Gaat Rossi het nog redden?

Wordt Rossi nog wereldkampioen?

  • ja, tuurlijk!!!!!

    Stemmen: 52 86,7%
  • nee, die gast is een prutser ten top; Gibernau wordt het!

    Stemmen: 8 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Dat zeg de man van eurosport ook maar die is voor rossi .Rossi kan er ook wat van als hij win met zijn dokter gezeur dat is ook saai aan het worden Ieder zijn favoriet toch .

is je weleens opgevallen hoe gibernau ELKE x als hij wint naar de lucht wijst om kato te eren? vind ik ook vrij overdreven om het zo vaak te doen.. ik zie rossi de laatste tijd niet erg de doctor uithangen mbt die toneelstukjes enzo..
 
Ik hoop dat de titel in de laatste race beslist wordt in een superspannend gevecht tussen die twee, dat zou echt gaaf zijn. :9
 
is je weleens opgevallen hoe gibernau ELKE x als hij wint naar de lucht wijst om kato te eren? vind ik ook vrij overdreven om het zo vaak te doen..

:^

de eerste keer dat hij op het podium stond en zijn vinger omhoog stak vond ik het respectvol. nu vink het eigenlijk maar dieptriest en afgezaagd aan het worden. bedoel je doet het voor je zelf en niet speciaal voor de camera dus dan mag het van mij best wat subtieler
 
is je weleens opgevallen hoe gibernau ELKE x als hij wint naar de lucht wijst om kato te eren? vind ik ook vrij overdreven om het zo vaak te doen.. ik zie rossi de laatste tijd niet erg de doctor uithangen mbt die toneelstukjes enzo..

Rossi is gewoon serieus bezig en kan zich ff geen ongein veroorloven ??
 
Ik vind dat gedrag van Gibernau na dat die gewonnen heeft ook erg overdreven, maar het is nu eenmaal een erg emotioneel mannetje.
Ik vond zijn reactie na de laatste race overgens wel helemaal top.
Toen Xaus langzij kwam om Sete te feliciteren met zijn overwinning en aangaf dat hijzelf 3e was gewonnen zag je dat Sete helemaal blij was voor Xaus, dat was erg leuk om te zien. :)
Rossi voert ook altijd een showtje op voor de camera, ik vraag me af hoe hij "in het echt" is?
 
is je weleens opgevallen hoe gibernau ELKE x als hij wint naar de lucht wijst om kato te eren? vind ik ook vrij overdreven om het zo vaak te doen.. ik zie rossi de laatste tijd niet erg de doctor uithangen mbt die toneelstukjes enzo..

Die Rossi is altijd zn voetstepjes aan het eren en tijdens het strekken ook een dom gebed aan het doen ofzo...Kan ik me net zoveel tot meer aan ergeren.
 
er is maar 1 king..en dat is rossi...
als er druk op m uitgoefend wordt...dan wint ie...let maar op!
 
Blijf JIJ maar bidden dat je t op een dag ook zo goed kan !! })

Rossi Champ for sure!!!

Maar uh dat stepje strekken, das fucntioneel he, dan rekt ie t pak ff op rond zn benen enzo(zit best strak zon pak). Dat wijzen van Gib das alleen toneel, functieloos in mijn ogen.
 
Die Rossi is altijd zn voetstepjes aan het eren en tijdens het strekken ook een dom gebed aan het doen ofzo...Kan ik me net zoveel tot meer aan ergeren.

rossi is gewoon de meester! dat hij vreemde rituelen heeft ontwikkeld voor het berijden van de 240pk sterke monsters vind ik niet zo vreemd.. t is echt duivels om die dingen te besturen en t vereist toch wel een soort "guardian angel" om het tot een goed eind te brengen.. denk ik.. waarom zou hij anders zo bijgelovig zijn mbt de races en volbrengen van de rituelen?
 
Ik denk ook dat Rossi gaat winnen, alhoewel ik geen groot fan van hem ben (zacht uitgedrukt) is hij toch de beste EN heeft een geweldige groep monteurs om zich heen verzameld. Helaas ben ik ook geen groot fan van Gibernau (voordat de viertakten kwamen nog nooit van die man gehoord (maar kan ook aan mij liggen natuurlijk :) ) en inderdaad nogal overdreven reacties na een overwinning), dus tja..wie er ook wint...het zal niet mijn favo rijder zijn :)
 
Mijn held wordt kampioen :} :} Rossi dus...
Ik hoop ook gewoon dat Griezelnau het niet wordt, hij irriteert mij, of eigenlijk ons, al sinds vorig jaar. |(
Verder kan hij erg slecht tegen zijn verlies... Dus voor mij geen Griezel
 
Wat heeft Rossi nou eigenlijk gezegd over Biaggi en Glibbernau? De commentator maakt nogal ophef over iets, maar ik miste eigenlijk wat :?
 
ik denk dat rossi pech heeft gehad op dat non-circuit in qatar.
persoonlijk vind ik het belachelijk dat er gereden wordt op een circuit waar als je geluk hebt 2 keer per jaar op gereden wordt.
zo ook met de auto's ergens in hongarije ofzo. circuit waar niet in te halen valt (zonder de status van monaco) en dan ook nog zonder echte grip.

aangezien rossi een echter rijder is die op circuits leeft was dat nep-circuit in de woestijn gewoon funest voor hem. hij moet kunnen vlammen... niet op 10cm breed asfalt glijen... nu moet ie die schuiver goed maken en ik weet niet of ie dat nog haalt.
 
ik denk dat rossi pech heeft gehad op dat non-circuit in qatar.
persoonlijk vind ik het belachelijk dat er gereden wordt op een circuit waar als je geluk hebt 2 keer per jaar op gereden wordt.
zo ook met de auto's ergens in hongarije ofzo. circuit waar niet in te halen valt (zonder de status van monaco) en dan ook nog zonder echte grip.

aangezien rossi een echter rijder is die op circuits leeft was dat nep-circuit in de woestijn gewoon funest voor hem. hij moet kunnen vlammen... niet op 10cm breed asfalt glijen... nu moet ie die schuiver goed maken en ik weet niet of ie dat nog haalt.

Hoezo non-circuit.
Bijna alle rijders vonden het circuit+lay out fantastisch (waaronder Rossi!)
Je bent niet helemaal goed op de hoogte lees ik uit je verhaal....
vreemde mening..... :?

Er was zo weinig grip omdat er nog niet eerder gereden was...
rijders (waaronder Rossi) zeiden in koor dat het beter was geweest als er een vette auto race was geweest die een vette laag rubber zouden hebben neergelegd. :o
In de toekomst zullen er meer races volgen op dit circuit trouwens en rijders (o.a.Biaggi) noemde Quatar een "klein/langzaam" ASSEN.

Voor alle duidelijkheid: Dat kun je beschouwen als een compliment.... :P
 
ik hoop ook dat rossi het word maar wat als er nu 1 van de 3 laatste races
gaat regenen.
Rossi is niet echt best op nat wegdek.
Dat gaat gibernau toch beter af.
Ik gun het rossi echt na zijn overstap naar yamaha en wat hij allemaal bewezen heeft.

Gibernau kan ik ook niet meer uitstaan.
Met zn ritueeltje naar kato en is het jullie wel eens opgevalen dat hij altijd zijn vizier dicht houd als hij verliest.
We willen reactie zien toch.
Maar vorige week toen hij eerste werd ging z`n vizier open hoor :r .
Maar word hij tweede of derde dan blijft ie dicht.

En biaggi die zei vorig jaar "laat rossi op een yamaha rijden dan kan ik hem hebben" Nou :r max :r wanner maak je dat waar dan
 
ik hoop ook dat rossi het word maar wat als er nu 1 van de 3 laatste races
gaat regenen.
Rossi is niet echt best op nat wegdek.
Dat gaat gibernau toch beter af.

:^ maar dat ligt denk ik mij meer aan de M1, die heeft alle grip nodig om competatief te zijn. En zo-wie-zo zijn natte races niks aan :r .
 
het is rossi dit keer weer gelukt om dik te winnen dus hij staat weer 29 punten voor op die......hoe heet hij ook al weer!!!!nog drie wedtsrijden te gaan en rossi heeft hem in zn zak!!!!!! dus ik ben van meneing dat ook dit jaar rossi kampioen gaat worden.
 
tis hem weer gelukt...maar wat een storing op die zender iedere keer viel het beeld weg..

Hebben ze daar ook bananeman als moddereter ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan