Garmin 350LM VS TomTom Rider

ook ik ben nog erg aan het twijfelen welke ik zal aanschaffen, ik vind tt wel veel fijner te bedienen, maar misschien is dat gewoon een kwestie van wennen mbt de garmin?!

welke heb je nu aangeschaft?! @nald, vind je de tt nog steeds prettiger werken dan de 350?!
 
Contact opgenomen met Garmin en mijn 350LM wordt omgewisseld. Ik wilde geen reparatie maar gewoon een nieuwe. Komt van de week binnen en dan zullen we het weer bekijken.
Indien deze weer zo'n drama is gaat hij weg en koop ik een TT.
 
Contact opgenomen met Garmin en mijn 350LM wordt omgewisseld. Ik wilde geen reparatie maar gewoon een nieuwe. Komt van de week binnen en dan zullen we het weer bekijken.
Indien deze weer zo'n drama is gaat hij weg en koop ik een TT.
duidelijk, ik neig meer naar tt omdat ik dat dus gebruiksvriendelijker vind, die optie van herberekenen als je onverhoopt op een blokkade stuit kun je nu makkelijk overslaan met de rider 5 toch?!

met de garmin moet je ook nog eens die motorkaart kopen......dus flink duurder dan.
 
Laatst bewerkt:
duidelijk, ik neig meer naar tt omdat ik dat dus gebruiksvriendelijker vind, die optie van herberekenen als je onverhoopt op een blokkade stuit kun je nu makkelijk overslaan met de rider 5 toch?!

met de garmin moet je ook nog eens die motorkaart kopen......dus flink duurder dan.

Nee die motorkaart is extra, voor het toeren over nog kleinere wegen dan je normaal neemt..
standaard zit er de gewone nav kaart in zoals bij alle nav's
 
Voor mensen die mijn ervaring met de 340/350 willen weten heb ik een review geplaatst op motorshopper. Klik op de volgende link: http://www.motorshopper.nl/recensie/508/Navigatie/Garmin-Zumo-340-LM-West-Europa/bmoolenaar.html

Het herberekenen van een route bij bijv. een wegopbreking heb ik nog niet als vreemd of onlogisch ervaren. Ook de snelheid waarop dit toestel herberekend is prima. Afhankelijk hoe lang je route is kan het herberekenen en de te rijden route groter zijn.
 
Voor mensen die mijn ervaring met de 340/350 willen weten heb ik een review geplaatst op motorshopper. Klik op de volgende link: Test: Garmin Zumo 340 LM (West Europa) door bmoolenaar - Motorshopper

Uitstekend verhaal!

Qua dikke handlebar wellicht nog even de tip: er bestaat voor 5 euri ook een wijdere beugel: zie bijvoorbeeld http://snelbalie.gps.nl/shop/acc/ram_eindstukken

Qua SD heb ik m'n vraagtekens of de genoemde snelheidsklasse inderdaad noodzakelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan