Ik heb een 750 K1 met een andere tandwielverhouding. (2 tandjes minder voor)
Trekt nu bijna net zo hard naar de 200/230 ongeveer als een 1000K5. Scheelt echt nog maar heeeel weinig.

Als de 750 je voorkeur heeft maar je eigenlijk liever meer koppel hebt is dat misschien wel een oplossing..
 
als je zo gek bent van die tweecilinders, waarom kijk je dan niet voor een brullende opvolger van de SV en de 749? Een 999 geen optie? Of een SP2? Of een RSV 1000?

niet dat je op een gsxr 750 of 1000 tekort komt, maar ik vraag me af waarom je van een 2 naar een 4 pitter wil als je koppel zo fijn vindt.
 
Long time ago, kwam van een kawa 2004 636 proefgereden op de soes 750 en vond de 636 bijna net zo snel. Ik ben toen voor de 1000 gegaan en nooit spijt van gehad. Misschien mede door mijn postuur maar bleef de zx10r ruim voor bij snelweg sprintjes. Tevens vond ik hem zeer goed sturen, had hem wel iets laten zakken door de voorpoten. full yoshi en powercommander en gaan met de banaan.

Damn mis me ex bike. Ben nu een lul op een BMW r1200gs :)
 
Is de 1000 ook niet iets wat groter dan de 750, of zeg ik nu iets heel geks?
Voor de wat 'grotere' rijder ook niet geheel onbelangrijk ;)
 
Laatst bewerkt:
als je zo gek bent van die tweecilinders, waarom kijk je dan niet voor een brullende opvolger van de SV en de 749? Een 999 geen optie? Of een SP2? Of een RSV 1000?

niet dat je op een gsxr 750 of 1000 tekort komt, maar ik vraag me af waarom je van een 2 naar een 4 pitter wil als je koppel zo fijn vindt.
Probleem is dat een 2 cilinder met het vermogen dat ik zoek en die niet te oud zijn redelijk duur zijn. Zolang ik ook studeer ga ik ook voor een iets meer betrouwbaar merk, waar je alle onderhoud zelf op kan doen en ook niet te duur is.
 
Als je inderdaad voor meer wilt gaan zou ik de GSX-r K5 nemen. Lekker veel Koppel, veel vermogen en daar raak je niet zo 1-2-3 op uitgekeken. Ik denk dat je op de 750 snel uitgekeken bent, zoveel extra ten opzichte van wat je nu hebt is het nou ook weer niet.
De 1000 rijdt en stuurt ontzettend lekker. Neem dan ook gelijk een extra snotlap want de 1e keer dat je die 1000 open trekt dan trek je het snot voor je ogen weg...
Succes!
 
Om even men oud topic op te halen, het is de GSX-R 1000 k5 geworden ^^
Wat een beest, tot nu toe helemaal geen spijt dat ik voor de 1000 ben gegaan ipv 750 :D.
Bedankt aan iedereen voor jullie hulp en input met het doorhakken van de knoop!
IMG_20150419_175815.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan