Gaat er alleen bij mij wel eens wat stuk?

Ik mag, vind ik, ook helemaal niet mopperen. Nu als grootste strop een nieuwe halgever en versleten tandwielen in mijn cardanhuis. En dat na meer dan 10 jaar driewieleren
 
ben nu aan derde XS met span bezig , 1e was met Squire (zonder schommelvork!), 2e een vd Born en nu een EZS-TP....heb tot nog toe enkel last gehad van versleten wiellagers (en wat rotte elektriek maar dat komt niet zozeer door span maar door vorige eigenaren).
Bij deze heeft de aandrijflijn nu trouwens wel flink speling maar gelukkig zijn XS-en taaier dan een bief die een uur heeft gebakken.
Gewoon doorgummen.
 
Hoi Oma.
Ik heb het ook weer eens vorelkaar, de Aandrijving van de GL. is
naar de Kl.... |(
Jullie mogen voor mij duimen dat er niet nog meer te voorschijn komt
hij moet de 6-9 weer lopen.
 
Hoi Oma.
Ik heb het ook weer eens vorelkaar, de Aandrijving van de GL. is
naar de Kl.... |(
Jullie mogen voor mij duimen dat er niet nog meer te voorschijn komt
hij moet de 6-9 weer lopen.

Slopert! Toch niet in de vakantie gebeurd :?
 
Hoi Oma.
Ik heb het ook weer eens vorelkaar, de Aandrijving van de GL. is
naar de Kl.... |(
Jullie mogen voor mij duimen dat er niet nog meer te voorschijn komt
hij moet de 6-9 weer lopen.

en we hebben nog zo gezegd dat je eerst moest gaan lessen op een Ural.. |(
nu zit je met de gebakken peren... :(
maar vertrouwende op de kunsten van een GL rijder, dan weet je precies
hoe te sleutelenO_)
 
en we hebben nog zo gezegd dat je eerst moest gaan lessen op een Ural.. |(
nu zit je met de gebakken peren... :(
maar vertrouwende op de kunsten van een GL rijder, dan weet je precies
hoe te sleutelenO_)

De Uraltijd heb ik gehad, alhoewel eentje erbij is best handig :)
 
op de A7??
bahh, verder niks gebeurt??

Zat zelf vorige week zaterdag weer peentjes te zweten met een combinatie die door de heftige regenval op de snelweg volgas niet harder als een km of 60-70 wou, problemen op de snelweg zijn altijd rot.
paar keer op de vluchtstrook gaan rijden tot de oude dame het vocht weer een beetje verwerkt had, zodra ik van de snelweg afkon gedaan en op een parkeerplaats de carbs effe goed schoongeblazen (flink gassen in z'n vrij).
Is een mij bekend probleem veroorzaakt door de ontluchting van de Dell-Orto's in combinatie met K&N filters.
De carburateurs krijgen bij extreem slecht weer te veel vocht binnen, dat verzameld zich onder in de carburateur en daar zit dus ook de hoofdsproeier........
Je kunt je het geluid wel voorstellen............

Hoop dat je je brokken snel op kunt lossen, de mijne waren uiteraard opgelost zodra de zon een beetje ging schijnen.........
 
klote bachus, wat is er stuk?, bak, kardan, eindaandijving?
wil je ons op de hoogte houden of je het gaat redden voor de run?
piccies?

edit, verschrikkelijke hoop sloopwerk bij zo'n wing, daar word je ook niet blij van |(
 
oh ja......... das een lekkere geruststelling zo 1 avond (moet de hele dag gewoon voor me baas werken enzo) voor de Kadijker run...........
toppie.........

cheers
Steven
Moto Guzzi 1000 SPII met dus een EZS compact........... slik.........
 
oh ja......... das een lekkere geruststelling zo 1 avond (moet de hele dag gewoon voor me baas werken enzo) voor de Kadijker run...........
toppie.........

cheers
Steven
Moto Guzzi 1000 SPII met dus een EZS compact........... slik.........


mwoah, als je zorgt dat de bak gevult is drukt de schokdemper het gat vanzelf weer dicht :+

oeps, de nick van m'n vrouw weer eens gebruikt (halflive)
 
mwoah, als je zorgt dat de bak gevult is drukt de schokdemper het gat vanzelf weer dicht :+

oeps, de nick van m'n vrouw weer eens gebruikt (halflive)


vindt je vrouw dat wel goed dan??
over die schokbreker maak ik me trouwens niet zo druk hoor, span heeft 3 wkn terug nog bij EZS in de werkplaats gestaan (montage gordel) denk dat het Albert wel op zou vallen als de schokbreker ophanging gescheurd was...........toch???
ja toch????
 
In ieder geval heeft mijn EZS de Kadijkerrun overleefd........... alleen mijn schouders doen het niet meer,
Heb troeuwens even de link gevolgd hoewel mijn duits erg slecht is meen ik toch te begrijpen dat het niet om een standaard EZS span gaat, maar de een of andere modificatie (waarvan mij ook niet duidelijk is waar die dan gedaan is) ze hebben het in ieder geval over een Squire bak en een EML onderstel??? wat dan door EZS in lisencie gebouwd zou zijn??

Snap er verder niet zoveel van, maar ook 1 van de duitsers reageert al dat de ophanging van zijn standaard EZS er heel anders uitziet.

Heb effe de foto's van het compact onderstel er bij gehaald en daar staat weer wel een soortgelijke constructie op, alleen over de materiaal kwaliteit kan ik uiteraard niet oordelen zonder onder mijn eigen bak te kruipen (die af en toe inderdaad rare geluiden maakt, maar das volgends mij omdat er allemaal zooi in de achterbak ligt.... zoals een voornaaf met 2 remschijven........
 
Laatst bewerkt:
overview:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan