Garmin zumo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje: Hoe ging het verkrijgen van de Unlock-code in z'n werk? Beetje simpel te doen?
Je krijgt bij de CD een code. Bij installatie moet je de Zumo op de computer aansluiten, code invoeren en daarna gaat alles vanzelf. Je bent je Zumo wel een uurtje of 2 kwijt.
Mapsource op je PC wordt ook meteen bijgewerkt.



_O- jij had toch al cn2008 standaard op je zumo bij je recente aankoop ? O-)
Ben ik toch weer genaaid |( .


:+


Maar dat is natuurlijk omdat je nu de update al gedaan hebt (en daarmee de ontvangst bevestigd hebt).
Ja, dat klopt. Ik heb voor de update niet meer gekeken (is niet echt interessant als 'ie op de mat ligt) ;).
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt bij de CD een code. Bij installatie moet je de Zumo op de computer aansluiten, code invoeren en daarna gaat alles vanzelf. Je bent je Zumo wel een uurtje of 2 kwijt. Mapsource op je PC wordt ook meteen bijgewerkt.

Da's mooi! Hoor net van het thuisfront dat de DVD gearriveerd is. Ga er vanavond mee bezig. *O*
 
Hoelang duurde de levering van de updates, en wat waren de bijkomende kosten?

Ik heb de mijne nu bijna twee weken geleden besteld.
 
Hoelang duurde de levering van de updates, en wat waren de bijkomende kosten?

Ik heb de mijne nu bijna twee weken geleden besteld.
Vanaf de aankondiging van Erwin hier in dit topic tot gisteren. Er waren geen bijkomende kosten (helemaal gratis dus) als je recht hebt op een gratis update.
 
goedemiddag,

met de wetenschap dat de antwoorden op mijn vragen wellicht op een van de 98 pagina's staan, stel ik ze toch maar even. ik heb al veel gelezen maar met een paar vragen blijf ik zitten. misschien kunnen jullie mij helpen.

* past de meegeleverde bevestiging ook op het stuur van een 1150rt?
* is het raadzaam om onroute aan te schaffen of voldoet mapsource?
* ik wil geen bluetooth headset. gaat elke standaard headset in de zumo of moet deze zo'n aansluiting hebben zoals bijvoorbeeld de nokia telefoons?
* wordt er ook een accustekker meegeleverd die ik in mijn 'sigarettenaansteker' op mijn motor kan steken?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

erik
 
goedemiddag,

met de wetenschap dat de antwoorden op mijn vragen wellicht op een van de 98 pagina's staan, stel ik ze toch maar even. ik heb al veel gelezen maar met een paar vragen blijf ik zitten. misschien kunnen jullie mij helpen.

* past de meegeleverde bevestiging ook op het stuur van een 1150rt?
* is het raadzaam om onroute aan te schaffen of voldoet mapsource?
* ik wil geen bluetooth headset. gaat elke standaard headset in de zumo of moet deze zo'n aansluiting hebben zoals bijvoorbeeld de nokia telefoons?
* wordt er ook een accustekker meegeleverd die ik in mijn 'sigarettenaansteker' op mijn motor kan steken?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

erik
1. Weet ik niet. Als je een buisstuur hebt wel, anders waarschijnlijk niet.
2. Het zijn programma's met verschillende invalshoeken. Onroute "probeert" zelf leuke routes te plannen, bij mapsource moet je dat zelf doen.
3. De headset moet voorzien zijn van een 3,5mm plug en 2,5mm als je ook wilt bellen via de Zumo.
4. Nee, het zijn losse draadeinden.
 
nou net bij de derde motoport geweest, ook die had alleen minidin. nu maar gewoon via inet besteld, 5€ verzendkosten betaald en hopen dat ik geen garantie gezeur nodig heb.

maar dan..dan eindelijk een einde aan het leed dat lange snelwegrit heet. muziekje op, alles cool :)
 
bedankt voor jullie reacties. over een headset hoef ik me dus geen zorgen te maken en kan die van mijn walkman gebruiken. onroute laat ik maar even links liggen. in notter verkopen ze een kabel waarmee ik de zumo aan mijn stekkerdoos op de motor kan bevestigen. maar even vragen of ze die ook los willen verkopen.

nogmaals bedankt voor jullie reacties,
erik
 
Is dat een beetje makkelijker zelf te doen? Wat kost zo'n ding en waar heb je die gehaald?
wat ie kost geen idee.
ik kreeg het setje gewoon bij mijn garmin toen ik uitlegde hoe ik het wou monteren.

het monteren op zich is éénvoudig te doen.
de draad die op de houder zit normaal knip je door en sluit je aan op de accesoire stekker.
daar zit ook maar gewoon een plus en een min op.
aan het stuk waar het stekkertje voor de houder zit, zet jeaan de andere kant de sigaretten plug.
en klaar is clara.
het meeste gepiel vond ik om de accesoire stekker in mij dashboard te monteren.
 
Ik vraag mij af hebben jullie ervaringen met wheelys en de zumo550..?


Kan ie daar tegen..?

Ik houd er persoonlijk nogal van... en aangezien ik nu een zumo heb aangeschaft :P :P
 
Ik vraag mij af hebben jullie ervaringen met wheelys en de zumo550..?


Kan ie daar tegen..?

Ik houd er persoonlijk nogal van... en aangezien ik nu een zumo heb aangeschaft :P :P

Wheelys weet ik niet, wel eens iemand mijn motor laten wheelien met mn zumo erop .. en hij doet het nogsteeds ..

Ik ben meer van het gas geven bij hobbeltjes en zover mogelijk los komen ;) Maar nogsteeds doet mn zumo het ;)

Hopelijk heb je er wat aan.
 
bedankt voor jullie reacties. over een headset hoef ik me dus geen zorgen te maken en kan die van mijn walkman gebruiken. onroute laat ik maar even links liggen. in notter verkopen ze een kabel waarmee ik de zumo aan mijn stekkerdoos op de motor kan bevestigen. maar even vragen of ze die ook los willen verkopen.

nogmaals bedankt voor jullie reacties,
erik

Ik zou die stekker achterwege laten, vaak geeft dit een niet constante voeding, valt wel eens uit door slecht contact/trillingen.
 
Ik vraag mij af hebben jullie ervaringen met wheelys en de zumo550..?


Kan ie daar tegen..?

Ik houd er persoonlijk nogal van... en aangezien ik nu een zumo heb aangeschaft :P :P

Wheelys zijn geen enkel probleem (i.c.m. met de zumo hé, de wheelys heb ik meestal wel nog een probleem mee _O- )
Ik heb de Zumo met de standaard-rammount op het stuur van de bandit staan.

Ik check wel heel regelmatig de vleugelmoer om te controleren dat die niet stiekem lostrilt...
 
Wheelys zijn geen enkel probleem (i.c.m. met de zumo hé, de wheelys heb ik meestal wel nog een probleem mee _O- )
Ik heb de Zumo met de standaard-rammount op het stuur van de bandit staan.

Ik check wel heel regelmatig de vleugelmoer om te controleren dat die niet stiekem lostrilt...

Ik heb zelf een beugel gefabriceerd met de bijgeleverde spullen :) Zal dit binnenkort eens posten hiero ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan