Hoi Rob,ik heb een setje stalen remleidingen voor een SV liggen, als ze passen kun je ze krijgen. Stuur maar een pb, als je ze wil.(zijn er 2). Groet,Coert.@Tom, was er al bang voorZal eens speuren naar stalen remleidingen. Gezien je er 5 moet hebben voor de antieduik voorvork.
Voorlopig remt het wel maar het kan beter.
En ja weet dat k&n veel beter is. Maar die paar keer dat ik ermee rijd
@Fred, thanks! Nu weet ik welke maat ik moet bestellen
Passen de rechte er achter, gezien ik niet in de zijkapjes wil gaan zagen. Of moet er een 45graden bocht aan?
Zaterdag eens kijken bij de motorbeurs in Hardenberg of daar van die filters te scoren valt
Thanks voor de tips
Door de lage biedingen (sloop prijzen) toch maar besloten de GSX aan te pakken en voorlopig te houden.
Als de boel weer rijd zal ik een uitgebreid verslag doen wat er de laatste paar weken gebeurd is.
Bij mijn GSX bestond de pen die door het blok naar de koppeling gaat, uit twee delen met een kogeltje er tussen.
Kogeltje vergeten?
Ook als het blok en dan vooral de olie lekker warm is?
Is het deze?dat was mijn plan al ja, meter meenemen en ter plekke doormeten.
De tweede , die van 88 heb ik gisteren gezien en laten staan. Was niet netjes genoeg voor ons. Zaterdag gaan we voor die van 86 kijken, een blauw witte die op MP staat aangeboden voor 1150,- in het noorden.(linken lukt zo gauw niet) Aanhanger bestellen en hopen dat dat niet voor niets is. Motor is weinig gebruikt de laatste jaren volgens verkoper. Maar eens kijken hoe oud de banden zijn. Hoe oud mogen banden eigenlijk zijn ivm harder worden van het rubber?? Adviesje ?
Ben een echte mooi weer toerrijder ( vrouwtje achterop), maar banden moeten wel veilig zijn natuurlijk. Remleidingen zijn sowieso aan de beurt als ik de fotos zo bekijk en verkoper vraag. Gelijk dan maar afkoppelen van anti duik. Als alles doorgaat zal ik hier zeker nog adviezen van jullie kunnen gebruiken!
Tsja altijd moeilijk. Banden een 300 euro, maar goed wellicht zijn deze nog wel vers. Leidingen iets van 25 per leiding dus 100 als je de anti-duik niet aansluit. Ik heb die destijds ook afgeblind met M10x1 bouten. Als je de dynamo en spanningsregelaar moet vervangen komt er nog het nodige bij. Overigens schijnt het zeer verstandig te zijn een moderne mosfet regelaar te monteren bv een Shindengen SH232-12. Er wordt beweerd dat de gewone spanningsregelaars de dynamo na verloop van tijd altijd mollen..........maar goed met deze rij ik inmiddels 12 jaar. Kortom zoals het altijd gaat is de prijs die je uiteindelijk wil betalen sterk afhankelijk van de staat van de motorfiets. Als de banden en spanning op accu in orde zijn, dan heb je alleen maar een paar remleidingen te vervangen mits je verder geen andere gebreken vindt.dank je Tomcat, is `m inderdaad
yep , had ik ook al aan gedacht , lijkt typisch een weinig gebruikte motor, dan is het inderdaad opletten met de banden leidingen rubbers etc. Ben in de banden niet zo bij eigenlijk. zal eens wat gaan lezen in het bandentopic Wat zou een gemiddelde set banden gaan kosten, uitgaande van rustig toergebruik.
En ja, met banden , leidingen en mogelijk voorschot op wellicht dynamo en sp.reg in aantocht hebben we het al gauw over een 700 euro aan extra kosten lijkt me of niet? En dan zou een prijs van rond de 1000 euro nog best (te) fors zijn inderdaad.
Goede morgen mobysv,nog even voor jouw Tomcat, het is niet wat geworden, helaas.
Geheel was in zeer mooie staat, enkel werd bocht 3 niet heet rest wel. Ook hoog stationair lopen. dus geen Go voor mij voor dat geld, teveel risico.