Gaat er alleen bij mij wel eens wat stuk?

Ben met m'n Uralleke laatst over de kop geslagen!! en dan bedoel ik echt over de kop! dus 3 wieltjes de lucht in wijzen. zelf niets opgelopen maar wel een gedeukt Uralleke en ego. Ging er vanuit dat ie wel zou driften in een flinke hoek naar links maar m'n zijspanbak vrat zich in het asfalt. Ben het e.e.a. nu aan het opknappen (achterframe ietsiepietsie krom = nu weer recht) nu de bak / tank / achterspatbord uitdeuken en spuiten, m'n windscherm vervangen en m'n glas in het klokje vervangen en hij is weer als nieuw. Rij ik gvd de winter door terwijl er maar weinig motorbikkels te bespeuren zijn, begint de zon te schijnen staat m'n hok in de schuur....... het leven is k*t :) Dus ja bij mij gaat weleens wat stuk maar meestal lok ik het een beetje uit, of nee ik ben gewoon een pechvogel ;) .
 
DUDE!, wat gebeurde er precies dat je zijspanwiel bleef steken, drempeltje ofzo? Ik denk wel dat je helleveel geluk hebt gehad want veel mensen breken zo hun nek..als jje nog een zijspanspatbordje zoekt heb ik er wel 1 voor je liggen..
 
DUDE!, wat gebeurde er precies dat je zijspanwiel bleef steken, drempeltje ofzo? Ik denk wel dat je helleveel geluk hebt gehad want veel mensen breken zo hun nek..als jje nog een zijspanspatbordje zoekt heb ik er wel 1 voor je liggen..

Ging echt te haaks het bochtje om, hoopte op driften van de achterkant maar in plaats daarvan kwam het achterwiel omhoog en de punt van de bak hapte het asfalt.Heb het laatste jaar behoorlijk wat geluk gehad tijden een paar oeps momentjes (R1 op Zolder plat gereden na een highsider, GS1150 op een auto geprakt en m'n span omgekeerd. Hopelijk gaat m'n Z1000 (1 week oud) nu wat langer mee.
Wat bedoelen ze precies met "keep the rubber side down" :? ;)

Heb nu ook een leuk projekie; Ben bezig met het importeren van een Chiang jiang M1 zijspan (zijklepper)in dessertuitvoering rechtstreeks uit China. Doen we gezamenlijk met 5 personen (hebben we de container vol).
Wanneer ik hem binnen heb post ik het wel op het zijspan forum.
Groeten Erwin
 
Goed om te weten dat dat bij een rus ook kan gebeuren, mijn dnepr komt een dezer maanden nl. terug.
maarre, hoe krijg je een kenteken voor een chinees? of ga je een m66 kenteken erop zetten...
 
Ging echt te haaks het bochtje om, hoopte op driften van de achterkant maar in plaats daarvan kwam het achterwiel omhoog en de punt van de bak hapte het asfalt.Heb het laatste jaar behoorlijk wat geluk gehad tijden een paar oeps momentjes (R1 op Zolder plat gereden na een highsider, GS1150 op een auto geprakt en m'n span omgekeerd. Hopelijk gaat m'n Z1000 (1 week oud) nu wat langer mee.
Wat bedoelen ze precies met "keep the rubber side down" :? ;)

Heb nu ook een leuk projekie; Ben bezig met het importeren van een Chiang jiang M1 zijspan (zijklepper)in dessertuitvoering rechtstreeks uit China. Doen we gezamenlijk met 5 personen (hebben we de container vol).
Wanneer ik hem binnen heb post ik het wel op het zijspan forum.
Groeten Erwin

Heb je aan de Voorrem gezeten??
 
Goed om te weten dat dat bij een rus ook kan gebeuren, mijn dnepr komt een dezer maanden nl. terug.
maarre, hoe krijg je een kenteken voor een chinees? of ga je een m66 kenteken erop zetten...

Kenteken wordt een crea projectje, als ie op kenteken staat laat ik het weten.
 
(R1 op Zolder plat gereden na een highsider, GS1150 op een auto geprakt en m'n span omgekeerd)

Zo Uralwin je bent lekker bezig :P . Zonde van je GS ook. ;(

Nog niet overtuigd om alleen de Ural te houden en de rest eruit te lazeren? :P
 
Zo Uralwin je bent lekker bezig :P . Zonde van je GS ook. ;(

Nog niet overtuigd om alleen de Ural te houden en de rest eruit te lazeren? :P

Van m'n GS baal ik idd ook flink! maar de Z maakt veel goed. Niet te lang bij stil staan, motorrijden brengt nou eenmaal risico's en lichamelijk heb ik er niets aan overgehouden. Wil naast m'n zijspan toch graag solo blijven rijden, is toch niet met elkaar te vergelijken. Als m'n chiang jiang binnen is bekijk ik welk zijspan ik handhaaf de rus of de chinees. Heb trouwens wel zin in m'n chinees uitstapje, spannend of het allemaal goed gaat komen.
 
Heb jij welleens in de voorrem van een Ural geknepen?
Scheelt niet zo verdomd veel met een gedemonteerd exemplaar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan