geluidscontroles in de eifel

Vorig jaar zoveel mensen nog met brulpijpen gezien dat ik het dit jaar gewoon erop gaat wagen met mn akra.

Zoveel herrie maakt hij toch niet. :9
 
Interessant over het E-keurmerk. Ik lees net op de site van Bos dat het E-keur vervalt als je de db killer eruit haalt
 
Gasssss erop houden ,die Deutche arslochers komen meestal uit het bos gerend om je staande te houden ,dan trek je gewoon een wheely en je bent weg!!!
***geluid is nog lang niet uit !! ***


Je bent echt een slimmerd toch B|

Ten eerste is het "deutsche Arschlöcher" (enneh bedankt he) of gewoon duitse klootzakken.
Ten tweede zijn ze mss sukkels maar gek zijn ze helemaal niet. Ze weten je wel te pakken en ze weten ook hoe een e-keurmerk uitziet.

Het motorrijden in de Eifel (en niet alleen daaro) wordt steeds moeilijker omdat er meer en meer mooie stuurweggetjes voor brommers worden afgesloten. En jouw soort figuuren leveren er wel een grote bijdrage aan. :r


Dus van mijn kant hartelijk bedankt voor het verne*ken van de "motorrijder-reputatie"
 
Je bent echt een slimmerd toch B|

Ten eerste is het "deutsche Arschlöcher" (enneh bedankt he) of gewoon duitse klootzakken.
Ten tweede zijn ze mss sukkels maar gek zijn ze helemaal niet. Ze weten je wel te pakken en ze weten ook hoe een e-keurmerk uitziet.

Het motorrijden in de Eifel (en niet alleen daaro) wordt steeds moeilijker omdat er meer en meer mooie stuurweggetjes voor brommers worden afgesloten. En jouw soort figuuren leveren er wel een grote bijdrage aan. :r


Dus van mijn kant hartelijk bedankt voor het verne*ken van de "motorrijder-reputatie"

Scheisse! En ik maar denken dat het "Deutsche Arschlöcher" is ;)
 
Je bent echt een slimmerd toch B|

Het motorrijden in de Eifel (en niet alleen daaro) wordt steeds moeilijker omdat er meer en meer mooie stuurweggetjes voor brommers worden afgesloten. En jouw soort figuren leveren er wel een grote bijdrage aan. :r

Dus van mijn kant hartelijk bedankt voor het verne*ken van de "motorrijder-reputatie"
:^

Zou toch zonde zijn als het afsluiten steeds verder gaat... en vnl. vanwege aso's die denken dat herrie een toegevoegde waarde heeft :X
 
ff een vraagje hoe het voor de rest gaat.

Vorig jaar voor de zekerheid standaard demper erop tijdens de rit richting
Zwitserland (geheel snelweg).

Hoe streng zijn ze op de snelwegen? Aangezien je daar vaak redelijk in je toeren rijd.

Vindt zelf dat mijn uitlaat Oval Laser High Level met db-killer nog redelijk beschaaft klinkt.

Heeft iemand ervaring met snelweg politie m.b.t. geluid??
 
Terug
Bovenaan Onderaan