Georganiseerde motorreizen

Blijkbaar TS niet goed gelezen.

Luxemburg/Eifel is goed om te doen, spreek uit ervaring.

Logeren in Pommerloch, goed B&B daar, Nederlandse eigenaar.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar TS niet goed gelezen.

Luxemburg/Eifel is goed om te doen, spreek uit ervaring.

Logeren in Pommerloch, goed B&B daar, Nederlandse eigenaar.

Eifel ben ik inderdaad een paar keer geweest (en Ardennen ook overigens), maar ik hoor zo veel over Luxemburg dat ik nu wel benieuwd ben hoe speciaal dat is? Mooie bochtjes of uitzichten of wegen of...?
 
De natuur in Luxemburg is erg mooi. Leuk om een dagje door heen te touren. Maar om er nou een hele vakantie te verblijven, in een dag tijd knoop je de mooiste weggetjes aan elkaar en dan heb je het gezien. Leuk voor een tussenstop vind ik zelf.
 
Even weer een topic omhoog schoppen.

Ik wil samen met een kameraad graag een paar dagen wat rondtouren in het zuiden van Nederland met misschien een uitstapje naar de Ardennen/Eifel.
We wonen in het noorden en dus is één dagje op en neer op een GSX-R niet echt te doen.

Kortom een hotel of pension is waar we naar op zoek zijn, geen camping want ik wil niet meer meenemen dan een rugtas met een tandenborstel, onderbroek, paar schoenen en wat kleding.

Hotels genoeg te vinden in Limburg, ik ga er vanuit dat de meeste hotels goede kamers hebben en eventueel wat te eten (eten is onderweg ook altijd wel te regelen natuurlijk), alleen wil ik wel een hotel met een afgesloten motorstalling en dat is lastig te vinden via Google.

Wellicht dat iemand van hier uit ervaring een goede tip heeft voor een hotel/pension met afgesloten motorstalling voor de nacht in Limburg? :)

EDIT: zie net de topictitel. Bij het zoeken op het forum toch het verkeerde topic geselecteerd. Het gaat dus niet om een groepsreis, gewoon een hotel/pension voor twee personen. De route vogelen we zelf wel uit :)
 
Laatst bewerkt:
www.benhet.be is in de Ardennen, toplocatie, supervoer en een gezellige bar. Wel reserveren en makkelijk te doen in een dag.
 
Dat is wel een website waar het enthousiasme vanaf spat inderdaad!

Top tip, dank! :}

(meer tips zijn altijd welkom)
 
Terug
Bovenaan Onderaan