Klopt helemaal. Maar goed, wellicht dat bij een ander verkoper het allemaal anders was gelopen hoor, maar dat kan ik niet helemaal beoordelen nu. Het was die afgelopen zaterdag ook erg druk daar in de zaak.Even gekeken op internet. Zit die in Havelte?
Citaat:
Barbier Motorsport de gezelligste motorzaak van Drenthe! Mooie motoren voor nette prijzen
Internet, social media of een forum als dit is levensgevaarlijk voor een zaak. Als je het niet goed doet sta je gelijk bekend als slecht. Maar ja, als er meerdere afgeven neem ik aan dat er toch iets niet klopt. Ben het daarom niet helemaal eens met je opmerking dat een andere verkoper..... etc. In een goede (motor)zaak dient elke medewerker zich te gedragen als een ambassadeur van die zaak. Een slechte medewerker jaagt tenslotte je klanten weg.Klopt helemaal. Maar goed, wellicht dat bij een ander verkoper het allemaal anders was gelopen hoor, maar dat kan ik niet helemaal beoordelen nu. Het was die afgelopen zaterdag ook erg druk daar in de zaak.
Klopt helemaal. Dat is waarom ik het ook enigszins wat nuanceerde zodat niet meteen de hele zaak in diskrediet wordt gesteld. Er zullen inderdaad ook mensen zijn die er wel naar volle tevredenheid zijn geholpen. Ik heb de beste man ook aangesproken hierop, en dat nam hij wel ter harte, maar goed, desalniettemin heb ik nog steeds geen garantie. Wellicht dat ik ook eventueel iets te impulsief ben geweest met de aankoop, maar goed een oud gezegde luidt dan ook : "liefde maakt blind". Nu hopen dat het enkel bij een slechte spanveer blijft van de uitlaat, en eventueel een beetje. Gelukkig tijdens de terugrit (80km) helemaal niets kunnen merken aan minpunten aan de motorfiets (op een lege tank na toen ik bijna thuis wasInternet, social media of een forum als dit is levensgevaarlijk voor een zaak. Als je het niet goed doet sta je gelijk bekend als slecht. Maar ja, als er meerdere afgeven neem ik aan dat er toch iets niet klopt. Ben het daarom niet helemaal eens met je opmerking dat een andere verkoper..... etc. In een goede (motor)zaak dient elke medewerker zich te gedragen als een ambassadeur van die zaak. Een slechte medewerker jaagt tenslotte je klanten weg.
Dat laatste herken ik. Proefrit gemaakt, motor gekocht (SC28) en terug naar huis. Sta ik 10km voor huis met een sputterende motor. Gelukkig heeft de SC28 een reservekraan dus even draaien aan die kraan, starten en doorrijden.Klopt helemaal. Dat is waarom ik het ook enigszins wat nuanceerde zodat niet meteen de hele zaak in diskrediet wordt gesteld. Er zullen inderdaad ook mensen zijn die er wel naar volle tevredenheid zijn geholpen. Ik heb de beste man ook aangesproken hierop, en dat nam hij wel ter harte, maar goed, desalniettemin heb ik nog steeds geen garantie. Wellicht dat ik ook eventueel iets te impulsief ben geweest met de aankoop, maar goed een oud gezegde luidt dan ook : "liefde maakt blind". Nu hopen dat het enkel bij een slechte spanveer blijft van de uitlaat, en eventueel een beetje. Gelukkig tijdens de terugrit (80km) helemaal niets kunnen merken aan minpunten aan de motorfiets (op een lege tank na toen ik bijna thuis was)
Ach, ik heb de gok genomen om door te rijden. Ik wist van de Thunderace, als het lampje ging branden, dat ik nog best wat kilometers door kon rijden. En ook met de blade heb ik het makkelijk gered. Thuis kwam ik er pas achter dat het knipperende getal dat verschijnt op het display, de "geschatte" verbruikte brandstof is vanaf moment dat het lampje gaat branden. Ik heb blijkbaar 3.5L reserve brandstof, en ik denk dat het ongeveer 20km was. Volgens mij heb ik toen 1 liter verbruikt. Maar goed, nogmaals, dat las ik pas in het boekje toen ik thuis wasDat laatste herken ik. Proefrit gemaakt, motor gekocht (SC28) en terug naar huis. Sta ik 10km voor huis met een sputterende motor. Gelukkig heeft de SC28 een reservekraan dus even draaien aan die kraan, starten en doorrijden.
Bij kosten rijklaar maken zeg ik altijd:"Rijdt ie niet dan?" En dan is het wel snel gedaan met die extra kosten.Toen ik mijn sc57 kocht en ermee naar huis reed ging het lampje na 20 km al branden. De sc59 werd afgeleverd met een volle tank. Vind het altijd wat vreemd als je als bedrijf een voertuig (auto of motor maakt niet uit) met een praktisch lege tank aflevert. Dat geldt nog meer als je ald klant ook nog de zgn. "kosten rijklaarmaken" mag voldoen. Komt erop neer dat je het voertuig simpelweg niet eens kunt kopen voor de geadverteerde prijs. De kosten staan vaak ook niet in verhouding met hetgeen ze daadwerkelijk aan werkzaamheden verrichten.
Een foto omdat het kan.Mooie verzameling, ik heb zelf twee sc28 en ben eigenlijk nog op zoek naar een originele einddemper van een 92. Ik heb een zwart/bronze en een rood/wit/blauwe die omgebouwd is naar naked. Als ik ooit is klaar ben met de andere projectjes wil ik deze ook een keer ombouwen naar bekuipte versie. Met de kuipset van Perry en een originele kuip.
Zeker een leuke collectie, en mooi om meerdere generaties bij elkaar te zien
Beste blérpijp ook onder die 2008.
Hmm.. hopen dat die van mij ook niet teveel geluid produceert dan, ik heb er namelijk geen DB killer bij, en zou ook niet weten hoe ik die vast zou moeten zettenJa klopt heeft me al 2x proces verbaal opgeleverd voor teveel geluid
Toen de db killer er maar ingezet
Rij zelf met Tomtom op balhoofdsteun en bevalt primaAch, ik heb de gok genomen om door te rijden. Ik wist van de Thunderace, als het lampje ging branden, dat ik nog best wat kilometers door kon rijden. En ook met de blade heb ik het makkelijk gered. Thuis kwam ik er pas achter dat het knipperende getal dat verschijnt op het display, de "geschatte" verbruikte brandstof is vanaf moment dat het lampje gaat branden. Ik heb blijkbaar 3.5L reserve brandstof, en ik denk dat het ongeveer 20km was. Volgens mij heb ik toen 1 liter verbruikt. Maar goed, nogmaals, dat las ik pas in het boekje toen ik thuis wasik blijf het persoonlijk wel een klein gemis vinden dat er niet gewoon een brandstofmeter op zit. Maar goed, door het boekje eens door te lezen kom je achter nog meer kleine leuke features op de motor .
Binnenkort ook maar eens even kijken voor iets van navigatie voor op de motor, ik heb namelijk nog steeds het geografisch vermogen van de gemiddelde fruitvlieg. Ik twijfel nog een beetje over een Beeline (nu we het toch hebben over fruitvliegen) hierbij mis ik alleen een optie voor gesproken instructies i.c.m. het displaytje.
Teven staat handvat verwarming eigenlijk ook nog op de verlanglijst, maar no way dat ik dit zelf ga installeren, was nogal bewerkelijk heb ik op meerdere filmpjes gezien. Mocht iemand nog iets van tips hebben over beide wensen, houdt ik me aanbevolen. Zou leuk zijn als iemand eventueel ook iets van foto's heeft van bijv. Een Beeline op een blade 2010.
Mooie oer, ziet er strak uitHallo ik ben lang niet actief geweest hier maar kom toch mn speeltjes even showen.
Mn oogappeltje. 93er van de eerste eigenaar in TOPstaat en alles orgineel en compleet incl einddemper. Heel trots op.
Bekijk bijlage 1718498Bekijk bijlage 1718499
Bekijk bijlage 1718500
Mn 97er, ik ben 3e eigenaar. Ook in hele mooie staat met al 69000km.
Bekijk bijlage 1718501
Mn 2008, vind ik niks, gaat eruit. Heb er niet zoveel mee, ben een sc28_sc33 liefhebber. Uit impuls gekocht eigenlijk.
Bekijk bijlage 1718503
En nog een sc33, is een frankenstein projectje.
Bekijk bijlage 1718504Bekijk bijlage 1718505
Nu Wachten op het nieuwe seizoen
Waar staat de teller ondertussen op?Zo staat ze er nu bij. Van de week weer een beurtje gegeven.
Bekijk bijlage 1718584
Hey , ja wil er graag nog een 94er tiger bij, of een mooie orginele paars gele sc33, of beideMooie oer, ziet er strak uitSc33 staat er ook netjes bij, als die sc59 de deur uit gaat, komt er dan wat anders voor terug, of houd je het dan bij je sc28-33 verzameling?