Dank je wel voor de info. Ken je trouwens Henri zijn caferacer project? Eruug gaaf, en ik hoop dat Henri 'em nog eens helemaal af maakt. (ik dacht dat dat alleen een paar puntjes op de i was)
Dat de bouten waar de uitlaat mee vast zit afbreken lijkt ook bijna standaard.....
Remleidingen kan je ook op maat laten maken bij Melvin.de en die zijn ook niet echt duur.
Welkom hier! Wel leuk zo'n stuurkuip. Is dat een originele "S" ipv een "ES". Henri heeft zijn tophalf ook wel eens ingekort tot zo'n stuurkuip, dus kan ook een zelf gezaagd exemplaar zijn. Vergeet niet even kritisch naar je remleidingen te kijken. En als je een voltmeter hebt ook je accu spanning meten met draaiende motor bij verschillende toerentallen om je dynamo en spanningsregelaar te controleren. Gelukkig moet Strikkie vanwege de verkoop van de ES wat onderdelen kwijt dus dat is al vast mooi. Vergeet geen foto's van de voortgang te posten! Het flexibele deel van de knippers wordt hard en dan breekt het spul daar, maar je kan ze inkorten mocht je nog resten hebben.Hoi allen,
Na lang lezen in dit forum ben ik afgelopen vrijdag op pad geweest om een GSX 750 es op te halen. Het is een geïmporteerde Canadees die 15 jaar stil heeft gestaan.
Na een weekendje sleutelen loopt hij weer
De komende tijd moet ik er nog even flink mee aan de slag. De remmen moeten worden gereviseerd, banden vervangen enzovoorts.
Daarnaast is de uitlaat lek en de knipperlichten voor zijn kapot, dus mocht er nog iemand iets hebben liggen dan heb ik zeker interesse!!