit van die lamp, waar heb je deze bestelt?
Iemand ervaring hier met kettingsmeer systeem van scottoiler , dat op vacuum werkt?
 
Beeld ziet er zo goed uit van die lamp, waar heb je deze bestelt?
Iemand ervaring hier met kettingsmeer systeem van scottoiler , dat op vacuum werkt?

Ik heb de lampjes van ome ali
€ 16,59 35%OFF | 2 STUKS Canbus 90 W/Pair Lamp H4 LED Mini Projector Lens Automobles Lamp 14000LM Conversion Kit Hi/Lo Beam koplamp 12 V/24 V RHD LHD

Rijd al sinds 2012 met vele led lampen rond maar dit zijn werkelijk de beste qua lichtbeeld.
Hoef overigens niet eens te snijden in de stofhoes omdat de ventilator los te draaien valt:)
 
Die lampen van Ali besteld, ben benieuwd, Jasper2020. Heeft iemand nog tips waar je fraaie (zwarte) remhendels kan scoren? Op Ali gooien ze er altijd die goedkoop uitziende bedrukking op.
 
Beste leden,

Iemand die mijn originele Laser Hotcam slip-on wil over nemen? Is in nette staat met uitneembare db-killer, heerlijk geluid.

Ik heb eventueel meer foto’s.

Reden verkoop; aanschaf Two bro’s carbon einddemper.
FDAE4CC8-8925-4350-B603-097325778E6D.jpeg
 
Weet iemand een goede gearindicator voor een fz1n? Bij voorkeur plug&play maar die lijkt niet te bestaan?
 
Ik denk er aan om de FZ1n te verkopen en voor een XSR 900 te gaan. Ben wel voor de looks gevallen en met het hooliganblok van de Mt09 eronder :D
Dilemma dilemma.
 
Ik denk er aan om de FZ1n te verkopen en voor een XSR 900 te gaan. Ben wel voor de looks gevallen en met het hooliganblok van de Mt09 eronder :D
Dilemma dilemma.

Ik heb na aanleiding van je post even een you tube filmpje gekeken en ik kan je dilemma wel begrijpen. Mooie machine met de elektronica die ik op mijn FZ1 ook graag zou zien.
Succes met je keuze.
 
Ik heb na aanleiding van je post even een you tube filmpje gekeken en ik kan je dilemma wel begrijpen. Mooie machine met de elektronica die ik op mijn FZ1 ook graag zou zien.
Succes met je keuze.
Fz1 is ook een echt toffe bike die ik ondertussen wel door en door ken, heeft ook wel beetje hooligangehalte maar toch meer op hogere snelheden.
De mt09/xsr is iets meer hooligan zonder die echt hoge snelheden. :p

Maar toch is het een dilemma want ik rijd wel graag met men Fz1.
 
ik ben ook van de fz1 overgestapt naar de mt10 sp maar kan absoluut niet zeggen dat de fz1 mij is tegengevallen
de mt moet zich eerst maar eens bewijzen .
maar hij ziet er net wat aantrekkelijker uit (transformer)
dit was ook de reden waarom de overstap is gemaakt.maar blijft noch altijd een goede alrounder de fz1
en zeker het benzien verbruik haalde met gemak 240 km op een tank.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan