GSX750ES

kevinblade

motorverslaafde/deskundige
1 okt 2003
11.195
759
Apeldoorn
Ik heb een GSX750ES uit 1987 en ik heb ee blok van een gsxr1100 uit 1991 met 149 pk aan het wiel, ik heb een voorvork en wielen en een complete achterbrug van zo,n ding.
Als ik dus een gsx750/1127es ga maken is dat wat??????
mss iemand die het resultaat kan fotoshoppen????
Dank u
 
Dacht dat ik de eerste was Robinjo maar ik wordt een beetje gek van de projecten.
Ik heb een 750 zephyr met zzr 1100 wielen en voorvork en blok moet alleen ff snel gemaakt worden, een gsx1100 et met andere wielen de gsx750 es en wil nog een 1135 hebben , maar tijd heb ik nieteens volgens mij mankeer ik iets??????
Maar ga ff kijken op oldschool



Effe op Oldskoolsuzuki kijken, alles is al een keer gedaan. :Y
 
Heb in ieder geval een pop-up Katana gezien (identiek met de jouwe behalve bodywork) met een GSXR 1100 blok erin en andere wielen/ vorken, maar meestal wordt het gedaan met het eerste type GSX want daar past wel een luchtekoeld GSX1100 blok in en bij de jouwe niet of zeer moeilijk daar zijn ze nog niet over uit, het R blok wat jij wilt is makkelijker erin te proppen en ziet er in een ouwe GSX gewoon te klein uit, je houdt teveel ruimte over vind ik.

Wel effe je frame een beetje verstevigen met al die power straks!

En ik ga niet zeggen dat je wat mankeerd ik heb zelf 5 fietsen ;)
 
Heb in ieder geval een pop-up Katana gezien (identiek met de jouwe behalve bodywork) met een GSXR 1100 blok erin en andere wielen/ vorken, maar meestal wordt het gedaan met het eerste type GSX want daar past wel een luchtekoeld GSX1100 blok in en bij de jouwe niet of zeer moeilijk daar zijn ze nog niet over uit, het R blok wat jij wilt is makkelijker erin te proppen en ziet er in een ouwe GSX gewoon te klein uit, je houdt teveel ruimte over vind ik.

Wel effe je frame een beetje verstevigen met al die power straks!

En ik ga niet zeggen dat je wat mankeerd ik heb zelf 5 fietsen ;)

:+ :+ VIJF :?

ben ik gelukkig niet de enigste [ verzamelaar ] 5 x soes :}
 
Ben gelukkig dan niet de enige met zo,n tic.
Ik heb er 9 waaronder ook bv een T955 triumph en ik ben naar de tt geweest met een XS1100 uit 1978 en had een reuze lol!!!!!!!!!
Maar ik kan nu eenmaal nooit een motor std laten.
 
En wat ik op het eerste ook heb gezien is dat het carter van de 750ES gelijk is aan de oliegekoelde.
Het 750es blok is de voorloper van de gsxr oliekoelers, dus het blok is kleiner.
In 1985 had ik een katana 1100 met een 1135blok voorvork en wielen, hete nokkenstokken, geflowde kop en voor die tijd liep dat ding beestachtig.
Die katana was een rood/grijze en ik heb er zelfs foto,s van en nog steeds spijt dat ik hem toen had weggedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan