Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het met de toerrit?! Ik wil weer graag met plastic gaan vervuilen. Ik heb ook nog de moeite genomen om de afgelopen pagina's door te worstelen (interessant genoeg btw) maar ik heb geen data mogen vinden (en onthouden al helemaal niet...)

Misschien een apart topic?!?!? :+

Nou dat laatste was ik niet van plan maar ergens in deel 2 heb ik beloofd dat ik op zondag 21 Mei een toertje ga maken hier door de Achterhoek en dat de bewoners van dit topic van harte uitgenodigd zijn om mee te rijden. Maar het moet niet al te massaal worden (op een mooie zondag is het toch al erg druk op de wegen hier) dus ik begin géén apart topic. TwistErtje heeft zich alleen nog maar aangemeld dus er is nog beperkt ruimte ;)
 
ik heb de hawk terug van de testbank,56.3 pk en 58,2 koppel. het scheeld ongeveer 5pk,er zat trouwens een k&n inlegfilter in maar nu open k&n,s })
hij hangt veel beter aan het gas en het voorwiel gaat nu erg makkelijk de lucht in.

Lekker man!! *D

moet de helevork uitelkaar of wip je het rubbertje er zo uit?

Pootjes moeten wel ff los,en uit elkaar,maar stelt opzich weinig voor hoor :) (zie WPH ;) ) check ook meteen ff de staat van je stofkapjes (die zitten er bovenop gedrukt) anders moet je straks weer je poten demonteren om die te doen,en ze moeten er sowieso af voor je bij je keerringen kan!! :Y
 
Nou dat laatste was ik niet van plan maar ergens in deel 2 heb ik beloofd dat ik op zondag 21 Mei een toertje ga maken hier door de Achterhoek en dat de bewoners van dit topic van harte uitgenodigd zijn om mee te rijden. Maar het moet niet al te massaal worden (op een mooie zondag is het toch al erg druk op de wegen hier) dus ik begin géén apart topic. TwistErtje heeft zich alleen nog maar aangemeld dus er is nog beperkt ruimte ;)

Doe dan elks ff een postje met het hoe en waar en hou daar in bij wie mee willen!! ;)
 
Doe dan elks ff een postje met het hoe en waar en hou daar in bij wie mee willen!! ;)

Waar ik aan denk is het volgende: om een uur of 10 afspreken bij een wegrestaurant bij Apeldoorn, vervolgens een uurtje of twee á drie rijden tot we bij mij thuis zijn. Daar koffie/soep met een broodje en vervolgens de rest van de route (die ik op ook op papier heb) afrijden tot we weer in Apeldoorn eindigen.

Maar goed, als jij de enige bent die komt dan kunnen we ook afspreken dat je zaterdagavond komt en blijft logeren. Kan je mijn nieuwe (virtuele) BMW Sauber F1 uitproberen :9~ (ik ben verslaafd aan Live for Speed zie hier.
 
18.jpg

deze laser zit nu onder de hawk.
ja,bij hoogland en ik heb de uitdraai,hij loopt niet helemaal vloeiend maar de koppeling slipt soms.

ik heb nog een k&n inlegfilter in de aanbieding
 
(Afbeelding)
deze laser zit nu onder de hawk.
ja,bij hoogland en ik heb de uitdraai,hij loopt niet helemaal vloeiend maar de koppeling slipt soms.

ik heb nog een k&n inlegfilter in de aanbieding

wauw hij is echt mooi Hawk GT! :9~ :9~ :9~

mijnes moet als t goed is over anderhalve week op de bank, ik krijg ook K&N pods, anders had ik wel interesse in je inleg filter :Y

hoe is het geluid van de K&N pods? en hoe was die van het inleg filter?
 
die foto is van mijn bros

het geluid met het openfilter is iets harer,hij gromt nu wat meer.
ik heb um net ff getest maar hij red de 200 op de teller net(wind mee en plat op de tank}
 
ik heb de hawk terug van de testbank,56.3 pk en 58,2 koppel. het scheeld ongeveer 5pk,er zat trouwens een k&n inlegfilter in maar nu open k&n,s })
hij hangt veel beter aan het gas en het voorwiel gaat nu erg makkelijk de lucht in.
o jij was dat toch die ik tegen kwam op weg naar huis zag alleen een voorwiel.. *O*
 
Hey!

Zet me er maar bij; Honda NT650 hawk (bros)
De mijne had RV ook lekkende demper, wordt nu gemaakt :) (beide kanten gelijk). Kan iemand zeggen wat een andere uitlaat kost? Maakt weinig uit wat :9 als het maar ong lijkt op wat Hawk GT heeft (die laser dus)

full
 
dat word dan een Laser Pro stock. prijzige dingetjes :X

ok ik was natuurlijk niet echt duidelijk.....bedoel eigenlijk alles wat laag en naast het wiel zit. Ik hoef niet perse een carbonuitlaat, mag wel natuurlijk })
, maar dan kan ik beter eerst met de collectebus langs de buren; " jaja, echt het wordt een stille pijp, dus maak ik de koters niet meer wakker" O-)
 
dat word dan een Laser Pro stock. prijzige dingetjes :X

Klopt 240 euro komt mijnes van de week binnen, en dan heb ik nog een mooie deal, zo goed als nieuw, maar wel 200 euro minder

BSM Vampire of Future heeft de naast het wiel positie ook, maar zijn wederom ook niet goedkoop

Ga dan wel gelijk voor de Vampire *O* *O* }) }) meesterlijk geluid
En die is er in Carbon
 
Hey!

Zet me er maar bij; Honda NT650 hawk (bros)
De mijne had RV ook lekkende demper, wordt nu gemaakt :) (beide kanten gelijk). Kan iemand zeggen wat een andere uitlaat kost? Maakt weinig uit wat :9 als het maar ong lijkt op wat Hawk GT heeft (die laser dus)

(Afbeelding)

Welkom *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan