Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens, echter de mens is gemaakt voor loopsnelheid, alles boven loopsnelheid wordt gevaarlijk, al helemaal sinds wij ons begaven op paarden, daarna op fietsen toen auto's moteren etc etc.Dat is die bocht waar je 70 mag en standaard het bordje: **U rijdt te snel** aanknippert.... en nu ook al drempels?? Het wegennet in NL holt met flinke passen achteruit! Is 't 25 graden dan smelt 't asfalt en hebben we een keer 7 graden vorst dan vriest de toko verrot Er vallen gaten midden in de rijbanen, we worden doodgegooid met verkeersborden en de maximum snelheid is nog steeds 120 km/h terwijl de techniek wel verder is gegaan. Het is als Pacman spelen op je Intel Core pc.
Maar ik dwaal af, bedankt voor de tip!
Gek he? Het ding ligt op een veenlaag... Dat blijft zakken. De A16 had dat ook altijd, maar die hebben ze opgeknapt. Hier in de buurt zijn wel meer van dat soort wegen. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat er een viaduct of zo onder ligt, en dat de weg voor en achter het viaduct verzakt is. Dan lijkt het net of er een soort van drempel ontstaat.De hele N11 Bodegraven- Leiden en vv is een grote heuvelweg. Ontzettend slecht.
Ik reed vanmorgen om kwart over zes door die bocht en je ziet vanaf een endje alleen van de rood-witte paaltjes staan, maar geen borden of zo - of ben ik erg blind - en pas toen ik dichtbij was, zag ik de verhoging. Bij 90 is dat toch wel een klap in de polsjes vond ik, al vond de motor het alleen maar een vervelende onderbreking van de bocht.ik vond m met 70 ook gevaarlijk voor motor rijders
Beste mensen,
Ik ben (tijdelijk) beheerder van het MAG-meldpunt GWS. Ik ben vandaag over de flyover gereden en constateer dat er voldoende waarschuwingsborden en andere attentiepunten staan. De bedoeling van deze drempel is volgens mij: weggebruikers dwingen met 70 km/u de flyover te passeren. Gezien de deuken in de vangrails gebeuren er nogal wat ongelukken. Ik geef toe dat bij nat wegdek de drempel tricky kan zijn.
Ik heb vandaag een melding bij RWS gedaan, uitgaande van mijn genoemde veronderstellingen. Ik heb gevraagd of ze iets aan de mogelijke gladheid van het beton bij nat weer kunnen doen. Verder heb ik gevraagd of ze zeer spoedig onderplanken bij de vangrails in de bocht willen aanbrengen.
Verder is de boodschap: rustig de bocht door!
Groeten, mede namens de MAG.
Beetje rare opmerking... Hij is toch wezen kijken, en heeft het gemeld? Wat wil je meer dat hij doet, eigenhandig die drempel weghalen of zo?en meneer van de MAG, het zal allemaal best kloppen wat u daar schrijft maar daarom ben ik geen lid van uw club Dit soort manieren van snelheid afdwingen is levensgevaarlijk en gaat geheid een keer een ongeluk opleveren.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik geen gelijk krijg.