GEVAARLIJK ! hobbel in de A20/A16

ik wil me nergen mee bemoeien maar volgens mij ligt daar al sinds jaar en dag een hobbel/opstaande rand over de hele breedte van het wegdek
volgens mij van 2 brugdelen die niet lekker op elkaar aansluiten
reed je daar met de auto met 100 overheen dan wil ie wel eens wat cm's naar rechts verspringen
op de motor ben ik e nog nooit overheen gereden dus kan daar niks over zeggen
en ik neem aan dat dit "ding" er ligt omdat ze er mee bezig zijn en dat dit geen vaste oplossing word
 
weet niet wat voor crack jij gebruik maar zou eens een andere dealer gaan zoeken

lees t toppic gewoon eens ff
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er laatst overheen gereden. Dank voor de waarschuwing. :}
Staan (inmiddels) ook gele borden met grote zwarte letters voor.
Let overigens bij dit soort viaducten altijd op voor de overgangen tussen de delen vooral in bochten. Ben op de rondweg van Antwerpen ook een keer een stukje opzij gesprongen met de motor in de bocht over een groef tussen twee delen. Ging goed, maar wel rare gewaarwording. })
 
schop

ja oma sorry maar wou gewoon ff zeggen dat dat pokkeding er nogsteeds lig


GroteFoto-6UZWAEWF.jpg

GroteFoto-UOQSLF6Y.
 
Laatst bewerkt:
ik wil me nergen mee bemoeien maar volgens mij ligt daar al sinds jaar en dag een hobbel/opstaande rand over de hele breedte van het wegdek
volgens mij van 2 brugdelen die niet lekker op elkaar aansluiten
reed je daar met de auto met 100 overheen dan wil ie wel eens wat cm's naar rechts verspringen
op de motor ben ik e nog nooit overheen gereden dus kan daar niks over zeggen
en ik neem aan dat dit "ding" er ligt omdat ze er mee bezig zijn en dat dit geen vaste oplossing word

DOE DAT DAN OOK NIET :(



















:+
 
Gelukkig ligt het er wel opvallend bij, het is niet echt een verrassing. En de markeringsbordjes aan de zijkant van de weg geven ook wel wat aan.


Ach, en al vlieg je er uit, er ligt een motorvriendelijke vangrail :]
 
UREKAAAAAAAAAA
Het wonder is geschiet
ik reed net in mn sportwoaguh
ging de bocht in en dacht owneeeeeeee
de hobbellllll
remmuhhhhhh

maar niets is minder waar
de hobbel is verdwenen
dus jullie kunnen weer kniedownend de bocht door jongens en dames
 
Je kan het ook rechtstreeks bij Rijkswaterstaat melden.

0800-8002


Het melden is denk ik niet nodig want de wegdekverhoging is aangebracht door Rijkswaterstaat ivm schade aan het wegdek. Ze weten er dus al van.
De verhoging (+reden) staat overigens ook aangegeven op de voorafgaande waarschuwingsborden... Die zou je bij 70km/h toch moeten kunnen zien?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan