Johnny FZ1
Die hard MF'er
- 14 okt 2013
- 602
- 50
Dit is ook het resultaat van opschuren en met belgom polijsten.
Dus als je het met poetsen niet meer red zal je het met de enkele post hierboven stappen moeten doen .Is wat werk , maar het resultaat zal er ook naar zijn.
[afbeelding]
Gaat dat niet ontzettend krassen dan?
Van welk metaal is je uitlaat eigenlijk?
Is het geen titanium?
Of maakt dat niet uit hoe je titanium behandeld?(zelfde als andere metalen?)
Zo goed dat ik de uitlaat toch zou demonteren. Dat moet wel enorm agressieve zooi zijn.
Ik denk niet dat dat bij mijn motor nog werkt,
Kom, kom, niet zo somber, ken niet is dood, wil niet leeft nog. Effe op zaterdagmiddag een uurtje goed poetsen en hij blinkt weer als nooit tevoren!Ik denk niet dat dat bij mijn motor nog werkt,
... want, @TS, als je motor écht zout heeft gezien, ziet ie er zo uit:[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is wel van enkele duizenden km's door het zout. Is er nu alweer allang vanaf, maar blinken zal ie nooit meer doen. Gelukkig is dat in mijn situatie ook niet belangrijk.
En als ik mijn collector moet afnemen, kan ik best eerst nieuwe dichtingen en bouten bestellen.
Ik snap niet goed hoe je dat doet ...Kom, kom, niet zo somber, ken niet is dood, wil niet leeft nog. Effe op zaterdagmiddag een uurtje goed poetsen en hij blinkt weer als nooit tevoren!
Weer wat geleerdTitanium corrodeert niet