Update; zojuist in de stromende regen van Hilversum naar IJmuiden gereden.En, hoe bevalt de toerbuffel in de harde praktijk?? Gelukkig is het je ook gelukt om de temperatuur naar boven te krijgen.
Voor zover ik weet zitten er geen (uit)laden aan of in het blokdaar was ik weer
met een nieuwe vraag
zijn er meerdere uitladen die op dit blok passen?
Gaat eigenlijk om de aansluiting op het blok en dat ie onder het blok langs gaat,
verdere ophangingspunten ed. zijn niet belangrijk
voor de rest las ik het zelf wel af
en met de carburateur ben ik er ook nog niet uit.
welke van de aansluitingen ik moet nemen.
zal zo foto`s plaatsen.
mvgr mark
grapjas
Ik bedoelde uitlaten, maar wphb heb ik niet helaas dus daarom vraag ik het hier even
Hebbie probleempje.
Na het ontkoppelen van de benzinetank, plaatsing van benzinefilter tussen benzinetank en carbs, en terug aansluiten ... komt geen benzine meer uit via de stand ON en RESERVE. PRI loopt wel.
Maar in geen een van de 3 standen wilt de motor aanslaan.
Daar zeg je me iets interessant :p ... vacuumslang. Waar zit die? Wat doet die?
Onder de benzinetank , aan de overzijde van de benzinekraan, zit een nippel met 2 draadjes. Die 2 draadjes zijn voor de benzinemeter op het dashboard. Moet die nippel afgesloten worden? Op dit moment is die gewoon onbedekt.
Er komt geen benzine tot aan de benzinefilter. De benzine wordt dus niet aangesloten. Als ik probeer te starten zonder de pri slang aangesloten en de kraan op ON of RES, dan pomp er benzine via de PRI nippel.
Als je op deze pagina even naar boven scrollt, zie je hele duidelijke foto's