Volgens het blad motor in 1985:
[afbeelding]
Dit resulteerde dan in:
[afbeelding]
Mooi ding, zou ik ook wel willen, maar ik ken mezelf, als ik gepoetst heb gaat het toch weer regen, dus laat ik het maar (ik gebruik de motor vooral voor woon/werk verkeer)
De afgelopen weken was het wel heel erg, bij elke regen/hoosbui die naar beneden kwam, zat ik op de motor.
ik heb je topic gevolgIn no-time deze motor gerestaureerd, geweldig, ik doe je dat niet na.
Ik hoopte eigenlijk dat ik centjes kon besparen door alleen nieuwe kabels te doen.De kabels zijn over het algemeen versmolten in de bobines ,dus bij vervanging koop je meestal dit compleet.
Maar er zijn aftersales setjes (immies) te koop die een stuk goedkoper zijn.
Controleer eerst je kappen die zijn meestal de boosdoener ,zonodig koop dan de orginele deze zijn iets duurder dan de immies van NGK maar wel een stuk beter.
Ik hoopte eigenlijk dat ik centjes kon besparen door alleen nieuwe kabels te doen.
Kappen heb ik al gedaan, dat hielp wel iets, maar ik zag gister de vonken van de kabels springen.Ziet er leuk uit maar rijdt voor geen meter
@Alfa GTV,..je hebt het over 100km enkele reis woonwerk. Das 200km per dag,..800 a 1000km per week,...Dat is minstens 45000km per jaar,...dat is een megakilometerstand neem ik aan?
Ik doe met mijn Bandit 1200 elke werkdag 90km,...nu 51000km,..