Ja zegt mij wel wat heb je een Pb gestuurd.Volledig off-topic...
@maarten mak , bekend met het bedrijf AKB ?
Naam komt mij bekend voor...
Antwoord mag via pb, die van jou staat uit...
Je hebt altijd druk nodig anders stroomt er geen olie.Rollenlager krukas VS lagerschalen krukas.
Zeker. Maar bij een gs1000 is die druk dus heel minimaal. En voor die rollagers op de krukas is dat ook prima. Race en turbo toepassingen is dus een ander verhaal....Je hebt altijd druk nodig anders stroomt er geen olie.
ik volg niet ???Je hebt altijd druk nodig anders stroomt er geen olie.
Volgens de handleiding moet de oranje draad van de Dyna 2000 ontsteking de retard mode aansturen als deze setting is ingesteld, maar als ik dat doe en ik sluit de oranje draad aan op de massa, dan slaat de motor af..
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
Je handleiding is verouderd, ik had als ik het me goed herinner een extra bijlage waar verteld werd dat de oranje draad nu gebruikt kan worden om je ontsteking te onderbreken voor bijvoorbeeld een quickshifter, je hebt een andere nodig voor retard mode, paars of zo maar check effe online bij de manuals bij Dynatec.
Dank je, ik dacht al zoiets, de oranje draad is volgens de handleiding nog steeds bruikbaar voor wat je zegt..
Ik dacht dat die andere 3 losse draden waren om een computer of datalogger of zoiets op aan te sluiten.
Ik heb al gezocht op het WWW, maar ik kom alleen maar dingen voor Harleys tegen, of andere Dyna 2000 modules.
Morgen even proberen wat ie met de paarse draad doet.
Paar weken?! Maak daar maar een paar dagen van..Kijk zo horen we het graag , hij heeft gelopen , nu rustig verder opbouwen en dan over een paar weken rijden
Daar lijkt het inderdaad meer op, dank je!Ratelen is niet het juiste woord, meer een soort stotend lopen. Als de carbs mooi synchroon staan heb je daar veel minder last van.
Super dik project, ben benieuwd hoe die zo loopt.
Ik zie dat je onder de tubro een opvang tankje hebt gemaakt, wanneer pomp je deze terug naar het carter?
Of constant als de motor op contact staat? Loopt je pompje dan niet droog, en welk pompje gebruik je hiervoor.
Ben langzaam ook wat punten op rij aan het zetten voor een turbo project