Grandprix Motegi Topic (voorbeschouwing)

mijn verwachtingen zijn

de motogp:
1e biaggi
2e tamada
3e rossi

4e gibernau
5e barros
en hayden 6e

biaggi heeft er vorig jaar gewonnen dus ook nu denk ik dat hij de grootste kans maakt op de overwinning.

tamada is de laatste tijd in een waanzinnige vorm. en ondanks dit zijn thuis race is gaat ie voor de 2e plek

aangezien rossi er ontzettend snel is ( ondanks het een honda basis is ), verwacht ik toch wel een podium voor mijn vriend met de m1.ik denk zowiezo dat rossi zijn punten voorsprong gaat uitbrijden.


250:
1e pedrossa
2e porto
3e ellias


125:
1e dovi
2e stoner
3e barbera
 
Las net dit op MotoGP site:

MotoGP News << back

Tamada: “I am hoping to beat Rossi with a big distance”
News, 15/09/04

Die Tamada krijgt ook praatjes zeg.....
vindt hem wel een super goede rijder. Steekt na Rossi momenteel in beste (goede) vorm.

Maar schept dit nu niet TEVEEL verwachtingen???

EN ONREALISTISCH denk ik!!! :?

Ik denk dat dit een beetje als een dolletje op de persconferentie is gezegd waarbij Rossi, Biaggi, Tamada en Gibernau zaten. Tamada zei dat Rossi vorige keer met hem had gespeeld en dat ie nu wel eens met Rossi wil spelen. Overigens schijnt Bridgestone met speciale banden voor dit circuit te komen en het is nog een Honda circuit ook dussssss............. wie weet. Tamada lijkt mij trouwens geen arrogant type die serieus loopt te bluffen dat ie beter is. Ik ken hem natuurlijk niet maar zo komt ie over. Ik kan er natuurlijk gigantisch naast zitten maar volgens mij zijn japanners over het algemeen toch wel behoorlijk bescheiden ( onterecht ) kijk maar naar wijlen Katoh. Ook altijd een beetje verlegen en terughoudend maar wel een topper( zeker in de 250 ).

Morgen vroeg de wekker zetten en lekker genieten :9
 
1e vrije training ziet er godd uit. Honda pas 3e en 6e t/m 9e. Gaat nog leuk worden. Yamaha en Suzuki gaan lekker :)
302987.jpg
 
303087.jpg


kijk eens naar het verschil tussen rossi en tamada :9
ik weet dat de eerste kwalificatie nog niet echt veel zegt, maar ik snap niet hoe rossi het telkens weeeeer kan ( de yamaha voor en tussen de honda,s gooien )
O-) maar hij houd wel alle honda rijders achter zich, en rijd hele constante tijden O-)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes van hopkins en tamada.jammer van checa dat ie er 2 keer vanaf ging.
en gibernau heeft volgens mij een probleempje met zijn machine.
 
Kijk ook vooral even hoe verschrikkelijk goed Edwards het heeft gedaan!!! })
En volgens mij heeft hij nu zelfs de beschikking over een nieuw chassis *D

Derde in het kampioenschap, HA! ;)
 
ja hij rijd met zijn fream.
}) en hij is inderdaad super snel }) k denk ook echt dat ie derde word })
maar kijk ook eens naar de topsnelheid van ukawa *D
en ik denk dat rossi toch verder gaat uitlopen met zijn punten.
hij komt zowiezo op het podium O-)
 
Kijk ook vooral even hoe verschrikkelijk goed Edwards het heeft gedaan!!! })
En volgens mij heeft hij nu zelfs de beschikking over een nieuw chassis *D

Derde in het kampioenschap, HA! ;)

ehhh....
Edwards staat op 1 seconde van voorlopige pole man Hopkins op de 11e plek.
En dat vinden jullie "snel"?????

Ik denk dat hij het in de race wel goed gaat doen en dat hij langzaam tijdens de race naar voren zal komen en 4e worden ofzo.

Denk eraan dat de Bridgestone kwalificatie banden super zijn, maar de raceband is "minder".
Maar denk dat Hopkins en Tamada wel bij de top 6 zullen finishen *D a.s. zondag.

Ukawa met 310 is lekker snel ja. Nu de rondetijd nog. En daar gaat het om!!!!
Denk dat ie geen rol van betekenis gaat vormen voor de race zondag.
Zullen morgenochtend wel weer verrast worden (hoop ik!)
 
Je moet niet naar deze tijden kijken, maar naar de tijden van een kwartier voor het eind die zijn gereden op racebanden. Toen stond Edwards wel vooraan met aardig constante tijden.
 
Je moet niet naar deze tijden kijken, maar naar de tijden van een kwartier voor het eind die zijn gereden op racebanden. Toen stond Edwards wel vooraan met aardig constante tijden.

Ja dat weet ik, maar lees onderstaand commentaar maar eens van Edwards
(ben overigens ook een Edwards-fan):
Hij reed OOK met kwalificatiebanden in de "mid-'47", dus....... :?

Bron: Gresiniracing (honda)

...COLIN EDWARDS (11th, 1’48”221): “Honda have brought the new chassis for me here and I have felt comfortable with it from the start. Now I can turn much easier and control the bike better. We have made a lot of changes over the course of the day and improved with each one. I have a good rhythm on race tyres and went into the mid 47s on a qualifying tyre without too much difficulty, although maybe we should have waited a little longer before going out because there was a lot of traffic. I’m looking forward to making more improvements tomorrow”....

:9
 
Zet Biaggi maar eens op een HRC-Honda, dan zal hij Rossi helemaal inpakken. Ik vind dat Max het nu heel goed doet met tweederangs-materiaal.
 
Zet Biaggi maar eens op een HRC-Honda, dan zal hij Rossi helemaal inpakken. Ik vind dat Max het nu heel goed doet met tweederangs-materiaal.

Wat schrijf je nu?????
ehhhh, weet je wel waar je het over hebt????
Waar denk je dat onze vriend MAX op rijdt????
Op tweederangs-materiaal?????
:Z :Z :Z :Z :Z :Z LAAT ME AUB NIET LACHEN ZEG..... :Z :Z :Z :Z :Z
 
Zet Biaggi maar eens op een HRC-Honda, dan zal hij Rossi helemaal inpakken. Ik vind dat Max het nu heel goed doet met tweederangs-materiaal.
whahahahahahahahahaha ja die is echt goed whahahahahahahahhaa.
de hrc en sataliet teams maken weinig verschil uit heb ik gelezen.
en het is ALTIJD hetzelfde smoesje van biaggi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de honda is zowieso beter dan de yamaha en hij kan het nogsteeds niet winnen!!!!
biaggi zal t nooit winnen van rossi( kwa kampioenschap ) })
laat biaggi eerst gibernau maar eens verslaan. want zelfs dat lukt hem niet( hiermee bedoel k niet mee te zeggen dat gibernau een slechte rijder is hoor ) }) , terwijl gibernau op hetzelfde materiaal rondrijd.
 
Hm...vrije training stelt een beetje teleur, de tijden dan.. B| Hopen dat 't straks wat harder gaat! *D

full


..in de ochtend is 't natuurlijk wat koeler, zie je ook aan de 'ground temp.' ;)
 
Voor alle duidelijkheid: Dit is de uiteindelijke ranglijst en n.a.v. deze tijden wordt dus de startopstelling gemaakt.

Bridgestone is on the run...

full
 
Die Bridgestone qualifiers zijn wel goed, maar ik heb niet echt veel vertrouwen in die racebanden. Als ik zo de rondetijden in het algemeen bekijk dan wordt het een gevecht tussen Rossi en Biaggi, de rest kan die twee niet bijhouden.
 
Waar baseer je dat op?? Tamada heeft bewezen goed mee te kunnen wanneer er op een circuit wordt gereden dat hem ligt, of dat hij goed kent? Ik denk dat Tamada gewoon meedoet om de voorste plaatsen hoor.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan