Gatverdamme ranzige zooi over me heen gekregen

Stel, je rijdt vanochtend op de A50, waar het flink druk is.
Stel, je rijdt daar een tankwagen voorbij.
Stel, deze tankwagen zit tot de nok toe gevuld met vloeibare mest.
Stel, de chauffeur van deze tankwagen heeft niet de moeite genomen om het mangat aan de bovenkant goed af te sluiten.

Nou, dan zitten jij en je motor dus helemaal onder de dunne, stinkende bruine derrie.

KLOOTHOMMEL!


Ik heb een poging gedaan de chauffeur duidelijk te maken wat er aan de hand was, maar blijkbaar kon het hem niets schelen en zonder vluchtstrook aan het eind van de spits is het best lastig om iemand aan de kant te zetten om verhaal te halen.
Ik heb geen kans gehad om een kenteken te lezen, en ik heb geen naam op de wagen gezien.
Volgens mij moeten er tientallen auto's zijn die onder de zooi zitten, want er kwam een flinke spray uit die wagen. In de paar seconden dat ik er doorheen reed, zat m'n kuipruit al helemaal vol.

Owja, ik reed natuurlijk net met mijn vizier open B|

:o :o


:X

_O- _O-
 
Als je slim bent haal je die troep wel ff van je lak af...
Bijt in als de ziekte... :Y
Kijk maar naar vogelstront... ammoniak
:^
en van alle bewegende delen en metalen ook
corrodeerd nogal snel :Y


(weet ik nog van mijn sleutels toen ik begin dit jaar in een gierput viel)
(die erg roestig waren in een uurtje) :X
 
Laatst bewerkt:
Dit kan nog een flinke kostenpost voor je worden, gezien het feit dat je je helm en pak min of meer kunt weggooien als je het straks niet meer schoon en geurloos krijgt. Zeker ook als je leest wat het aan je lak kan aanrichten :X

Oftewel, je had beter even kunnen stoppen om meer informatie van die vrachtwagenchauffeur te krijgen, dat is zijn verantwoordelijkheid. :o
 
kmoe zeggen dat ik toch echt wel even schijt ( :P ) aan school en werk zou hebben, en de eerste wasbox bij tankstation binnen zou rijden om motor en pak en helm schoon te spuiten.
 
Kom op jongens, praat geen poep, die man is er schijtziek van. Alleen maar omdat die drol van een chauffeur de sluitspier van zijn tank niet goed kan dichthouden.
 
Brrrrr, moet er niet aan denken!
Succes met schoonmaken!

En anders koop je toch gewoon straks op de motorbeurs een nieuwe helm... :+
 
ronnie%20poep.JPG


Je zal zo maar in de klas moeten zitten. :X

Flauw ,weet ik. _O-
 
Laatst bewerkt:
in feite heeft die vrachtwagen je dus letterlijk stront in de ogen gereden



Sheldon begint te twijfelen aan je rijstijl :+
 
gáááádverdamme.....

Qua schoonmaken van je pak.....als het de komende dagen een keer flink regent een eindje gaan rijden. Word je wel door en door dat maar ook heel erg schoon...
 
_O- _O-

wellicht overbodig, maar denk je er wel aan niet te lang te wachten met schoonmaken, als die rommel inbrand heeft dat best wel een naar gevolg voor je lak, kan ik uit ervaring zeggen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan