Hét MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben ook al op zoek naar een mooie brulpijp ;)
moet natuurlijk wel boven de herrie van de open luchtfilters uitkomen die ik er tzt in ga zetten :+

voor je eigen beleving zijn die open luchtfilters echt VEEL beter :Y :Y :Y heb je in feite geen brulpijp meer modig

leuke is ook dat als je je gas vrijwel dichtknijpt dat ie weinig van zich laat horen..

maar als je hem dan weer volledig opentrekt }) }) }) }) :9 :9~ heb meerdere fietsers, wandelaars en dergelijke goed de stuipen op het lijf gejaagd toen me airbox nog "open" was O-) O-) O-)
 
is het een hawk of een bros??
Tsja...Volgens me tank een Bros en kenteken ligt bij me ouders (waar hij nu even staat).
Maar wat is nu echt het verschil? :? Ik dacht dat de hawk voor de US markt bedoelt was. Er brandt bij mij trouwens wel een lampje als ik harder dan 80km ga met 'speed' (ik heb dus wel kmteller ipv miles).
 
voor je eigen beleving zijn die open luchtfilters echt VEEL beter :Y :Y :Y heb je in feite geen brulpijp meer modig

leuke is ook dat als je je gas vrijwel dichtknijpt dat ie weinig van zich laat horen..

maar als je hem dan weer volledig opentrekt }) }) }) }) :9 :9~ heb meerdere fietsers, wandelaars en dergelijke goed de stuipen op het lijf gejaagd toen me airbox nog "open" was O-) O-) O-)

lol. daar doen we het ook voor. horen ze me tenminste aankomen O-)
 
Lampje zit meestal op Japanse uitvoeringen. Pffff zou niks voor mij zijn...brand dan wel heel erg vaak O-) ,mzzzls,Rob.
 
lol. daar doen we het ook voor. horen ze me tenminste aankomen O-)

met gas open :9 als je nog gehoord wil worden met gas dicht, moet je ook een race uitlaat hebben ;) lekkere klappen uit je uitlaat als je op t stoplicht af komt rollen met je handle dichtgedraaid :9 :9 :9

Mijnes krijgt de Laser Pro Stock EN de K&N pods, dus lekker veel herrie }) }) ik vind hem nou echt veels te stil
 
Tsja...Volgens me tank een Bros en kenteken ligt bij me ouders (waar hij nu even staat).
Maar wat is nu echt het verschil? :? Ik dacht dat de hawk voor de US markt bedoelt was. Er brandt bij mij trouwens wel een lampje als ik harder dan 80km ga met 'speed' (ik heb dus wel kmteller ipv miles).
gaat je teller tot 180? goude remschijf met 4 zuigerige remklauw? de bros heeft ook andere steppies voor de duo,valt mij nu pas op
 
Laatst bewerkt:
gaat je teller tot 180? goude remschijf met 4 zuigerige remklauw? de bros heeft ook andere steppies voor de duo,valt mij nu pas op
yep teller gaat tot 180, en de remschijf is precies als jouw avatar.
Grappige van dat lampje is dat toen ik kennis ff liet rijden; hij rijdt enthousiast weg.....gaat ie ineens inhouden komt ie rustig terug. "ja er ging iets branden, dus dacht ik heb iets gemold" ;)
 
yep teller gaat tot 180, en de remschijf is precies als jouw avatar.
Grappige van dat lampje is dat toen ik kennis ff liet rijden; hij rijdt enthousiast weg.....gaat ie ineens inhouden komt ie rustig terug. "ja er ging iets branden, dus dacht ik heb iets gemold" ;)
wat is je top? mijne liep eerst maar 180 nu heb ik andere tandwielen en komt ie(met storm mee) op de D van speed. ik heb het draadje los gehaald,vond het vervelend
 
Dag heren (én dames natuurlijk),

Meld mij ook maar aan voor de lijst, sinds eventjes de trotse bezitter van een Hawk gt. Ook maar even een fotootje al hebben sommigen m al gezien.

full



Gegroet allen! :W
 
Laatst bewerkt:
Dag heren (én dames natuurlijk),

Meld mij ook maar aan voor de lijst, sinds eventjes de trotse bezitter van een Hawk gt. Ook maar even een fotootje al hebben sommigen m al gezien.

(Afbeelding)

Gelijk een vraag voor HAWK GT. Als ik het goed begrijp heb je nu de open K&N filter en het dynokitje. Klopt t dat je hier totaal 200 euro voor kwijt was? En mag ik weten waar je het gekocht hebt?

En algemeen vraagje. Wat is het verschil tussen het open K&N filter en de 'pods'?

Gegroet allen! :W

de pods zijn open, het "open" filter wat jij bedoelt is DACHT ik een Stage1 filter, een zogenaamd inlegfilter, HawkGT moet er nog een hebbe dacht ik.

Ik ga gelijk voor de pods })
 
Dag heren (én dames natuurlijk),

Meld mij ook maar aan voor de lijst, sinds eventjes de trotse bezitter van een Hawk gt. Ook maar even een fotootje al hebben sommigen m al gezien.

(Afbeelding)

Gelijk een vraag voor HAWK GT. Als ik het goed begrijp heb je nu de open K&N filter en het dynokitje. Klopt t dat je hier totaal 200 euro voor kwijt was? En mag ik weten waar je het gekocht hebt?

En algemeen vraagje. Wat is het verschil tussen het open K&N filter en de 'pods'?

Gegroet allen! :W

ik heb het laten doen in purmerend bij hoogland motoren.
het kost iets meer dan 200eu.
het zijn 2 open K&N filters en het kitje en 2x de uitdraai.

ze gaan overal extra op geluid letten,maar vooral op de leuke weggetjes/dijkjes
 
ik heb het laten doen in purmerend bij hoogland motoren.
het kost iets meer dan 200eu.
het zijn 2 open K&N filters en het kitje en 2x de uitdraai.

ze gaan overal extra op geluid letten,maar vooral op de leuke weggetjes/dijkjes

en wat verandert er dan precies aan de prestaties/rijgedrag? ben ik wel benieuwd naar...
;)
 
ik heb het laten doen in purmerend bij hoogland motoren.
het kost iets meer dan 200eu.
het zijn 2 open K&N filters en het kitje en 2x de uitdraai.

ze gaan overal extra op geluid letten,maar vooral op de leuke weggetjes/dijkjes

Ze gaan op geluid letten?! :X . In hoeverre zou ik dan in de problemen kunnen komen met de BSM? Wil wel gewoon lekker kunnen rijden natuurlijk!
 
Als je nu op www.hawkster.de kijkt zie je rechts bij de 'Kleinanzeigen' een BSM Future te koop staan, compleet incl. bochten voor € 250,-. Geen idee waar in Duitsland, maar misschien de moeite waard voor de dames/heren uitlaatspeurders hier.

grt
Arnold
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan