Gibernau 2007?

Van mij mag hij best in de MotoGP blijven, hij kan inderdaad goed rijden. Alleen is hij niet mijn lievelingscoureur.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist bekend gemaakt: GIBERNAU stopt ermee!!

De beslissing is genomen – Sete Gibernau beëindigt per direct zijn carrière in de actieve motorsport.
De 33 jarige coureur uit Barcelona kondigde gisteren een persconferentie aan waarin hij zojuist in tranen de beëindiging van zijn carrière bekendmaakte.

“Ik heb veel plezier gehad in het leiden van het wereldkampioenschap, ik ben blij dat ik twee keer vice kampioen in de koningsklasse ben geweest … ik kan zeggen dat ik gewonnen heb,” vertelde de Catalaanse coureur.

Later uitgebreider nieuws over de persconferentie en bekendmaking van Sete Gibernau

Aldus www.racesport.nl
 
en voor de nederlanders:

De beslissing is genomen – Sete Gibernau beëindigt per direct zijn carrière in de actieve motorsport.
Klik hier voor vorige pagina. (Foto(12679, Gibernau stopt er mee)

Gibernau eerder dit jaar op Mugello waar hij de pole pakte

De 33 jarige coureur uit Barcelona kondigde gisteren een persconferentie aan waarin hij zojuist in tranen de beëindiging van zijn carrière bekendmaakte.

“Ik heb veel plezier gehad in het leiden van het wereldkampioenschap, ik ben blij dat ik twee keer vice kampioen in de koningsklasse ben geweest … ik kan zeggen dat ik gewonnen heb,” vertelde de Catalaanse coureur.

Later uitgebreider nieuws over de persconferentie en bekendmaking van Sete Gibernau
 
Erg jammer. Ik had hem er graag nog een paar jaar bij gezien.
Maar als je ziet wat voor sh*t hij de afgelopen twee jaar allemaal heeft meegemaakt snap ik zijn keuze ook wel weer.

#15 signs out. -O-
 
zoals k al gezegt heb... ik heb het niet op die gozer... maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect voor hem heb.
gibernau was, is en BLIJFT een topper.
hoop dat hij zich volgend jaar bedenkt en trug komt op een honda :}
na een rampzalig jaar hoef je nog niet meteen te vertrekken.

k vind wel dat hij realistisch bleef toen hij over de aanbiedingen begon van ilmor sito pons en kawasaki... hij zei dat hij zich zelf dan voor de gek zou houden.

:} #15# :}
 
Inderdaad, als hij meedoet, moet hij wel op goed materiaal rijden. Hij heeft in het verleden bewezen dat hij dat waard is.
 
Effe de knuppel in het hoenderhok: dat de veel betere Biaggi geen plekje meer kon vinden dat was pas een gemis voor de Moto GP, in vergelijking met hem is Gib een subtopper. Die moeten nou eenmaal soms plaatsmaken. })




Ik ben overigens geen Biaggi fan.
 
Effe de knuppel in het hoenderhok: dat de veel betere Biaggi geen plekje meer kon vinden dat was pas een gemis voor de Moto GP, in vergelijking met hem is Gib een subtopper. Die moeten nou eenmaal soms plaatsmaken. })




Ik ben overigens geen Biaggi fan.

Leuke opmerking :P maar we kunnen hier het hele verhaal van Biaggi op gaan hangen, maar dat is ook al meerdere malen besproken. De meeste vinden bij Biaggi dat hij het er zelf naar gemaakt had. Overigens kon ook hij erg goed rijden, daar lag het niet aan, meer wat er naast het rijden gebeurde.
 
jammer..maar sate is tenslotte al weer 33..tijd om plaats te maken voor nieuw- en jonger talent, neemt niet weg dat gibernau een goeie rijder is [was]..
het meest is mij bijgebleven,dat hij won in spanje [1998] op de honda 2 cilinder!! :} ..en wat maakten die dingen een apart geluid!!

het ga je goed sete..
 
Zonde ;(

Sete bedankt voor al die jaren. *O*

Ben benieuwd wat hij na zijn loopbaan gaat doen.
 
Sonde idd ik vond het een vaste waarde in de Motogp maargoed tijd voor de jonkies maar ik had als ik gibarnau was toch eens een babbeltje gemaakt met een team als ilmor met mischien een vrij mooi en zekere toekomst!
 
Zal hem niet missen.......... met z'n Rossi wanna be gedrag..... die gast is zo onnatuurlijk.
 
jammer..maar sate is tenslotte al weer 33..tijd om plaats te maken voor nieuw- en jonger talent, neemt niet weg dat gibernau een goeie rijder is [was]..
het meest is mij bijgebleven,dat hij won in spanje [1998] op de honda 2 cilinder!! :} ..en wat maakten die dingen een apart geluid!!

het ga je goed sete..

De enige 500cc wedstrijd die gibernau won was op een suzuki... :Y
 
yep het is erg jammer dat hij is gestopt,zo heeft elke rijder wel goede en slechte tijden ,maar om hem in de grond te trappen is niet terecht.
we hebben ook mooi wedstrijden meegemaakt samen met Rossi,maar om zo afscheid te nemen is voor niemand leuk . Sete heeft dit jaar echt veel pech gehad ,hij verdien echt wel een waardig afscheid ook voor zijn fans :} :}
 
yep het is erg jammer dat hij is gestopt,zo heeft elke rijder wel goede en slechte tijden ,maar om hem in de grond te trappen is niet terecht.
we hebben ook mooi wedstrijden meegemaakt samen met Rossi,maar om zo afscheid te nemen is voor niemand leuk . Sete heeft dit jaar echt veel pech gehad ,hij verdien echt wel een waardig afscheid ook voor zijn fans :} :}

:^ same here... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan