Groeten/Zwaaien motorrijders

_O- _O- _O-
enkele dagen geleden was een man met een rolstoel op de luchthaven, deed zijn kunstbeen uit om door de X-ray te sturen, ook al hoeft dat niet volgens de regels.

Tot daar aan toe, hij was het vergeten terug te nemen, omdat hij verder ging met de rolstoel ...
gelukkig valt zoiets meteen op, en hebben we het hem achterna gebracht.

Jullie hebben in elk geval jullie beste beentje voorgezet om hem te helpen. Weet niet of je die uitspraak ook in Belgie kent. :)

uiteraard bestaat dat daar niet nee ;) stel je voor :X

Denk te druk he... rush hour in Asia...
 
Ik vind helemaal mooi :W

Zwaai naar alles wat minder dan vier wielen en meer dan 50CC heeft :W

+1. Goede samenvatting.

maar er moet wel wat te zeuren vallen natuurlijk...

dus ... HOE zwaai je.. ?

Naar HD's: gereserveerd, koel handje.
Naar BMWs : heel lauwtjes, twee vingers van de koppeling optillen.
Naar tegemoetkomede Supersports : cool hand down side...V-teken.
Naar motoragenten: hand op been (disrespect voor de matennaaiers die bonnen schrijven)
Bij inhalen van colonne 1-pct-ters: met voetje, als en pissende hond...

In het Weekend: EnThouSiaST... (grote WUIF !!)

etc...

(een zwaaitopic mag nooit stilvallen)
 
Ik zou, om eerlijk te zijn, ook denken: "ah, die staat even uit te rusten/van het uitzicht te genieten"

Tenzij je met schroevendraaiers en sleutels in de weer bent, dan zou ik ook wel even stoppen.

Als het zadel eraf is en je met de tank omhoog staat te klootzakken is het wel duidelijk denk ik ;)
 
+1. Goede samenvatting.

maar er moet wel wat te zeuren vallen natuurlijk...

dus ... HOE zwaai je.. ?

Naar HD's: gereserveerd, koel handje.
Naar BMWs : heel lauwtjes, twee vingers van de koppeling optillen.
Naar tegemoetkomede Supersports : cool hand down side...V-teken.
Naar motoragenten: hand op been (disrespect voor de matennaaiers die bonnen schrijven)
Bij inhalen van colonne 1-pct-ters: met voetje, als en pissende hond...

In het Weekend: EnThouSiaST... (grote WUIF !!)

etc...

(een zwaaitopic mag nooit stilvallen)

Ik zwaai naar alles. Alleen veel zwaait niet terug. Zeker die HD rijders niet...
 
Laatst bewerkt:
+1. Goede samenvatting.

maar er moet wel wat te zeuren vallen natuurlijk...

dus ... HOE zwaai je.. ?

Naar HD's: gereserveerd, koel handje.
Naar BMWs : heel lauwtjes, twee vingers van de koppeling optillen.
Naar tegemoetkomede Supersports : cool hand down side...V-teken.
Naar motoragenten: hand op been (disrespect voor de matennaaiers die bonnen schrijven)
Bij inhalen van colonne 1-pct-ters: met voetje, als en pissende hond...

In het Weekend: EnThouSiaST... (grote WUIF !!)

etc...

(een zwaaitopic mag nooit stilvallen)
enthousiast met 2 handen? Dan Moet ik ff ergens gaan oeffenen...
 
Ik ben meestal wel van het fanatiek handje zwaaien. :W Vooral leuk op de snelweg!

Bij stoplichten ben ik minder bereid uitgebreid te gaan zwaaien naar een ander wachtende motorrijder in verband met dat hij per ongeluk uit schrik met zijn koppelings hand terug gaat zwaaien. Is dat ooit iemand overkomen?
 
Ik ben meestal wel van het fanatiek handje zwaaien. :W Vooral leuk op de snelweg!

Bij stoplichten ben ik minder bereid uitgebreid te gaan zwaaien naar een ander wachtende motorrijder in verband met dat hij per ongeluk uit schrik met zijn koppelings hand terug gaat zwaaien. Is dat ooit iemand overkomen?

in stilstand kan je meestal (voetrem) wel met de gashand zwaaien.
 
Ik ben dat suffe gezwaai wel een beetje zat de laatste tijd. Ik zwaai tegenwoordig niet meer uit mezelf, soms een klein zwaaitje nog als iemand heel fanatiek naar mij begint te zwaaien maar verder niet meer.
 
Ik ben nog aan het lessen maar zie het zo voor me dat ik naar zo'n beetje alle motorrijders zal gaan zwaaien. Geeft het rijden toch net weer wat extra's.
 
Vandaag ook maar tegengekomen, flink zwaaitje naar 2 tegenliggende supersports in een bocht, kreeg ik 2 zwaaitjes terug :)
Vond ik wel leuk om te zien hoe zij zo plat gaan met 1 handje aan het stuur :')
 
Ik ben dat suffe gezwaai wel een beetje zat de laatste tijd. Ik zwaai tegenwoordig niet meer uit mezelf, soms een klein zwaaitje nog als iemand heel fanatiek naar mij begint te zwaaien maar verder niet meer.


Dan gaan wij nooit zwaaien, 125's word niet naar gezwaaid :] :X
 
Laatst bewerkt:
ik zwaaide naar alles en alles zwaaide terug behalve de hipsters en bompa's op hun scooters dus, die krijgen er nu ook geen meer.
 
Afgelopen weekend per ongeluk vanaf een boot naar een motorrijder gezwaaid en een "vroem, vroem", beweging met m'n rechterhand gemaakt. Ik kreeg gelukkig een instemmend knikje terug! Keurig volk, die motormuizen.
 
Zwaai naar alle motoren op twee wielen. En terug naar iedereen die zwaait.
Gewoon omdat het een mooi gebaar is in een wereld waar mensen steeds meer langs elkaar heen leven. Zie het meer als een soort statement tegen een steeds op zichzelf gerichtere maatschappij. :+
 
Zwaai naar alle motoren op twee wielen. En terug naar iedereen die zwaait.
Gewoon omdat het een mooi gebaar is in een wereld waar mensen steeds meer langs elkaar heen leven. Zie het meer als een soort statement tegen een steeds op zichzelf gerichtere maatschappij. :+

:} :} :}

En vooral ook naar kinderen die in hun volle enthousiasme zwaaien naar motoren omdat ze 'cool' zijn. Dat zijn de motorrijders van de toekomst. Als we naar hun niet terugzwaaien dan verdwijnt de volledige zwaaicultuur.
Kan natuurlijk ook zijn dat HD rijders niet zwaaien omdat er als kind niet naar ze terug gezwaaid is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan