Groeten we niet meer in 2010?

moreneedforspeed

Die hard MF'er
3 nov 2009
288
0
Ommen
Vandaag weer een rondje gereden en dat leidde tot de volgende vraag:

Heeft iedereen zoveel moeite om z'n fiets onder controle te houden en kunnen de handjes dus niet van het stuur.........

Of groeten we elkaar niet meer?

En ja, ik had mijn helm op, dus daar kan het niet aan liggen...
 
De motoren van tegenwoordig zijn zo gammel dat ze alle onderdelen vast moeten houden anders valt ie uit elkaar :P

En als je denkt dat een groep harleyrijders groet, ze steken alleen hun hand uit om de onderdelen van de rijder voor hun te vangen :+


Eén troost, ik zwaai wel nog hoor :W :W
 
zelfs ik als lesser groet iedere motorrijder die ik tegenkom, dus de machines moeten wel te beteugelen zijn.
 
ik groet en moet zeggen dat vandaag eigenlijk iedereen wel terug groeten. en veel seinen ook!!!! (stukje verderop stond de politie met radarguns, en nog verder stond een busje met een drietal motoren erachter en ongelukkige mensen ernaast).
 
Heb een half uurtje gereden en ik kwam thuis met een lamme arm, zoveel groetende motorrijders O-) .

En dan rij ik nog wel tussen de Duitsers })
 
ik rij op een bmw dus ik groet bij voorkeur niet. En als doorrijder kijk ik natuurlijk ook nog 's ontzettend neer op mooiweerrijders.

;)
 
Laatst bewerkt:
tijdens de les zwaai ik ook altijd even, meestal wordt er ook gewoon terug gezwaaid.

Vorige les voegde ik in op de snelweg, op de linker baan reed een motor van de klpd, ik zwaai toch maar ff, hij zwaait terug, heb me 2 uur afgevraagd hoe hij nou met rechts terug kon zwaaien en toch gewoon vrolijk 130 bleef rijden op de linker baan.
 
tijdens de les zwaai ik ook altijd even, meestal wordt er ook gewoon terug gezwaaid.

Vorige les voegde ik in op de snelweg, op de linker baan reed een motor van de klpd, ik zwaai toch maar ff, hij zwaait terug, heb me 2 uur afgevraagd hoe hij nou met rechts terug kon zwaaien en toch gewoon vrolijk 130 bleef rijden op de linker baan.

Dat heet cruise-control...
 
tijdens de les zwaai ik ook altijd even, meestal wordt er ook gewoon terug gezwaaid.

Vorige les voegde ik in op de snelweg, op de linker baan reed een motor van de klpd, ik zwaai toch maar ff, hij zwaait terug, heb me 2 uur afgevraagd hoe hij nou met rechts terug kon zwaaien en toch gewoon vrolijk 130 bleef rijden op de linker baan.

Misschien was het een Engelse import. Dan zit het gas links.
 
Terug
Bovenaan Onderaan