Gewoontes tijdens het wachten?

Beetje gassen en herrie maken, korte burnout hier en daar
kortom aandacht trekken en opvallen en dan hopen dat het niet te lang
duurt tot het groen is...

(weet niet of het mijn alter ego is die zich vanuit mijn helm
in mijn hersenstam vreet of dat het gewoon een Harley rijders tik is)
 
vizier open
vizier dicht
vizier open
vizier dicht
1e versnelling
vizier open
mooie vrouw! WOEI! ff nakijken
vizier dicht
vizier open
zakenman aanstaren
check of buddyseat er nog zit
vizier dicht

groen
GAS

:+
 
Ik kom aan rijden

Voel me altijd even ongemakkelijk...want ik sta stil, kan er maar niet aan wennen.

Hou niet van stilstaan.Eerlijk gezegd haat ik het.

Kijk ff snel om me heen, hunting for potentiele verkeerschaoten, die een gevaar voor me zouden kunnen betekenen...Maar ja waarom ? als motorrijder ben je toch altijd als 1e weg.

Check me remmen ff..

Denk ff aan sex...want je moet aan het gemiddelde voldoen en check ff of die er nog is...

Kijk 1 seconde later weer vooruit en concentreer me op de weg en rij in gedachten al vooruit, vooral als er een bocht is zit ik de ideale lijn uit te stippelen in gedachten.

Waiting for green...
Ik dacht dat ik dat alleen deed!? :)
rijdt er nog zo eentje rond! :}
 
Proberen zo lang mogelijk in balans te blijven zonder de grond te raken, burn out, goed kijken en wanneer het kan door |(
 
Vooral na een lange rit op de snelweg: ff gaan staan, rekken strekken, vooral ook schouders.
Ik kan met mijn benen net aan de grond, dus dan weer links, dan weer rechts een beentje strekken -> gewiebel dus. :X

Niks niet tanktrommelen ed, want 9 vd 10 keer tanktas.

Verder mbt evt uitdagen van koekblikkers: nog niet echt gedaan, laat ik maar eens fatsoenlijk ervaring opdoen. (bovendien zijn er genoeg auto's sneller dan mijn motor)
 
rustig naar voren rijden bij stoplicht, in vrij, schouder en armen beetje rekken, op gemak rondkijken, wat staat er in de buurt, rijdt die fietser door rood, hebben de koekblikkers illusies vandaag, wachten tot stoplicht bijna op groen gaat (ken alle sequenties op mijn woon werk route) inschakelen in een en (al dan niet) rustig weg voor de auto.
 
Ik kijk naast me naar die HD-rijder die bezig is om reserve onderdelen op z'n fiets te sleutelen is die hij bij het vorige stoplicht is verloren.


:+
 
Als de motor nog koud is een beetje gas geven (niet veel). Linkerhandje van het stuur op de tank leggen, viziertje open, of motor in Neutraal zetten. Als ik langer moet wachten (pontje, pompstation etc) dan stap ik af, en eventueel de helm af. Of ik sta ff op, trek me jas ff recht.
 
Toch handig die spiegels:
Lipstick: check
Mascara: check

Geintje :+ (dat heb ik nl. al gedaan voordat ik op m'n fiets stapte :9 )
 
meestal probeer ik (tevergeefs) het kreng aan de praat te houden.
(m`n motor dan) en om m`n vrouw stil te krijgen....
en om in 5 minuten z`n vrij te vinden..

met m`n knopjes kan ik niet spelen, d`r zit r maar 1 op.
en op de tank trommelen wor ik alleen maar zenuwachtig van..
 
Heel herkenbaar allemaal :} . Verder heb ik nog een tik om steeds te checken of me rugzak nog goed zit,die heb ik altijd om naar me werk (ja, en terug ook :Z ...) Elke keer als ik dat doe, trek ik de twee hengels wat strakker. Dus na het vierde stoplicht zit die rugzak zo ongeveer in me nek. Net of ik de gebochelde van de kerk ben (rugzak heeft precies zelfde kleur als me motorjas |( )

[me]__SVDirk__ die quasimodo een toffe gast vind[/me]
 
Tanktrommelen zit er niet bij -> tanktas dus friemelen aan de tanktas, beetje ouwehoeren met mijn maatje. broek goed over de laarzen doen, rek en strek oefeningen. Voor de open brug altijd ff roken. en idd proberen zo lang mogelijk geen voetjes aan de grond te zetten
 
Ik probeer de stoplichtcyclus uit te vinden zodat ik de volgende keer dat ik er ben weet wanneer 'ie op groen gaat. Dan win ik puur op reactietijd een stoplichtsprintje met een SS. althans, de eerste seconde ongeveer B|
 
Ik probeer de stoplichtcyclus uit te vinden zodat ik de volgende keer dat ik er ben weet wanneer 'ie op groen gaat. Dan win ik puur op reactietijd een stoplichtsprintje met een SS. althans, de eerste seconde ongeveer B|

...tenzij die de cyclus ook al kent! 8-)
 
Op de tank trommelen... heel herkenbaar... een liedje erbij zingen en regelmatig checken of ik wel in z'n 1 sta, zeker als ik langs de hele rij koekblikken naar voren ben gereden.
Moet ik, omdat het niet anders kan aansluiten in de rij dan de motor in zijn vrij.... beetje armen strekken en rond me heen kijken... zeker oplettend of het verkeer dat aan komt rijden wel door heeft dat de rij stil staat... dus ff de remhendel extra gebruiken.
 
Met tanklipjes spelen doe ik niet, meestal zit mijn tanktas in de weg.

Bij stoplichten frunnik ik meestal aan mijn zak. Niet omdat ie verkeerd ligt, maar omdat ik het lekker vind. En niet genoeg tijd heb om uitgebreid te masturberen. Terwijl ik aan mijn zak frunnik kijk ik vrouwen indringend aan - die angst, vertwijfeling en opwinding in hun ogen helpt bij het rechtleggen van mijn erectie. :P

Bij pontjes en open bruggen heb ik wat meer tijd, dus masturbeer ik om de tijd te doden. })

Mocht mijn vrouw achteropzitten dan masturbeert zij mij meestal bij het stoplicht, zodat ik mijn handen op de handvatten kan houden. O-)

Pontjes en open bruggen geven wat gelegenheid tot een vluggertje. :)

En verder denk ik gewoon veel aan sex... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan