Garage leeg geroofd 30-07-2010

Linq

MF veteraan
29 apr 2007
1.269
0
Goedemorgen mede MF-rs. Vanmorgen ben ik gebeld door de buurman met de mededeling dat de garage opengebroken was.

In de nacht van 29 op 30 juli 2010. Opvallend was dat mijn R1 2008 vorige maand te koop heeft gestaan en gelukkig twee weken geleden is verkocht. Ik denk dat ze daarvoor zijn gekomen want de garage ligt aan een doorgaande weg en dus veel risico dat er iemand voorbij komt op welk tijdstip dan ook. Ook staat vaak de garage open om een beetje te sleutelen en te ouwehoeren met elkaar.

Ik deel de garage met 3 anderen en er stonden voorheen 4 motoren binnen. Vanacht was het uiteindelijk dan zover en hebben de de garage duur (onder een flat) opengebroken.

Wat is er weggenomen, het volgende:

Een motor van de buurman (Honda, kleur rood/wit, model super motard), het kenteken en precieze model/type bwjr volgt nog.

Tevens zijn alle helmen, motorkleding, Abus slot, motorbok, extra vizieren, doos met ZX6R 2007 onderdelen, momentsleutel weggenomen.

Mijn uitrusting: Suomy SPec 1 R, Shoei Xt1000, Alpinestar Tech 1 R suit, Evolution combi Suit. Alpinestars GP-Tech Handschoenen, Sidi vertigo corsa Air, Puma V1000, dit is mijn kleding en de kleding van mijn vriendin, buurman, zwager en nog een vriend komt er nog bij.

Het kan zomaar dat deze kleding op MP te koop wordt aangeboden, graag even een PM in dat geval. Aanvullende info komt nog.
Locatie: Rijswijk, S.W. Churchilllaan.
 
Laatst bewerkt:
Damn... WAT een vies volk is dat toch.. dieven... :r :r Echt... de kakkerlakken onder de mensheid :r

(ik weet niet of het uitmaakt, maar was het de nacht van 29 op 30, of die van 30 op 31?)
 
Goedemorgen mede MF-rs. Vanmorgen ben ik gebeld door de buurman met de mededeling dat de garage opengebroken was.

In de nacht van 30 juli 2010. Opvallend was dat mijn R1 2008 vorige maand te koop heeft gestaan en gelukkig twee weken geleden is verkocht. Ik denk dat ze daarvoor zijn gekomen want de garage ligt aan een doorgaande weg en dus veel risico dat er iemand voorbij komt op welk tijdstip dan ook. Ook staat vaak de garage open om een beetje te sleutelen en te ouwehoeren met elkaar.

Ik deel de garage met 3 anderen en er stonden voorheen 4 motoren binnen. Vanacht was het uiteindelijk dan zover en hebben de de garage duur (onder een flat) opengebroken.

Wat is er weggenomen, het volgende:

Een motor van de buurman (Honda, kleur rood/wit, model super motard), het kenteken en precieze model/type bwjr volgt nog.

Tevens zijn alle helmen, motorkleding, Abus slot, motorbok, extra vizieren, doos met ZX6R 2007 onderdelen, momentsleutel weggenomen.

Mijn uitrusting: Suomy SPec 1 R, Shoei Xt1000, Alpinestar Tech 1 R suit, Evolution combi Suit. Alpinestars GP-Tech Handschoenen, Sidi vertigo corsa Air, Puma V1000, dit is mijn kleding en de kleding van mijn vriendin, buurman, zwager en nog een vriend komt er nog bij.

Het kan zomaar dat deze kleding op MP te koop wordt aangeboden, graag even een PM in dat geval. Aanvullende info komt nog.
Locatie: Rijswijk, S.W. Churchilllaan.
Nog een geluk bij een ongeluk dan dat de R1 al verkocht was. Wel kut dat je kleding is gestolen, maar aan de andere kant kun je nu wel gelijk een nieuwe outfit kopen. Of dekt de verzekering dit niet?
Mocht ik wat tegenkomen op internet dan laat ik het wel weten. Suc6 met de afhandeling.
 
Damn... WAT een vies volk is dat toch.. dieven... :r :r Echt... de kakkerlakken onder de mensheid :r

(ik weet niet of het uitmaakt, maar was het de nacht van 29 op 30, of die van 30 op 31?)

Zeker weer vrijdag???? De nacht van 30 op 31???? Dan moet de politie snel naar die garage, hebben ze een heterdaadje........
 
shit.
of je verzekert bent of niet, het gevoel!
dan de rompslom er om heen .
met dit weer wil je wel wat anders doen.
en je vertrouwd je opslag/garage niet meer.
exstra beveiligen ed, werkt voor het gevoel niet altijd voldoende.
sterkte in ieder geval


gr -O- -O-
 
Zo ik woon gewoon even om de hoek! Goed mf in de gaten houden inderdaad, kan soms best ff duren, want die gasten zijn ook niet dom, ze wachten ff 2 maanden ( als jij de hoop hebt verloren) en dan verkopen.
 
Het wordt steeds gekker hier in NL. Zo te horen hebben ze uitgebreid de tijd genomen, ben je toch wel even mee bezig om dat allemaal in te laden.

Kan alleen maar hopen dat mij dit nooit overkomt.

Sterkte met de afwikkeling!
 
Bedankt voor alle reacties, ja zit eindelijk alle kleding lekker (regnbuitje overheen gehad enzo) wordt het weggenomen.

Ze hebben de tijd genomen om de spullen weg te nemen, dat kan niet anders. Volgens mij valt de kleding en de spullen onder de inboedel verzekering, alleen waar de motor ondervalt ben ik nog niet achter.

Ik heb in dit geval toch nog een beetje geluk, zaterdag ga ik mijn KTM 690 SMC in Belgie ophalen en daar zit dan geen NL kenteken op en dus ook niet verzekerbaar volgens mij. De KTM gaat voorlopig maar even in een andere loods slapen totdat er wat grondankers zijn geplaatst in de garage.

Ik verwacht ook niet dat de spullen terug komen, maar wie weet, het wil nog wel eens gebeuren dat ze het idd over een tijdje te koop aanbieden. Altijd leuk om dan een koopje te doen tegen die tijd:)
 
Het wordt steeds gekker hier in NL. Zo te horen hebben ze uitgebreid de tijd genomen, ben je toch wel even mee bezig om dat allemaal in te laden.

Kan alleen maar hopen dat mij dit nooit overkomt.

Sterkte met de afwikkeling!

Welnee, dat is binnen 5 minuten gedaan als ze met een paar man zijn. Duurt waarschijnlijk langer om de garage open te breken dan de zooi in te laden in een bestelbus.

Hopelijk valt de schade grotendeels onder de inboedelverzekering. Desondanks toch vervelend, je zal je motor er toch niet meer veilig kunnen stallen voor je gevoel.
 
Goedemorgen mede MF-rs. Vanmorgen ben ik gebeld door de buurman met de mededeling dat de garage opengebroken was.

In de nacht van 29 op 30 juli 2010. Opvallend was dat mijn R1 2008 vorige maand te koop heeft gestaan en gelukkig twee weken geleden is verkocht. Ik denk dat ze daarvoor zijn gekomen want de garage ligt aan een doorgaande weg en dus veel risico dat er iemand voorbij komt op welk tijdstip dan ook. Ook staat vaak de garage open om een beetje te sleutelen en te ouwehoeren met elkaar.

Ik deel de garage met 3 anderen en er stonden voorheen 4 motoren binnen. Vanacht was het uiteindelijk dan zover en hebben de de garage duur (onder een flat) opengebroken.

Wat is er weggenomen, het volgende:

Een motor van de buurman (Honda, kleur rood/wit, model super motard), het kenteken en precieze model/type bwjr volgt nog.

Tevens zijn alle helmen, motorkleding, Abus slot, motorbok, extra vizieren, doos met ZX6R 2007 onderdelen, momentsleutel weggenomen.

Mijn uitrusting: Suomy SPec 1 R, Shoei Xt1000, Alpinestar Tech 1 R suit, Evolution combi Suit. Alpinestars GP-Tech Handschoenen, Sidi vertigo corsa Air, Puma V1000, dit is mijn kleding en de kleding van mijn vriendin, buurman, zwager en nog een vriend komt er nog bij.

Het kan zomaar dat deze kleding op MP te koop wordt aangeboden, graag even een PM in dat geval. Aanvullende info komt nog.
Locatie: Rijswijk, S.W. Churchilllaan.


:( :( :( :( :( *&)&(^^$%$@##!#~%@#%^!~^!@Lijers!

Hopelijk ben je goed verzekerd. Overigens hebben ze zo ook in 2007 mijn garage opengebroken en mn 6 maanden oude gixxer weggehaald. Garage lag ook aan doorgaande weg, onder een flatgebouw.

Sterkte met de afhandeling '(
 
ik heb mijn zelbouwproject gewoon bij de unive verzekerd gehad

ik al wel weer een paar jaar geleden,en project is nooit afgekomen :X
 
:( :( :( :( :( *&)&(^^$%$@##!#~%@#%^!~^!@Lijers!

Hopelijk ben je goed verzekerd. Overigens hebben ze zo ook in 2007 mijn garage opengebroken en mn 6 maanden oude gixxer weggehaald. Garage lag ook aan doorgaande weg, onder een flatgebouw.
P
Sterkte met de afhandeling '(

Zou toch grappig zijn als ik een keer bij het verkeerslicht sta en ik zie iemand in mijn outfit naast mij komen staan:). Ja ik ben verzekerd, teminste als het onder de inboedelverzekering valt. Ik weet alleen nog niet hoe dat met die motor afgehandeld gaat worden. Staat nu wel gesignaleerd.

Denk je dat je bike veilig binnen staat. Vanaf vandaag zit er ook een alarm op de garage en er komen grondankers. In mijn bike komt zeker gps tracker. Al is het alleen maar voor je gevoel..
 
Niet te geloven hoe respectloos, dingen meenemen waar iemand anders hard voor heeft gewerkt en ook nog eens van geniet. Dat je dat uberhaupt mee durft te nemen, laat staan dat je het doet ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan