ghostrider

Ik zit eigenlijk te wachten op "Ghostrider - the final edition". Waar mensen bezig zijn om alle restjes met pincetten uit de vangrails te halen...
 
Ik zit eigenlijk te wachten op "Ghostrider - the final edition". Waar mensen bezig zijn om alle restjes met pincetten uit de vangrails te halen...
Zoveel mensen zoveel meningen. Gelukkig zijn er mensen zoals jij, als iedereen het tof vond wat ie deed was het al gauw een stuk minder leuk. Dus iig bedankt voor je bijdrage aan dit topic...
 
Ik zit eigenlijk te wachten op "Ghostrider - the final edition". Waar mensen bezig zijn om alle restjes met pincetten uit de vangrails te halen...
je kan in een plaatje staan met de KLPD-bromsnor, kunnen jullie avond aan avond lekker tegen elkaar jammeren. :o
 
Die ghostrider 3 ellende mogen ze van mij retour schieten naar het noorden..wat een slap aftreksel.

Ik heb hem weggegooid. Absolute aanfluiting vergeleken bij ghostrider 1 en 2.

Ik ga op zoek naar een nieuwe held..of zou ik ouder worden ;)

Eh...werd ik geroepen?
Zal ik je een filmpje van mezelf toesturen? :}
 
Nou... Ik begreep dat ie bij zijn eerste keer op de ring al een rondetijd van ergens rond de 8 minuten neerzette. Das echt wel snel aangezien de ring iets van 100 bochten heeft waarvan veel blind. Ik geloof dat de meesten de eerste keer niet sneller zijn dan 10-12 minuten voor een rondje ofzo. Volgens mij fungeert die kerel voor hem als voorrijder (dat zal dus iemand moeten zijn met goede baankennis en die daar vlot kan rijden, aangezien die het dus ook in rond de 8 minuten doet) en rijdt Ghostrider daar 'gewoon' achter aan. Moet je overigens ook wel bijzonder veel vertrouwen in die voorrijder hebben om zo hard achter iemand aan te jagen zonder dat je weet wat er komt.
ter vergelijking de ringtaxies rijden hem in 8:15 en die zie je eigenlijk alleen maar motorrijders inhalen :X :X ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan