Beetje jammer dat garantie altijd betekent dat je extra moeite moet doen en meer kosten erbij krijgt.
En maak er een dagje Zeeland van dan voelt het toch minder als een verloren dag.
"Motoport is Motoport" maar dat is alleen niet het geval.
Ik voel me anders altijd flink verloren als ik door die contreien heen rijd..
Kom op jongens, kostbare reparatie, problemen van een niet werkend lampje.
Beetje franchise knalt er een nieuw lampje in, Goes bestelt lampje voor wateringen en de "uren" worden onderling gefactureerd. Niet omdat ze dat moeten doen, maar omdat het de beste oplossing is voor alle partijen.
Naar goes voor een benzinelampje...
Waarom niet? Mc Donalds is toch ook Mc Donalds
Tsja, dat is een beetje het risico van iets kopen bij een zaak die niet direct bij jou in de buurt zit.
Een goedemiddag,
Ik heb een tijdje geleden een Speed Triple gekocht bij Motoport Goes, geweldige fiets alleen bleek er iets aan te mankeren, het benzinelampje werkt niet...
Nou was mij verteld dat ik voor de meeste reparaties ook gewoon naar een Motoport bij mij in de buurt kan (Goes is voor mij toch wel 1,5 uur rijden), tenzij er echt grote kosten aan zitten (als het blok in de soep loopt bijv.).
Dus ik bellen met Motoport Wateringen, hun weer bellen met Goes, uiteindelijk mocht ik hem toch langs brengen in Wateringen. Ik heb hem dus vandaag (2 weken later, kon niet eerder) langs gebracht, maar mij werd meteen verteld dat als het teveel zou gaan kosten ik naar Goes moest. En aan zijn gezicht te zien was die kans vrij groot...
Maargoed, ik ben hem nu dus de rest v/d week kwijt en waarschijnlijk moet ik straks weer richting Goes en dan ben ik hem weer een tijdje kwijt (+benzine/tijd/gekut met auto die mee moet rijden).
Maar hoe zit dat dan met garantie? Opzich valt het bij mij waarschijnlijk wel mee, ik ben hem 1 a 2 weken kwijt gok ik. Maar stel je blok loopt in de soep dan ben je hem toch wel wat langer kwijt. Loopt je garantie dan wel gewoon door?
2 weken voor een reparatie van een half uurtje?Een goedemiddag,
Ik heb een tijdje geleden een Speed Triple gekocht bij Motoport Goes, geweldige fiets alleen bleek er iets aan te mankeren, het benzinelampje werkt niet...
Nou was mij verteld dat ik voor de meeste reparaties ook gewoon naar een Motoport bij mij in de buurt kan (Goes is voor mij toch wel 1,5 uur rijden), tenzij er echt grote kosten aan zitten (als het blok in de soep loopt bijv.).
Dus ik bellen met Motoport Wateringen, hun weer bellen met Goes, uiteindelijk mocht ik hem toch langs brengen in Wateringen. Ik heb hem dus vandaag (2 weken later, kon niet eerder) langs gebracht, maar mij werd meteen verteld dat als het teveel zou gaan kosten ik naar Goes moest. En aan zijn gezicht te zien was die kans vrij groot...
Maargoed, ik ben hem nu dus de rest v/d week kwijt en waarschijnlijk moet ik straks weer richting Goes en dan ben ik hem weer een tijdje kwijt (+benzine/tijd/gekut met auto die mee moet rijden).
Maar hoe zit dat dan met garantie? Opzich valt het bij mij waarschijnlijk wel mee, ik ben hem 1 a 2 weken kwijt gok ik. Maar stel je blok loopt in de soep dan ben je hem toch wel wat langer kwijt. Loopt je garantie dan wel gewoon door?
Als jij je nek breekt bij een McDonalds vestiging omdat de vloer nat is, zullen je nabestaanden echt zaken moet doen met die vestiging en niet met een andere.
Wellicht nog met de franchisegever omdat de franchisenemer in kwestie aan zijn voorwaarden moet voldoen, maar je zal zeker niet terecht kunnen bij een andere franchisenemer.
Wie zegt dat het het lampje is, het kan ook een defecte sensor zijn. Als het het lampje is, zullen ze dat in Wateringen best willen vervangen. Maar als blijkt dat het lampje ok is, verwacht ik niet dat ze verder gaan zoeken maar toch echt TS gaan terugverwijzen naar de partij waar hij die motor heeft gekocht.
Wat hier ook nog mee speelt is dat Motoport Wateringen geen officieel Triumph dealer is en Motoport Goes wel. Mocht er (nu of later) iets mis zijn waar uiteindelijk fabrieksgarantie meespeelt gaat dat ook problemen geven als ze in Wateringen aan de motor hebben gesleuteld.
Dan heb jij de ijsjeswinkel in hartje Vlissingen nog niet ontdekt
Als Goes akkoord gaat met de reparatie elders, blijft de garantie bij Goed onverminderd van kracht.Toch zul je voor garantie echt bij Motoport Goes moeten zijn. Het zijn onafhankelijke bedrijven die alleen aan gezamenlijk inkoop doen. Als ze in Wateringen ingrijpende dingen gaan doen, dan zullen ze daar in Goes geen garantie meer op willen geven. En krijg je een welles/nietes discussie of een later voorkomend probleem nou door de reparatie in Wateringen is gekomen of al als gebrek aanwezig was toen je hem in Goes kocht.
Het is dus uiteindelijk ook voor jou beter als het probleem gewoon in Goes wordt opgelost.
Als alleen het benzinelampje niet werkt, moet dat wel snel te fixen zijn.2 weken voor een reparatie van een half uurtje?
NopeWie zegt dat het het lampje is, het kan ook een defecte sensor zijn. Als het het lampje is, zullen ze dat in Wateringen best willen vervangen. Maar als blijkt dat het lampje ok is, verwacht ik niet dat ze verder gaan zoeken maar toch echt TS gaan terugverwijzen naar de partij waar hij die motor heeft gekocht.
Wat hier ook nog mee speelt is dat Motoport Wateringen geen officieel Triumph dealer is en Motoport Goes wel. Mocht er (nu of later) iets mis zijn waar uiteindelijk fabrieksgarantie meespeelt gaat dat ook problemen geven als ze in Wateringen aan de motor hebben gesleuteld.
Ja, geen wonder dat het lang duurt als ze het met de boot komen brengenAls alleen het benzinelampje niet werkt, moet dat wel snel te fixen zijn.
Ik kan me hooguit voorstellen dat een specifiek triumph onderdeeltje lang op zich laat wachten.
Als ik eens stil sta hoe bizar lang ik soms op specifieke onderdelen via diverse kanalen moet wachten