Grandprix Motegi Topic (voorbeschouwing)

Teleurstellende training. Niek kwa uitslag maar wel om naar te kijken. Laatste 10 minuutjes met qualifiers leuk, maar daarvoor lagen de tijden 1,5 á 2 seconden van de tijden van gisteren. Gisteren werd er vanaf de 1e minuten geknald. Ik denk dat de heren erg bezig zijn geweest met de race set up. Verstandig natuurlijk maar niet echt spannend om naar te kijken.
Wat zou er aan de machine van Gibernau mankeren :? Edwards lukt het wel goede tijden te rijden :? Ik ben geen Gibernau fan maar het zou jammer zijn als de titelstrijd nu al wordt beslist :( .
 
wow dat was wel een sicke klapper in de 1e bocht!

jammer dat al die gasten eraf moesten gaan '(

verder wel een leuke race, alleen vrij weinig gave gevechten :Z
 
Ik zag trouwens tijdens de trainingen (..logisch want in de race waren er geen beelden van 'em :X ..) dat Biaggi 'gewoon' schakelde :? Dus geen omgekeerde schakeling, maar normaal zoals jij en ik schakelen..dacht dat iedere racer andersom schakelt..dus 1 omhoog en 2,3,4,5 en 6 omlaag..iemand een idee waarom hij dat niet doet :?
 
Ik zag trouwens tijdens de trainingen (..logisch want in de race waren er geen beelden van 'em :X ..) dat Biaggi 'gewoon' schakelde :? Dus geen omgekeerde schakeling, maar normaal zoals jij en ik schakelen..dacht dat iedere racer andersom schakelt..dus 1 omhoog en 2,3,4,5 en 6 omlaag..iemand een idee waarom hij dat niet doet :?

Dat is puur gevoelsmatig.
Ik heb ook geracet en daar rijdt ongeveer de helft zo en de andere helft schakelt naar beneden op......
Gewoon waar je voorkeur naar uitgaat he....
Voor alle duidelijkheid hoef je daar NIET je versnellingsbak voor aan te passen.
Enkel schakelmechanisme bij je linker voetsteun OM zetten.....
Makkie ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan