Garantie

Nope :N
Bij wet geregeld en uitgesloten
Tenzij aantoonbaar fouten door wateringen.

Richting de consument ja. Maar het kan goed zijn dat de Triumph importeur richting een Triumph dealer de fabrieksgarantie ongeldig verklaart als die de klant naar een andere niet-Triumph zaak heeft gestuurd voor een garantiegeval.
 
Richting de consument ja. Maar het kan goed zijn dat de Triumph importeur richting een Triumph dealer de fabrieksgarantie ongeldig verklaart als die de klant naar een andere niet-Triumph zaak heeft gestuurd voor een garantiegeval.

Nee, een dealer heeft ook rechten.

Garantie is gewoon van kracht, tenzij het defect bewezen veroorzaakt is door ondeskundig gebruik/reparatie.
 
Nee, een dealer heeft ook rechten.

Garantie is gewoon van kracht, tenzij het defect bewezen veroorzaakt is door ondeskundig gebruik/reparatie.

Niet noodzakelijk, er speelt geen consumentenrecht tussen dealer en importeur maar gewoon een zakelijke overeenkomst die nauwelijks aan wetgeving onderhevig is.
 
Het zou me verwonderen dat deze motor nog gewone lampjes in zijn dashboard heeft zitten.

Het eventjes vervangen van een lampje zou dan wel eens kunnen uitdraaien in een intens zoektochtje,... ;)
 
Richting de consument ja. Maar het kan goed zijn dat de Triumph importeur richting een Triumph dealer de fabrieksgarantie ongeldig verklaart als die de klant naar een andere niet-Triumph zaak heeft gestuurd voor een garantiegeval.
Daar heeft ts niets mee van doen. Oftewel niet relevant, niet van toepassing :)
 
Het zou me verwonderen dat deze motor nog gewone lampjes in zijn dashboard heeft zitten.

Het eventjes vervangen van een lampje zou dan wel eens kunnen uitdraaien in een intens zoektochtje,... ;)
2 weken voor t vervangen van een speciaal lampje?

:+
 
Hij wil hiermee aan zijn baas laten zien dat ze er echt 2 weken over doen en gezien hij geen vervoer terug naar huis heeft of hij even 2 weken op kan nemen. Met dit mooie weer is het in Zeeland best uit te houden ;)
 
Oke, bedankt voor de info in ieder geval ;)

De motor staat inmiddels nog steeds in Wateringen B| Ik heb net gebeld maar hij wil dinsdag of woensdag nog één ding proberen... Ik heb gevraagd of hij denk dat hij het nog kan repareren, maar hoogstwaarschijnlijk moet ik alsnog naar Goes.
Met dit mooie weer mis ik m'n fiets nu al ;(

Het is dat het iets elektrisch is, daar heb ik echt de ballen verstand van... Als het iets motorisch was had ik denk lekker zelf aan de gang gegaan.
Ik vind het eigenlijk ook maar niks om m'n motor uit te besteden, normaal doe ik al het onderhoud zelf. Nu heb je geen flauw idee hoe ze ermee om gaan :X

Maar meteen nog ff een dingetje; Na aankoop heb ik wat dingen veranderd zoals kentekenplaathouder, knipperlichten, spiegels, wat stickers, dat soort dingen...

Maakt dit nog uit qua garantie?
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me niet want je bent met je handen uit de buurt gebleven van de elektra van het benzinelampje. Dit zijn zulke kleine dingen die mogen de garantie niet inperken.
 
Hoeveel kan het kosten om een benzinelampje te fixen ffs.
Daarbij meteen mijn andere vraag, waarom is het zo dringend dat je het nu met dit mooie weer laat doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan