goede en slechte ervaringen motorzaken in Limburg

JMD,

Daar heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen mee.
Zelfs met een oud bakje wat er niet gekocht is namen ze me nog serieus en hielpen me.

Ik heb er in het verleden een oude cb 750 gekocht en na enige tijd verkocht aan een vriend.
Toeval wilde dat ik 3 jaar later diezelfde motor terug kocht en voor een beurt naar JMD ging.
Eerste reactie was : Heb je m nog steeds? Dacht dat je m niet meer had omdat we je zolang niet gezien hebben.

Nu moet ik zeggen dat ik er met mijn 150cctje niet naar toe ga, omdat ik onderhoud laat doen bij een bromscooterzaak op 5 minuten loopafstand.
dus ben er al een tijd niet geweest.
Maar zodra ik weer een grotere motor heb, ga ik er weer meteen naar toe voor onderhoud.
 
Wij zijn afgelopen weken bij diverse motorzaken in Limburg en Brabant geweest en overal redelijk tot goed behandeld behalve bij Motorhuis Napoleon.
We hadden serieuze interesse in een motor (BMW), maar de eigenaar van motorhuis Napoleon had in eerste instantie geen tijd omdat hij toe was aan een pauze en een boterham. Na zijn lunch vond hij het niet nodig "onze" motor even buiten te zetten zodat we hem goed konden bekijken. Eigenlijk had toen al een belletje moeten gaan rinkelen. Na een hele discussie en een hoop verhalen over wat de eigenaar allemaal al voor negatieve dingen had meegemaakt (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten) werd dan uiteindelijk toch opdracht gegeven de motor buiten te zetten (4 minuten werk). Proefrijden zat er alleen in als vantevoren een koopovereenkomst getekend werd die als enige ontbindende factor het niet goed functioneren van de motor zou bevatten. (en weer hadden de bellen moeten gaan rinkelen). Omdat het een motor betrof die richting de €10.000,= ging hebben we rustig de tijd genomen de motor te inspecteren en uiteindelijk besloten de motor te nemen als de proefrit goed zou verlopen. Bij binnenkomst in de zaak had de eigenaar het schijnbaar gehad met ons, mensen zoals ons had hij niets aan wij konden beter een nieuwe motor kopen, daar was tenminste niets aan, hij verkoopt 13 motoren per week, dus hij had ons niet nodig en hij liet de motor weer binnen zetten. Toen wij hem vertelden dat het onze intensie was de motor te kopen maar er per direct vanaf te zien werd hij nog kwader en kregen we het ene na het andere verwijt naar ons hoofd geslingerd. Achteraf gelukkig dat we hier niets getekend, laat staan gekocht hebben. En we raden het iedereen met klem af!
We zijn inmiddels geslaagd bij een vriendelijke dealer. En wat Napoleon betreft.............. hij doet zijn naam eer aan!!!

Dat verhaal komt me voor een groot deel bekend voor: Mijn zusje kreeg ook het verhaal dat de motor alleen buiten werd gehad als ze echt koop-intenties had... zusje twijfelen en ik dus verkondigen dat hij hem buiten moet zetten en dat we, als we geen serieuze interesse hadden, niet dat hele stuk zouden rijden. Proefrit gemaakt, prima fiets, alleen piepende remmen. Bij de aanschaf zijn de remmen goed bekeken, maar dat koste wel behoorlijk wat moeite.
Wat mij met name stoorde was dat het een gigantisch botte boer is, maar als je aantoont dat zelf ook te kunnen wordt je wel geholpen ;)

Overigens laatst nieuwe laarzen gekocht bij Heuts in Schin op Geul: Ben ik wel over te spreken... vriendelijke mensen die bereid zijn om je te helpen, zonder opdringerig te worden.
 
En hoe zit het met Beerens motoren (Roggel)?

Niet persoonlijk, maar ze staan bekend om hun duistere praktijken. Ik zou er met een grote boog omheen gaan.

Tellerfraude
Schadefietsen verkopen (zonder te vermelden dat ze eerst total loss waren)
Etc.
 
Drie maal een motor gekocht bij Beerens en nooit problemen gehad. Het zijn (tegenwoordig) bijna altijd goede import motoren uit Duitsland of Engeland. Als ze goede motoren inkopen krijgen motorzaken ook minder problemen met klanten. Blijkbaar is dat bij Beerens ook zo.

Ik kom pas de laatste 4 jaar bij Beerens dus hoe het eerder was weet ik niet uit eigen ervaring.
 
Goede zaak, prettige / kundige mensen. Prijs ligt iets hoger dan bijv in Margraten, maar dit lijkt mij vrij normaal voor een merkdealer.

Mokam kom ik hier inderdaad weinig tegen. Geen nieuws goed nieuws denk ik. Ben ca. 20 jaar niet meer bij een dealer geweest vanwege slechte ervaringen bij o.a. Riemersma Weert en Neutkens Westerhoven, maar een K 1200 RS, daar kan ik zelf het onderhoud niet meer aan doen. In het kort mijn "dealergeschiedenis": bij Neutkens (tegenwoordig MotoPort Veldhoven) ooit mijn eigen R 100 RS teruggekocht met ca. 50.000 km minder op de teller. MotoPort Echt wilde mij een gebruikte K 1200 RS leveren, maar ik moest zelf via een BMW dealer de prijs voor een kofferrek vragen. Dat werd Mokam in Beek. Die hadden een RS staan, mét ABS en kofferrek voor 1.750 Euro minder. Later een afspraak gemaakt voor een 80.000 beurt. Kon ik bij een "mannetje" laten doen voor 612 Euro. Met Mokam sprak ik af: minstens 325, maximaal 400. Het werd 255 Euro! Onlangs wezen kijken voor een paar binnentassen. Prijs: 68 Euro per stuk. Maar ze waren niet meer via BMW leverbaar. Mokam had er nog een paar op zolder liggen. Die kreeg ik mee voor 50 Euro. Niet per stuk, nee, per set! Misschien nog het mooiste: ze kennen je! Was zeven maanden naar Afghanistan geweest, en moest bij binnenkomst eerst vertellen hoe het geweest was. Topzaak, altijd alles rustig aan, bakkie koffie, praatje maken. Had ik noooooooit verwacht van een merkdealer. En ze zijn dus stukken goedkoper dan anderen! En nee, ik werk niet bij Mokam.
 
Ik ga het liefste naar Motorcenter venlo. Keuze uit heel veel motoren en kleding en goede service.
Vorig jaar spetember daar mijn motor gekocht. Ben toen vanaf 16.00 tot 18.30 daar geweest, terwijl om 18.00 de zaak ging sluiten. Een van de medewerkers heeft mij dus 2,5 uur lang geholpen, dus zelfs tot een half uur na sluitingstijd. Natuurlijk heeft hij ondertussen wel af en toe een kort telefoontje aangenomen en heb ik testritjes gemaakt, maar verder heeft hij me constant geholpen. In die 2,5 uur heb ik ook nog 3 bakjes koffie leeg mogen slurpen. Elke keer als ik weer daar kom groet deze medewerker mij, zelfs nu nog na een jaar, en vraagt me hoe het gaat en of ik nog veel rijd.
Een half jaar geleden deed mijn motor het niet meer, hij wilde niet starten en ik had geen flauw idee wat er aan de hand was. Ik dus Motorcenter venlo opgebeld voor een reparatie. Op het moment dat ik belde had ik nog 1 week garantie. Ik vertelde dat ik geen vervoer had naar hun toe en vroeg dus of ze mijn motor op konden halen, en ik zei daarbij dat het geen haast had. Ik kreeg toen te horen dat ze 1,5 week later in de buurt waren en op kwamen halen. Dat vond ik prima. Dus buiten garantietijd opgehaald en gerepareerd en heb geen cent hoeven te betalen, ook geen rijkosten. Dat noem ik service.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m'n kleding gekocht bij Heuts en ik kan alleen maar vol lof zijn. Ron nam alle tijd en gaf een goed advies, afgestemd op m'n rijgedrag en budget! Ook was het geen enkele moeite voor hem om handschoenen in een ander kleurtje te bestellen, dat duurde precies 24 uur en toen kon ik het al ophalen.

Oh ja... zonder te vragen bood hij me een nette korting aan dus ik weet waar ik in de toekomst moet zijn.

Verder gaf hij me (belangeloos) adviezen waar ik bij de aanschaf van een gebruikte KTM op moest letten. Ron gaat in elk geval het onderhoud aan m'n motor doen en wanneer ik hier ervarigen mee heb zal ik deze posten.

Gr. Roel
 
Tja, en ik heb dan weer slechte ervaringen met Heuts.

Ik heb er mijn leren motorpak gekocht, mijn Shoei helm, handschoenen, laarzen, laarzen van mijn vriendin, acculader, Acumen gearindiator (in totaal tegen de 2000 euro) Ik kwam er dus vrij regelmatig...

So far so good... totdat..

Voor en achterband besteld, voorband was goed en achterband was totaal de verkeerde. Hij wilde hem koste wat koste niet meer eraf halen en ik moest hem gewoon betalen ook al had ik deze helemaal niet besteld (hij gaf zelf wel toe dat hij de verkeerde had besteld.) Ik ben er nooit meer teruggegaan....

Zo zie je maar, wat voor de ene een goede motorzaak is, kan voor de ander een slechte motorzaak zijn.

Onderstaand zijn mijn meningen over motorzaken in (zuid)Limburg en Echt:


Bikes Unlimited -> Top!
Go-Tech (Nuth) -> Top!
Motoshop Margraten -> Top!
Motoport Echt -> Beetje duurder maar wel goed!
Heuts -> Tja...
Jo Cabo -> Daar word je al de deur uitgekeken als je binnenwandelt, kwam een keer gewoon kijken naar motorkleding, werd ik aangesproken door een vrouw die vroeg of ze me kon helpen, zei ik dat ik alleen maar aant kijken was: "of ik de winkel kon verlaten" Je mag daar dus niet eens kijken naar motorkleding.
Rosa Motoren -> ... Veel te duur, daar kom ik ook nooit meer
JMD -> Geen ervaring mee
Mokam -> Geen ervaring mee
Rekers -> Geen ervaring mee (als hij nog bestaat?)
Spanjer -> Geen ervaring mee


Nogmaals, ik wil niemand afkraken dit zijn mijn eigen meningen!
 
Zal ik ook maar een kleine bijdrage leveren...

Schepers motoren in Brunssum...top service, soms de prijzen hoger dan elders.

Motorshop Margraten...top service, en ook soms hogere prijzen

Napoleon Haelen...Ik kreeg er top service, ook bij de budgetmotoren hadden ze alle tjd en deden ze alle moeite...ook een proefrit was helemaal geen probleem. Alleen als de motor ergens tusseninstond, dan gingen ze natuurlijk niet de hele stal leegmaken, dan moet je later terugkomen.

Motorport Echt...blubber service als je voor een budgetmotor aan het kijken bent...als je een duurdere of nieuwe wilt kopen wel goede service. Ik ga er niet meer naartoe, wil gelijk behandeld worden ook al koop ik iets van een tientje.

Die andere in Echt-centrum...prima zaak, ook erg behulpzaam en meedenkend.

Heuts in schin op geul...tja...ik kom er niet meer graag, ben er een paar keer geweest voor kleding en banden, nooit wat gekocht.

Cabo Meerssen...ik zou er niks durven kopen....

En als laatste Rima Motoren in Haelen waar ik mijn thunderace heb gekocht...
Ik kwam er voor alleen te kijken en had intresse inde thunderace.
De thunderace was pas binnen en nog niet gepoetst en zo...hadden ze ook niet in de zaak staan maar ergens in een andere garage/loods. Kreeg een kop koffie en mocht even wachten, dan gingen ze m halen zodat ik ff kon proefrijden.

Jas en helm kon ik van hun ff lenen. Na de proefrit en wat kleine inspecties wilde ik die motor wel kopen. Hij wilde me hem niet zo meegeven, wilde eerst de motor nog nakijken op gebreken en nieuwe bandjes erop leggen... Afspraak gemaakt wanneer ze hem konden brengen. Ik hoefde dus niet terug naar Haelen om hem op te halen maar hij werd netjes bij me thuis afgeleverd. Bij aflevering had ik nog geen cent betaald, en ik vroeg hoe en waar ik het moest betalen waarop ik als antwoord kreeg dat ik eerst maar es een weekje op de motor kon rijden en als hij dan goed genoeg beviel kon ik het geld overmaken naar hun rekening.... Prima ervarin voor mij dus en als ik weer eenandere motor wil dan ga ik zeker daar nog eens kijken.
 
Rosa motoren vind ik echt super!

Kom zelf uit Eijsden, en heb 2 motoren. (waaronder een oldtimer)
Als er iets stuk is, kan ik altijd met al m'n vragen terecht en hij heeft me wel vaker 2e hands onderdelen geleend om te controleren of het betreffende onderdeel van mij echt stuk was.
 
Ik kom bij Motorservice Vierlingsbeek. Kleine zaak ,maar wel goed, zijn vriendelijk en behulpzaam. *O*

Moest eens een radiator slang hebben en hij had nog een stukje liggen , kon ik zo meenemen. :Y

Motor Service Vierlingsbeek
Schootsveld 8
5821 EH Vierlingsbeek
0478 631602
 
motoport Echt:
Virago gekocht onder de bedinging, dat de startkoppeling gerepareerd zou worden, zodat startprobleem niet meer voor zou komen.........
Wat ze gedaan hebben weet ik niet, maar na 2 maanden was het al weer mis.
Carter losgehaald en startkoppeling was niet gerepareerd. Is daarna door F. cattier gedaan en die deed het wel goed. Bovendien was kabel van vrijstandschakelaar tussen carterhelften geklemd, waardoor de signalering uitviel.
Maar als je zo"repareert", dan ben je dom en fout bezig. Het riekt naar bedrog, en dan sta je zo maar hier op deze pagina!! En da's helemaal dom als het dan negatief is. Je moet je dealer wel kunnen vertrouwen, zeker met zaken die je niet aan de buitenkant kunt controleren !! Erg domme en foute service van Motoport Echt. :(

Let wel...dit was geen foutje, maar een bewuste actie, een bewuste slechte reparatie !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn vader heeft een paar jaar terug de 2e motor gekocht bij motoport Echt, en dit met alle tevredenheid. Kreeg meer dan genoeg terug voor zij vorige motor en heeeeeel erg veel korting op kleding, topkoffer, helm en ga zo maar door, was iets van 35% en dat gewoon op alles wat hij voor zijn V-strom erbij wilde. 1,5 jaar terug heb ik zelf een aerox gekocht bij hun, ook heel goedkoop gekregen en hele nette service. Altijd gezellig en in voor een babbeltje. Ik ga regelmatig kijken want over een half jaartje ben ik zelf aan de beurt voor de motort en het zou me niks verbazen als dat bij motoport Echt zou zijn.

Topzaak imo *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen slechte ervaringen met Motorhuis Napoleon. Heb er een Honda CBR600RR gekocht, 's Morgens wezen kijken en de motor beviel goed. Kreeg bedenktijd tot 12 uur omdat er nog andere mensen intresse hadden in de motor. Om 12 uur terug naar de zaak en daar stonden inderdaad andere kopers te wachten. Maar afspraak is afspraak en heb de motor gekocht. Heb nu om en om 10.000 km met de moto gereden en geen op/aanmerkingen.
 
Ik zag Spanjer (in Stein) staan, en "Geen ervaring"
Nu heb ik nog maar 1 ervaring met hen tot nu toe en dat is een goede.
Ik had een nieuwe binnenband nodig. Zij hadden die maat, en vertelden al door de telefoon dat het een dikke kwaliteit crossband was, en dus duurder.
Nu, ik gebruik hem op en Enduro'tje, dus dat is prima!
Heel vriendelijk, de eigenaar ( denk ik) rijdt classic race en heeft ook verstand van terreinrijden, en ze hebben een heel lieve hond in de winkel. En er staan een paar prachtige oude racers.
Verder weet ik nog niets van ze, m'n onderhoud doe ik toch altijd zelf dus wat dat betreft heb ik met geen enkel bedrijf ervaring.
Maar ik kreeg een heel goede indruk van Spanjer.
 
kennen jullie vdm motortrading ?

dit ivm aanschaf r1.

bij voorbaat dank :]
 
Bij Motorport Echt heb ik m'n bedenkingen.....
die paar keer dat ik er ben geweest komt er bijna meteen een verkoper op je af, proefrit is écht 20 minuutjes, over de werkplaats wordt geheimzinnig gedaan........
had viavia van Wheels in Linne gehoord (eerder genoemd in dit topic) aardige, behulpzame vent in kleine garage. ff gebeld om met een fiets van een particulier die ik op het oog had langs te komen (eerste fiets dus ff laten bekijken) was allemaal geen enkel probleem, kon komen wanneer het uitkwam..... zo gezegd zo gedaan; bandjes hadden niet lang meer, dus afgesproken dat door hem te laten doen in voorjaar.
paar weken geleden gebeld omdat ik op internet banden goedkoop kon krijgen....... geen probleem: hij plaatst ze tegen alleen uurtarief, deden veel mensen.

kom je later bij Motorport voor flesje Forte...... weer verkopers, vent bij de balie van magazijn laat zich 10 minuten niet zien terwijl er wel paar monteurs achter de balie zijn, maar koffie was belangrijker........
 
}) })

Ik heb hier al gereageerd en wil hier nogmaals reageren, dus .....

Met Motoshop Margraten heb ik nu meerdere ervaringen en die zijn positief. Zelfs met kleine tussendoortjes snel geholpen, doen hun best je service te bieden. Koffie en soepje uit de trekautomaat. Gladde praters zijn het niet zo (kan ook aan mij liggen natuurlijk, het moet ook klikken), maar ik ben er beslist positief over.
Mijn zus daarentegen was op het einde van hun open dag erheen gegaan, maar werd niet meer geholpen voor "snel een paar motorlaarzen" Was inderdaad vlak voor sluitingstijd. Nogmaals, komen misschien in eerste instantie wat stug over.

Mokam Beek, goede monteurs, rustig. Ook goede zaak. Alleen bij bestellen van BMW accesoires (Wunderlich), dat was hen wat ingewikkeld. Er werd gezegd, kun je het beste erheen rijden (Eifel / Bonn ??). Is natuurlijk wel waar maar was niet wat ik wilde.

Eentje die hier nog niet vermeld is, is Nostalgica Motoren in Beek. Eigenaar voornaam Job (gelukkig niet die van de Jobs tijdingen = slecht nieuws). Deze kleine dealer doet alleen Harley Davidson en blinkt in mijn ogen uit in geduld en medewerkzaamheid. Ook voor bouten (voor mijn HD Sportster, ja, je verliest onderweg wel eens wat haha; grapje) voor totaal 10 euro of wat dan ook, het maakt niet uit, hij neemt alle tijd.
Van andere HD rijders hoor ik dat ie vooral voor onderhoud best veel op voorraad heeft en ook elders gekochte banden monteert tegen een sympathieke prijs.
Hippe spulletjes, kleding, helmen etc. heeft die slechts met mate.
Ik heb vertrouwen in de man.

Daar houd ik het voor deze update bij.

:] :W
 
Ik heb zeer goede ervaringen met Motorcenter Venlo. :Y

Half jaartje geleden was ik op weg naar hun om mijn Z1000 in te ruilen op een Moto Morini.
Onderweg er naartoe ben ik onderuit gegaan en had redelijk wat schuifschade.

Ik de volgende dag gebeld dat het inruilen niet door kon gaan en het hele verhaal verteld bla bla, moest ik toch maar even langs komen dan zou er even naar gekeken worden.

Uiteindelijk zijn we overeengekomen om de inruil toch door te laten gaan en kon alles afgehandeld gaan worden.

De afhandeling van de schade duurde twee weken, al die tijd mocht ik een Honda Transalp 2010 met nog maar een paar honderd km op de klok kosteloos lenen.

Na twee weken was alles afgehandeld en kon ik mijn Momo ophalen.
Opweg naar huis in de stromende regen hield na 75 km opeens de spanningsregelaar ermee op (bleek achteraf) en stond ik aan de kant van de snelweg .

Ik bellen naar Motorcenter Venlo en nog geen 50min later was hun bus er en waren we weer op weg terug naar Venlo.

Ze baalden enorm dat de motor nu alweer stuk was en zouden dit uiteraard fiksen.
Opnieuw kreeg ik de Transalp aangeboden en met een paar dagen zou de fiets weer klaar zijn.

Week erna weer naar Venlo en daar stond mijn Momo klaar, keurig gepoetst en ze hadden meteen de accu maar vervangen zodat alle elektra 100% zou zijn.


Als dat geen service is!!
 
M.T.E. uit Echt is een prima zaak voor onderhoud. Heb er een keertje banden laten vervangen en toen ik de motor kwam ophalen sneeuwde het. Haalde meteen z'n bus uit om me met motor thuis af te zetten. Ok, zal wel niet zo druk gehad hebben, maar vind dit toch netjes.

Rosa uit Eijsden heb ik een keertje een motor gehuurd. Ook bij deze zaak niks te klagen. Alles netjes en correct geregeld.

Motorport Echt is prima voor onderdelen. Wat aan de dure kant, maar je krijgt wel juiste onderdelen. Heb er wel eens testgereden maar zou er niet zo gauw een motor kopen. Maar da's meer gevoel.
 
Mijn ervaring met Motoport Echt:

Een paar weken geleden zat ik volledig op een dood spoor; Ik had gedacht zeker een KTM SM te gaan kopen maar na een aantal testritjes viel dit toch allemaal wat tegen. Begrijp me niet verkeerd, dit was gewoon mijn gevoel en mijn beleving bij dit type motor rijden. Ik zeg verder niets verkeerd over het merk en de verkopers hiervan!

Met een vriend was ik op een zaterdag een beetje langs motorzaken aan het rijden en op de terugweg stelde hij voor nog even bij Motoport Echt langs te gaan.
Motoport Echt? Was dat die zaak van de familie Vos? En werkte Kenny daar toevallig?
"Ja", zei die maat van me, "ken jij Kenny"? Ik antwoordde dat als je alle biertjes die ik samen met Kenny gedronken had (in onze jeugd ;) ) in een zwembad zou gieten, je een aantal mooie baanjes zou kunnen trekken... :) _O-

Het was een leuk weerzien met Kenny, het was wel 10 jaar geleden dat we ekaar hadden gezien en het was meteen weer gezellig. Daarbij luisterde Kenny goed naar mijn motor wensen en stelde meteen voor om op vanalles te gaan rijden. Uiteindelijk ben ik op een mooie Z1000 uitgekomen, een plaatje van een motor!

De (winter?)prijs was zeer scherp en voor een heel klein beetje meer kwamen er nieuwe banden op, grotere spiegels, een aansluiting voor de druppellader (en lader), een (echte!) grote beurt en kreeg ik nog een mooie korting op enkele accessoires. Graag wilde ik (tegen meerprijs) een nieuwe ketting, verse accu en nieuwe remblokken maar deze waren recent vervangen, aldus hun eigen administratie. Ze hadden me dit extra kunnen verkopen maar deden dit niet, grote klasse mijn inziens.

Graag had ik de motor zelf van midden Limburg naar Zuid Limburg gereden maar met de huidige sneeuw is dat natuurlijk gekkenwerk :+ Ook hierin had ik vrije keuze; de motor voorlopig bij hun stallen of gratis laten bezorgen... Maar ja... het jeukte dus gekozen voor bezorgen. Ook hierover niets dan lof; de uiterst correcte chauffeur zette m'n motor zeer behoedzaam in de garage. De man zat in tijdnood maar hij nam toch de tijd om alles even goed met me door te nemen. :] :] :]

Tot slot; Ben ik gematst omdat ik Kenny kende? Natuurlijk speelt het mee als je iemand goed kent. Maar bij navraag in m'n directe omgeving van motorrijders blijkt dat bovenstaande een herkenbaar verhaal is. Voor een zaak / handelaar heeft familie Vos concurrende prijzen, technisch moet alles 110% zijn en qua bejegening zijn ze uiterst klantvriendelijk.

Motoport Echt? Voor mij beide duimen in de lucht :} :] :}

Groet, Roel
 
Laatst bewerkt:
Ik denk idd dat het heel veel geholpen heeft dat je hem kent.
Zelf ga ik alleen al niet meer naar motoport, waar ik mijn eerste motor gekocht heb, omdat ze gewoon veel te hoge prijzen hanteren.
Bij elke willekeurige zaak in het zuiden liggen de prijzen gewoon 5-10% lager.
 
ik vraag me af waarom je bij moet betalen voor bijvoorbeeld een grote beurt en nieuwe banden. Als je een motorfiets koopt bij een dealer moet je er och vanuit kunnen gaan dat voor de aanschafprijs alles in orde is. Volgens mij betaal je bij Motoport ook al afleveringskosten.
 
ik vraag me af waarom je bij moet betalen voor bijvoorbeeld een grote beurt en nieuwe banden. Als je een motorfiets koopt bij een dealer moet je er och vanuit kunnen gaan dat voor de aanschafprijs alles in orde is. Volgens mij betaal je bij Motoport ook al afleveringskosten.

Waarschijnlijk omdat er nog steeds een verschil bestaat tussen goed in orde en bijna perfect willen hebben. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan