Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig!
Ik ben op 4 mei in Oirschot. Dan heb ik mijn jaarlijkse applicatie van de (sorry!) KNMV.
volgens mij blijven we onzelf herhalen, maargoed, nog maar een keertje:Je ziet inderdaad iets over het hoofd: die 90% geeft niet moedwillig zo'n beperkte opleiding . . . ze wéten gewoon niet beter! Als ik zie, wat ik tijdens de KNMV-instructeursopleiding heb bijgeleerd en ook van de jaarlijkse applicatie steeds weer opsteek, kun je ze misschien verwijten, dat ze zich niet verder ontwikkelen. En daarvan is die motorrijder de dupe, die misschien met een betere opleiding niet in een rolstoel of een kist was beland.
Zie hierboven. Dan ben ik dus de dupe van de incompetentie van de instructeurs... En dan is het niet mijn schuld omdat ik geen duurdere instructeur heb uitgekozen, dan is het een te laag niveau wat vereist wordt van instructeurs en zouden de eisen (wederom in het kader van de algehele veiligheid) voor dat beroep moeten worden aangescherpt...Jammer genoeg wordt het wel jouw probleem, als jij nou toevallig die hiervoorgenoemde motorrijder bent, die een te beperkte rij-opleiding heeft gehad.
jullie worden niet betaald om de cursist voldoende voor te bereiden dus wordt het ook maar niet gedaan? zou je mij dan eens kunnen opgeven waar die extra kosten in gaan zitten? (afgezien van de kosten voor je applicatie en het verhoogde aantal lessen wat in mijn ogen valt onder het kopje: te lage eisen aan zowel de instructeur als voor het behalen van je rijbewijs)Ja hallo! Daar ben ik dit hele gedoe toch mee begonnen! Ik wil jullie zo goed mogelijk opleiden en ik beweer, dat veel mensen daar niet genoeg geld voor over hebben. Conclusie: wij worden NIET betaald om de cursist voldoende voor te bereiden.
ben niet wezen shoppen, maar halverwege 'overgestapt' naar een andere instructeur (bij het checken van de knmv site moet ik zelfs concluderen dat ik van een gecertificeerd instructeur ben overgestapt op één die dat niet is! ) shoppen is inderdaad iets wat goed is, echter niet tot ieders mogelijkheid behoort. Daarnaast wederom: wanneer een 6- een onvoldoende blijkt te zijn moet er toch echt wat aan de eisen gedaan wordenEen ander probleem is hierboven al aangehaald: als je er wel voor betaald maar de verkeerde instructeur treft, denk je dat je goed bent voorbereid en rijdt je nog maar rond voor een zes-min. Vandaar ook mijn poll: als je niet gaat shoppen bij meerdere rijscholen (en dat doet bijna niemand!), kun je niet vergelijken en denk je, dat je goed zit, terwijl je voor een zes-min wordt opgeleid!
Als je op Lelystad wilt rijden en nog wel op tijd, zou ik het wel sportief vinden als een paar mensen hier en daar enige voorwerpen voor onze motoren mogen gooien. Wil ik wel eens zien, wie er dan het beste rond komt. Want daarop moet je op de openbarte weg namelijk rekenen. En dan begint het veilig rijden pas: gevaar herkennen en er mee om kunnen gaan!
Dom hard rondrijden op een circuit kan iedereen! En van degenen, die denken dat ze dat op de weg ook kunnen, zijn er toch veel verkeerd afgestapt. Veel meer dan je denkt!
Right. Dom rondrijden op een circuit kan iedereen. Dom hard rondrijden op een circuit is maar voor een paar weggelegd (en niet voor mij, helaas. ).Dom hard rondrijden op een circuit kan iedereen! En van degenen, die denken dat ze dat op de weg ook kunnen, zijn er toch veel verkeerd afgestapt. Veel meer dan je denkt!
5 cm helm betekent heel weinig (=niets) boven de 35km/u.
Ik weet nie hoe je aan die "wijsheid" komt maar een goeie helm kan met 80 km/u gelukkig genoeg hebben
En kijk dan maar naar de stand in de poll: meer dan 80% gaat naar de eerste rijschool, die ze tegenkomen. Als je zoiets lulligs als een walkman koopt, ga je nog naar meerdere zaken en geloof je het verhaal van de eerste verkoper waar je tegenaan loopt ook niet zomaar.
Das een wel erg simpele voorstelling van zaken. Boven de 35 kph bij een directe impact helpt een helm idd niet meer. Dat heeft niet zozeer met de helm an-sich te maken maar meer met het feit dat de vertraging van je schedel die dan optreedt ervoor zorgt dat je hersenen zodanig hard tegen de binnenkant van de schedel klappen dat ze daar niet tegen kunnen.5 cm helm betekent heel weinig (=niets) boven de 35km/u.